یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

تا این لحظه محدودیت در اینترنت‌های خانگی کمتر است. قطعی اینترنت که درپی اعتراضات چند روز گذشته و به دستور شورای عالی امنیت ملی رخ داده است به نظر می‌رسد همچنان ادامه داشته باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

رئیس‌جمهور با اشاره به وضعیت نامناسب شیوع کرونا در برخی کشورها، تداوم رعایت کامل دستورالعمل‌های بهداشتی و تزریق دوز یادآور واکسن بر اساس زمان‌بندی متناسب را ضروری دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کاوه رضایی در بازی با پرسپولیس به میدان نمی رود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

شهروندان می‌توانند اخبار و اطلاعات خودشان در زمینه خرید و فروش سلاح را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اعلام کنند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

صندوق بازنشستگی کشوری به دنبال تغییر شرایط فراهم کردن خدمات بیمه درمان تکمیلی برای کارکنان بازنشسته دولت است.

خبرگزاری تسنیم

مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس گفت: از نیمه اسفند 1400 تا بیست فروردین 1401 که سفرهای راهیان نور دوباره برقرار شد، یک میلیون و 200 هزار نفر در یادمان‌های دفاع مقدس حضور پیدا کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

اگر در هر دوره سه دولت اخیر بخواهیم به فیلترینگ یک پلتفرم مهم اشاره کنیم باید به یاهو مسنجر (1388)، تلگرام (1397) و اینستاگرام و واتس‌اپ (1401) اشاره کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از مواردی که در این نشست‌ها بررسی می شود؛ بحث قراردادهای کاری است. به خصوص قراردادهایی که در کارهایی با ماهیت دائم به صورت موقت منعقد می شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

رنگ‌بندی نقشه کرونایی کشور تغییر کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پدر دانش‌آموز تنبیه شده گفت: فرزندم 16 ساله است و در هنرستان آیت‌الله بهاری شهرستان بهار درس می‌خواند و حتی اگر حرف بدی هم زده باید به بنده اطلاع می‌دادند، معلم حق تنبیه بدنی فرزند من را نداشته، است

خبرگزاری دانا

رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس کلید وحدت است. در دفاع مقدس همه آمدند و پیروز اصلی دفاع مقدس ملت بزرگ ایران هستند. رهبر معظم انقلاب اسلامی هم فرمودند که در دفاع مقدس همه اقوام و اقشار و جناح‌ها، دانش‌آموزان و دانشجویان بودند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مازنی تاکید کرد: اگر علم داشتید، اگر عاطفه داشتید، اگر وجدان داشتید باید استعفا می دادید و عذرخواهی می کردید. باید خودتان را عزادار بدانید.

وب‌گاه عرشه آنلاین

دهه هشتادی‌ها از حاشیه به متن آمده‌اند بررسی هم‌میهن نشان می‌دهد نوجوانان بازداشتی به کانون‌های اصلاح و تربیت منتقل شده‌اندمرکز اطلاع‌رسانی پلیس تهران بزرگ: با متخلفان با هرسنی برخورد می‌کنیم

خبرگزاری مهر

هفته های گردشگری در پنج سال اخیر مملو از طرح ها و وعده هایی بود که همگی در راستای رونق صنعت گردشگری ایران داده شدند اما خیلی از این وعده ها در سایه کرونا رنگ باخت یا فراموش شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هر بازنشسته برای هر ماه، به طور متوسط یک میلیون تومان یا حتی بیشتر از سازمان طلبکار است؛ این معوقه را باید در پنج ضرب کنیم؛ بنابراین ممکن است مطالبه‌ی هر بازنشسته‌ی سایر سطوح برای پنج ماه اول سال، 5 یا 6 میلیون تومان یا حتی بیشتر باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منابع محلی از وقوع یک انفجار در نزدیکی مدرسه «جلال‌الدین» منطقه «خیرخانه» شهرکابل خبر دادند.