شنبه 29 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه فرارو

طبق پروتکل‌های همیشگی، قبل از آغاز بازی در مورد یکسری تجهیزات و مسائل باید ارزیابی لازم انجام شود از جمله تست فیوز، ظاهراً این تست قبل از بازی دیروز انجام نشده بود و مشکل آن به بازی کشیده و باعث ایجاد تاخیر شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

خبر‌های غیررسمی درباره این خواننده جوان که سابقه اجرا در برنامه عصر جدید تلویزیون را هم دارد، گویای آن بود که پس از انتشار قطعه‌ای از او در فضای مجازی، بازداشت شده است.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس جمهور هنر و به ویژه سینما را به عنوان مهمترین عامل اثرگذار بر ابعاد مختلف زندگی انسان دانست و تاکید کرد: صنعت سینما نقش بسزایی در توسعه کشور حتی در زمینه‌های زیربنایی و اقتصادی و افزایش تولید ناخالص داخلی دارد.

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور گفت: سیاستگذاری و ریل گذاری برای چشم انداز سینمای کشور از اهداف تشکیل شورای عالی سینما در دولت سیزدهم است.

وب‌گاه 55 آنلاین

شعله رزمجو مجری صدا و سیما کنار همسر معروفش عکسی به اشتراک گذاشتند و کاربران را از این نسبت شوکه کردند.

خبرگزاری دانا

هادی حجازی فر 46 ساله با کوله باری از تجربه بازیگری، فیلمنامه نویسی و کارگردانی، این بار در یکی از نقش های اصلی سریال «پوست شیر» حاضر شده تا مخاطبان شبکه نمایش خانگی را درگیر داستانی معمایی پلیسی کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سه ماه از تصویب کلیات طرح ساماندهی کارکنان دولت می‌گذرد؛ نه تنها فعلا صحبتی از ورود این طرح به صحن علنی مجلس نیست، عضو کمیسیون اجتماعی مجلس از تغییر بخشی از طرح اولیه خبر داده است.

خبرگزاری تسنیم

مرکز سیمرغ صدا و سیما که به تعبیر پیمان جبلی آمده تا عرصه‌های مغفولِ نمایشی را به نوعی زنده کند، با حضور هنرمندان رسماً کار خود را آغاز کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان صدا و سیما با اشاره به جایگاه تئاتر به عنوان خانه اصلی هنر نمایش، ظرفیت بالای فارغ التحصیلان تئاتر را ارزشمند خواند که تاسیس سیمرغ می‌تواند باعث استفاده از این ظرفیت در تلویزیون شود.

وب‌گاه فرارو

فیلمی از چسببیدن یک گربه هنگام مصاحبه ضرغامی وزیر وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی با یکی از رسانه‌ها را مشاهده می‌کنید.

وب‌گاه عصر ایران

کارگردان جیران آنقدر معطوف به مسائل عاطفی داستان شده است که اصلا نمی توانید تاریخ را ببینید. مثلا نمی فهمید در دوران قاجار و ناصرالدین شاه اوضاع طبقات جامعه و نقش کشورهای بزرگ چه بوده است.

وب‌گاه فرارو

وزیر آموزش و پرورش درباره تعدیل معلمان خرید خدمات گفت: در برخی از استان‌ها با مازاد معلم خرید خدمات مواجه شدیم و نتوانستیم آنان را به کار بگیریم، ولی در شرف هستیم درمناطقی که کمبود معلم داریم از آن‌ها استفاده کنیم.

وب‌گاه عصر ایران

یکی از این افعال معکوس که این روزها از سوی برخی سلبریتی‌ها به طور مکرر ساطع می‌شود «من در کنار مردم هستم» است که به ژست سیاسی برخی از هنرمندان و ورزشکاران کاخ نشین و اشراف‌منش تبدیل شده است!

وب‌گاه عرشه آنلاین

این اتفاق نباید می‌افتاد، از هواداران فوتبال بابت این موضوع و مشکل ایجاد شده عذرخواهی می‌کنم. همچنین باید از صدا و سیما هم بابت تاخیر در آغاز بازی عذرخواهی داشته باشم به خصوص که کنداکتور برنامه‌های سازمان به خاطر همین وقفه از نظم خارج شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

رئیس دستگاه قضا با تصریح بر اینکه مردم ایران اسلامی نیز قدردان مجاهدت‌های نیروهای فراجا هستند، گفت: بدیهی است فراجا باید کماکان بر نقاط قوت خود بیفزاید و چنانچه کمبودها و کاستی‌هایی نیز دارد در جهت رفع آنها اقدام کند.

خبرگزاری مهر

مدیرعامل شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی در مورد دلیل تاخیر 15 در آغاز دیدار تیم‌های پرسپولیس و تراکتورسازی توضیح داد و تاکید کرد که با مسببین احتمالی برخورد شده است.