یک‌شنبه 16 اردیبهشت 1403

رسانه و تلویزیون

رسانه و تلویزیون

وب‌گاه عرشه آنلاین

گل محمدی می‌گوید امیدوارم بتوانیم خوب بازی کنیم تا حال دل مردم را خوب کنیم. در مورد مسائل فنی صحبت نمی‌کنم. عزادار افرادی هستیم که از دستمان رفتند؛ چه نیروهای پلیس و چه جوانانی که از دست دادیم.

وب‌گاه عرشه آنلاین

«کارگروه ویژه اقتصاد دیجیتال» در سطح دولت تشکیل شده که تمامی اختیارات رئیس محترم جمهور و هیئت وزیران را برای برداشتن موانع سر راه کسب و کار‌های دیجیتال دارد.

خبرگزاری دانا

امین حیایی در آب گل‌آلود اغتشاشات، با علم کردن بیرقی دورغین به نام حمایت از مردم، سرگرم صید ماهی مقصود است؛ به امیدی که در این معامله دوسر سود مدارک پناهندگی سیاسی جهت اقامت در کشورهای غربی را بدون پرداخت هزینه های معمول و متعارف به دست آورد، لذا بازخوانی گوشه ای از هنرنمایی ضد مردمی وی مشتی است نمونه خروار که نشان می دهد در این برهه مردم تنها پل پیوستن او به آنسوی آبها هستند!

وب‌گاه عرشه آنلاین

ابراهیم رئیسی به مسئولان وزارت بهداشت و رسانه‌ها به خصوص رسانه ملی تاکید کرد که بیش از پیش به آموزش، اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی به موقع و کارشناسانه اهتمام داشته باشند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هم اکنون، اکثریت دانشجویان بازداشتی آزاد شده‌اند و البته این پیگیری‌ها ادامه دارد و وزارت علوم، وضعیت سایر دانشجویان بازداشتی را از مراجع بالادستی، دادستانی و دستگاه‌های امنیتی کشور پیگیری می‌کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

براساس این آمار به نظر می‌رسد که فیلترینگ باعث نشده که کاربران به پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی داخلی روی آورند. تنها نتیجه این فیلترینگ، افزایش استفاده از فیلترشکن بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

چندی پیش تیتری از کناره‌گیری «نجم‌الدین شریعتی» مطرح شد که او در گفت‌وگویی این موضوع را کاملاً تکذیب و از بداخلاقی‌های رسانه‌ای ابراز ناراحتی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ایران فردا یکشنبه در آخرین بازی مرحله گروهی به مصاف لبنان می‌رود تا جایگاهش برای صعود به عنوان تیم اول یا دوم گروه مشخص بشود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مهدی فخیم زاده، بازیگر و کارگردان سینما و تلویزیون نسبت به اعتراضات اخیر واکنش نشان داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در خصوص احقاق حق در مورد خانم امینی نیز اکتفا کردن به نظرات رسمی و احاله دادن به آینده مطلقا مشکل را حل نمی‌کند. سرعت تحولات خیلی خیلی بیش از سرعت تصمیم‌گیری‌های کند اداری است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

گزارش‌های میدانی نشان می‌دهد قیمت دلار تا لحظه تنظیم این گزارش به 32 هزار و 450 تومان رسیده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش درباره جزئیات واریز پاداش پایان خدمت بازنشستگان توضیحاتی ارائه کرد.

خبرگزاری دانا

حجت الاسلام روحی یزدی گفت: صدا و سیما از بودجه بیت المال خرج می کند و از افراد بی‌ظرفیت و نمک نشناس چهره می سازد.

خبرگزاری دانا

غلامزاده با بیان اینکه ثبات و آرامش کشور خار چشم دشمنان شده است، گفت: دشمن به دنبال این است که ثبات و آرامش را از جمهوری اسلامی ایران بگیرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

تصاویری جدیدی که از مهران مدیری در فضای مجازی منتشر شده است را مشاهده می کنید.