یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

مدیرکل سلامت خانواده و نظام ارجاع سازمان بیمه سلامت ایران از اجرای طرح پوشش بیمه‌ای خدمات سلامت روان و مشاوره تغذیه در مناطق روستایی و شهرهای زیر 20 هزار نفر خبر داد.

وب‌گاه فرارو

مهتاب به یکباره حرف سامان را قطع کرد و با صدای بلند گفت: برای کسی که بگو و بخند می‌کند و روابط اجتماعی خوبی دارد، اسم نمی‌گذارند. آقای قاضی به همسر من می‌گویند سامان دلقک! اصلاً وقتی حرف می‌زند کسی جلودارش نیست، اطرافیان به او می‌خندند و خودش از این اتفاق خوشحال می‌شود. من دیگر نمی‌توانم این رفتار‌ها و برخورد‌ها را تحمل کنم و طلاق می‌خواهم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگاردانشگاه خبرگزاری دانشجو، ششمین همایش بین‌المللی اربعین با عنوان: «اربعین، همبستگی ملی، همگرایی اسلامی و مقاومت جهانی» در 8 محور، به همت دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه علامه‌طباطبائی برگزار می‌شود. این همایش 20 شهریورماه 1402 در محور‌های «اربعین؛ سیاست و روابط بین‌الملل»، «اربعین؛ مطالعات فرهنگی - اجتماعی»، «اربعین؛ مطالعات مدیریتی - اقتصادی»، «اربعین؛ الهیات و فلسفه»،...

وب‌گاه عصر ایران

«انقلابیون جدید» تنها یکی از آن اندک‌ها هستند که سرسختی می‌کنند. هیچ‌یک از اصولگرایان دیگر را قبول ندارند؛ از پیشینیان گسسته و بر آنان «نیز» تیغ ملامت تصفیه همی برکشیده‌اند. این دیگر، یک «هراس پلتفرمی» است که از آن سیاست‌های گوناگون برساخته می‌شود. از تصفیه استادان تا سوءظن به علم، از بدگمانی به جهان تا سوء‌ظن به تاریخ جنگ و مردان انقلاب اسلامی.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر کیومرث اشتریان استاد دانشگاه تهران در روزنامه شرق نوشت: اصولگرایی از یک هراس مقدس آغاز می‌شود؛ هراس از بر باد رفتن ارزش‌ها. این هراس مانند یک «موج روانی» سبب می‌شود که همه چیز، در ذهن و ضمیر اصولگرایان، به غلط، امنیتی شود و خطر گذار از گمگشتگی به گمراهی افزون شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

اگرچه این باور که شایستگی موفقیت و شکست افراد را مشخص می‌کند نه خوش‌اقبالی، به شکل گسترده‌ای رایج است اما آَشکارا باور غلطی است. به ویژه به این دلیل که شایستگی خودش تا حد زیادی محصول خوش‌اقبالی است. حتی استعداد و ظرفیت فرد برای پرتلاش و مصمم بودن که گاهی به آن «سرسختی و ثبات» گفته می‌شود؛ بسیار زیاد به استعدادهای ژنتیکی و تربیت فرد بستگی دارد.

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روانشناس درباره اثرات روحی و روانی مثبت پیاده روی اربعین توضیحاتی ارائه کرد.

وب‌گاه ورزش سه

مرکز پزشکی ایفمارک اعلام کرد سه بازیکن خارجی مجوز عقد قرارداد را پیدا نکرده اند و دو بازیکن ایرانی هم مشکل قلبی دارند.

خبرگزاری مهر

امسال همزمان یک مادر و دختر در یک رشته از دانشگاه پیام نور مراغه فارغ التحصیل شدند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

هشدار: قبل از اینکه این خبر را بخوانید به این نکته توجه کنید: اگر شما یا یکی از نزدیکانتان به خودکشی فکر می‌کنید؛ با شماره تلفن های اورژانس اجتماعی در ایران 123 و در آمریکا و کانادا 911 تماس بگیرید. همچنین شماره 1480 سامانه صدای مشاور و شماره 1570 که خط ملی خدمات حمایتی مشورتی و مددکاری اجتماعی است / عرشه آنلاین

وب‌گاه فرارو

وقتی کار از کار گذشت و این زن جوان خودش را پایین انداخت، تشک نجات رسید. بعد هم ترافیک و مسیر طولانی را برای نداشتن تشک نجات بهانه کردند. این زن جوان که خودش را پرت کرد نیرو‌های اورژانس آنجا بودند. مردم شاکی شده بودند چرا نیرو‌های اورژانس جلو نمی‌روند تا زن جوان را از روی زمین بلند و روی برانکارد قرار دهند. وقتی نیرو‌های اورژانس جلو آمدند تا او را از روی زمین بلند کنند دیدم یکی از دست‌های...

وب‌گاه مشرق نیوز