یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

وزیر آموزش و پرورش گفته است که برای ثبت نام در مدرسه با کیفیت، باید مانند خودروی مدل بالا پول بیشتری پرداخت از این منظر به غصه بی عدالتی آموزشی پرداختیم و با یک وزیر سابق آموزش و پرورش همکلام شدیم

وب‌گاه گسترش

در حالی که گفته می شود رنگ چشم، پنجره‌ای به روح انسان است اما تحقیقات جدید نشان می‌دهد رنگ چشم افراد می‌تواند نشانه‌ای از وضعیت سلامتی فرد نیز باشد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

مدیر پروژه‌های استخدامی وزارت آموزش و پرورش با توضیحاتی درباره مراحل ارزیابی تکمیلی پذیرفته‌شدگان مرحله نخست آزمون استخدام دبیر گفت: در آزمون استخدام آموزگار فقط در شهر تهران 2 هزار ظرفیت برای مردان خالی مانده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

افزایش نرخ خودکشی در جامعه ایران به عنوان کدهایی است که بایستی نظام اجتماعی را به تفکر وا دارد زیرا بنظر می رسد رابطه معناداری بین ناکامی‌های اجتماعی و نرخ خودکشی وجود دارد. ناکامی به عنوان عاملی است که تاثیرات دراز مدت و خطرناکی در جامعه داشته و افراد را به احساس ناامیدی در زندگی سوق می دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر مهسا برون، روانپزشک می‌گوید:«زمانی که یک فرد با شما درباره فکر یا قصد خود برای اقدام به خودکشی صحبت می‌کند، شما به عنوان یک فرد شنونده وظیفه دارید که از تمسخر، قضاوت و متهم کردن او به صفاتی مانند بی‌اعتقادی بی‌دینی یا حتی تمسخر به این صورت که او جرئت این کار را ندارد اجتناب کنید».

وب‌گاه عصر ایران

نتایج تحقیق پیشین نشان داد، افرادی که از اختلالات روانپزشکی مانند افسردگی، اضطراب یا اختلالات مرتبط با استرس رنج می‌برند، می‌توانند با استفاده از روغن‌های لیمو که دارای ویژگی‌های کاهش استرس هستند، حمایت شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

اصغری گفت: اولین پیمایش سنجش روانشناختی رفتار حجاب و کشف حجاب در تهران با استفاده از داده‌های میدانی اجرا شد.

وب‌گاه فرارو

نتایج تحقیقات روانشناسی نشان می‌دهد که مصرف لیمو می‌تواند به افراد کمک کند تا پذیرای خطرات بیشتری در زندگی خود باشند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

محققان فکر می‌کنند که افراد مبتلا به افسردگی و اضطراب که باید رفتارهای پرخطر خود را تقویت کنند، می‌توانند از مصرف لیمو سود ببرند.

وب‌گاه عصر ایران

وقتی وارد دانشگاه تهران شدم، جایگاه اساتید طبق سنت قدیم در قله بود و دانشجویان تنها تلمذ می‌کردند. خب این فرهنگ با باور من فاصله بسیاری داشت. من به نقش هنر و موسیقی در رشد اخلاق، اندیشه، دیسیپلین، شخصیت و وجود آدم‌ها باور دارم و با شروع فعالیتم در ایران تلاش کردم آغازگر چنین فرآیندی در کلاس باشم.

خبرگزاری مهر

مدیر مرکز رصد فرهنگی گفت: اولین پیمایش سنجش روانشناختی رفتار حجاب و کشف حجاب در تهران با استفاده از داده‌های میدانی اجرا شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مزه ترش، مانند طعم پرتقال، لیمو و بسیاری از مواد غذایی دیگر، رفتارهای پرخطر افراد را تقویت می‌کند. این اثر می‌تواند حداقل 20 دقیقه پس از مصرف غذای ترش و احتمالا فراتر از آن باقی بماند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از هلث نوشت: نتایج تحقیقات روانشناسی نشان می‌دهد که مصرف لیمو می‌تواند به افراد کمک کند تا پذیرای خطرات بیشتری در زندگی خود باشند.