یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

58 استادی که از ابتدای فعالیت دولت سیزدهم تا پایان مرداد1402 از تدریس در دانشگاه اخراج، تعلیق، بازداشت، احضار یا وادار به بازنشستگی اجباری و زودهنگام شدند منتشر شدند

وب‌گاه خبر آنلاین

بارها در سال های اخیر گفته و شنیده شده است که «جامعه ایران به سمت افزایش خشونت حرکت می کند»، تقریبا ممکن نیست که با وقوع یک قتل فجیع، یک حادثه، تصادف، یا حتی مصاحبه های بدون عدد و رقم مسئولان پلیس و پزشکی قانونی، یک بار از اول گفت و گو بر سر این که جامعه ایران خشن است، یا به سمت خشن شدن می رود، یا به نسبت سال های گذشته خشن تر شده است، در نگیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

انتشار عکس جدیدی از آرات حسینی باعث جنجال شد.

وب‌گاه عصر ایران

اولین ضرورت "نظم و استقرار" است، دوم توسعه، سوم دموکراسی، چهارم عدالت. هر کسی این‌ها را جابجا کند، قصدش یا فروریختن نظام اجتماعی ایران است یا اینکه نمی‌داند چه می‌کند. جمهوری اسلامی الان استقرار پیدا کرده. باید برود دنبال توسعه. نتیجه توسعه می‌شود دموکراسی، نتیجه دموکراسی هم می‌شود عدالت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

شرق نوشت: جمعه 27 مرداد ماه پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره برگزار و اعضای هیئت مدیره و بازرسان انتخاب شدند. در این میان اما اختلاف نظرها و حواشی زیادی به چشم می خورد و تعداد زیادی از اعضای این سازمان معتقدند انتخابات فاقد مشروعیت و طبق قانون سازمان، مردود است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شرق در مطلبی به انتخابات اخیرسازمان نظام مشاوره و روانشناسی پرداخت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: اولین قدم‌ها برای پاکسازی دانشگاه‌های کشور از نیمه دوم سال 1384 آغاز شد.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

رئیس دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی با اشاره به لزوم راه‌اندازی بیمارستان‌های تخصصی توانبخشی گفت: براساس رتبه‌بندی تایمز دانشگاه علوم توانبخشی توانسته رتبه اول را در میان دانشگاه‌های کوچک مقیاس کشور کسب کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

خبرگزاری خبرنگاران جوان

بسیاری از والدین برای بهبود عادت‌های رفتار‌ی کودکشان به دنبال پیشنهاد‌هایی هستند تا از تربیت فرزند خود لذت ببرند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد خرم وزیر دولت اصلاحات می‌گوید: اولین نیازهای بشر را رها کرده و به حجاب چسبیدیم. جامعه در فقر مطلق است و مسئولان به فکر حجاب هستند! معیشت اولین نیاز انسان است. آیا نان، آب، آموزش، بهداشت و... را تاًمین کرده‌ایم؟

وب‌گاه خبر آنلاین

بیان فردا نوشت: رضا امیرخانی در توصیف آثار کودتای 28 مرداد بر ادبیات کشورمان گفت: من فکر می‌کنم از دست دادن افق مهم‌ترین چیزی است که بعد از کودتای 28 مرداد 32 مانع نوشتن آثاری شد که دوران خلقشان طولانی‌تر است. همیشه برای من این امامزاده سانسور یکی از نکات بعد از کودتا بود همیشه فکر می‌کردم بعد از کودتای 28 مرداد با قوی‌ترین سانسور رژیم پهلوی روبه‌رو هستیم به دلیل اینکه اثری خلق نمی‌شد....

وب‌گاه خبر آنلاین

دکتر هادی خانیکی، این استاد علوم ارتباطات اجتماعی با تاکید بر اینکه گفت‌وگو در فضای هراس آلود و نابرابر ممکن نیست، گفت: دکتر مصدق کسی بود که مخالفان خود را در دوران خودش محدود نکرد حزب توده در آن زمان غیرقانونی نشد و این موارد ویژگی‌هایی بود که یک پیوند دوگانه را بین جامعه و دولت دکتر مصدق نشان می‌داد.