یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیوشا ضیغمی بازیگر مشهور سینما و تلویزیون به تازگی تصویری از تیپ و چهره جدید خود در یک پارک منتشر کرده و توجه کاربران را جلب کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو؛ مدتی است که با پررنگ شدن مباحث پیرامون حجاب و لوایح حجاب و قوانین موضوعهی حجاب زیاد میشنویم که انتخاب لباس و پوشش امری فردی است و ربطی به دیگران و یا اعتقادات و ارزش‌های افراد ندارد یا به نوعی امری خصوصی تلقی میشود؛ هرچند این مساله مربوط به سبک لباس پوشیدن یا رعایت و یا عدم رعایت حجاب در جامعه باشد. اما آیا این مساله مورد پذیرش است؟ آیا یک واقعیت...

وب‌گاه عصر ایران

کاری نکنیم اگر روزنه ای از امید هم در جامعه پیدا شد دیگر خیلی دیر شده باشد و افراد انگیزه ای برای تغییر نداشته باشند و رنج و مصیبت های مداوم آنها را گرفتار " درماندگی آموخته شده " کرده باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه ورزش سه

مجتبی فریدونی مدیرعامل سابق ذوب آهن با انتشار یادداشتی معتقد است نباید روی حسین‌نژاد پدیده سپاهان در دربی برای تکرار عملکردش فشار گذاشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برندسازی یک فرایند استراتژیک است که در آن یک برند شناخته شده و قابل تمایز از رقبا برای مشتریان ایجاد می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی، محمد داوودی عضو شورای سیاست گذاری هفدهمین جشنواره سینماحقیقت درباره ساخت مستند‌هایی با مضمون خشک سالی و سالخوردگی جمعیت گفت: «بهتر است برای مخاطبان عام فیلم‌های مستند تلویزیونی یا کار‌های مستند گزارشی ساخته شود و مردم از طریق رسانه‌های مختلف در جریان قرار بگیرند. اما فیلم مستند به...

خبرگزاری مهر

برای نخستین بار طرح بورسیه صنعتی به منظور پذیرش برترین های کنکور در رشته های مورد نیاز کشور از کنکور 1402 اجرا می شود و تعداد 2 هزار و 495 نفر از این طریق جذب می شوند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

اگر بپرسیم که چرا امروزه توجه به حقوق حیوانات نسبت به قرون گذشته بیشتر شده است شاید بتوانیم این مساله را بگوییم که با همه‌گیر شدن علوم انسانی عرفی در غرب توجه‌به الهیات مسیحی به‌هستی کمتر شده است؛ همین موضوع باعث کمرنگ شدن این مساله یعنی محوریت انسان در خلقت هستی نزد انسان غربی است. در دوران گذشته با توجه به فهم الهیاتی محض انسان از هستی امکان قضاوت میان انسان و سایر جانداران سهل تر...

وب‌گاه فرارو

بررسی سیستماتیک در سال 2015 منتشرشده در نشریه «بررسی‌های پزشکی خواب» نشان داد که حرکات مراقبه مانند تای چی، چی گونگ و یوگا می‌توانند کیفیت خواب را بهبود بخشند.

وب‌گاه ورزش سه

مربی سابق یاسین سلمانی در سپاهان او را استعدادی بی‌نطیر توصیف می‌کند و معتقد است باید از او مراقبت بشود.

وب‌گاه عصر ایران

آمار‌های منتشر شده ازسوی نیروی انتظامی که گمان می‌رود عدد‌هایی کمتر از آنچه در پزشکی قانونی وجود دارد، باشند اعلام می‌کند برپایه آمار‌های روزانه بیش از 13 نفر در ایران خودکشی می‌کنند. بیشتر خودکشی‌ها در میان افراد 15 تا 35 ساله روی می‌دهد. طبق اعلام وزارت بهداشت، در سال 1397، 100 هزار نفر خودکشی کردند.

وب‌گاه فرارو

تست‌های زیادی وجود دارد که ادعا می‌کند، می‌تواند به شما از شخصیتتان چیزی ارائه کند. آیا به راستی حروفی که نام شما را می‌سازند، به شما برای شناخت خود کمک خواهند کرد؟

وب‌گاه فرارو

روزنامه اعتماد نوشت: به طور متوسط از هر 100 هزار ایرانی، 125 نفر اقدام به خودکشی می‌کنند. آمار‌های رسمی در ایران نشان می‌دهد میزان خودکشی در ایران طی یک دهه گذشته، بیش از 40درصد رشد کرده و از حدود 3،500 مورد در سال، به بیش از 5 هزار مورد افزایش یافته است.

خبرگزاری تسنیم

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش و جوانان از برگزاری دوره تربیت مربی فرهنگی برای 6200 نفر در سراسر کشور خبر داد.