یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری دانشجو

فاطمه محمدی، پژوهشگر حوزه‌ی زنان و خانواده و سیاست‌پژوه حوزه‌ی آسیب‌های اجتماعی زنان در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجو، در رابطه با افزایش بار روانی بر روی زنان کشور اظهار داشت: اساسا زن در ایران و کشور‌های درحال توسعه و یا نیمه توسعه یافته دچار یک سری دگردیسی‌هایی معنایی است. به این معنا که یک سری از مسائلی که زن محور اصلی آن است یک سری تغییر و تحول‌هایی داشته است. ما دیگر...

وب‌گاه خبر آنلاین

اعتماد نوشت: احسان ارکانی، نماینده اصولگرای مجلس گفت: اتاق فکر انحرافی، فراتر از وزارت کشور است و بخش‌های وسیعی از دولت، مجلس و فضای مدیریتی را شامل می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

گویا قرار نیست دولت سیزدهم دست از سر نهادهای صنفی بردارد. هنوز ماجرای ناتمام انتخابات نهاد صنفی بازرگانان، اتاق بازرگانی، به پایان نرسیده که مداخله‌ی دولت به انتخابات شورای مرکزی سازمان صنفی روان‌شناسان و مشاوران، سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره، رسیده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: برد نفت را به ویسی تبریک می‌گویم، اما به هواداران این تیم تبریک نمی‌گویم.

وب‌گاه فرارو

با اولین نگاه به این تصویر، می‌توانید شخصیت خود را تست کنید. اگر از محتوایی خوشتان آمده که به‌نظر عامه‌پسند است ایرادی ندارد. گاهی در میان حرف‌ها و توصیه‌های روانشناسی عامه هم حرف‌های جالب دیده می‌شود. البته بی‌منطق و کورکورانه، نباید هیچ‌چیز را پدیرفت. گاهی برای توصیه محبوبی که به نظرتان کاربردی است، ریشه علمی و منطقیِ مناسب وجود دارد.

وب‌گاه فرارو

افرادی که دارای ویژگی‌های به اصطلاح "سه گانه تاریک" هستند. تلاش می‌کنند تا شما را فریب دهند تا منافع مادی به دست بیاورند. این افراد که دارای ویژگی‌های شخصیتی روان‌پریشی، ماکیاولیسم و خودشیفتگی هستند.

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه دنیای اقتصاد

تصویری از رضا رشیدپور که از چهره های سرشناس دنیای اجرا است در کنار همسرش منتشر شد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی فولاد گلایه‌های خود از رفتار تماشاگران تیمش در جریان بازی مقابل صنعت نفت را مطرح کرد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رضا رشیدپور و نغمه مهرپاک با یکدیگر ازدواج کردند و صاحب یک فرزند دختر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس مسائل ترکیه به خبرآنلاین گفت: بدون شک موضوع نظارت و نقش عجیب شورای نگهبان در تحدید رویکردهای سیاسی فردی و اجتماعی، قابل انکار نیست. اما در حالت ایده آل، می شد با همین روند هم، انتخابات های نسبتا بهتر و مطلوب تری برگزار کرد. کافی ست شورای نگهبان، طرفیت، سوگیری و ذائقه خاص نداشته باشد و فقط و فقط، جانب قانون را بگیرد. پس چیزی که انتخابات ما را از ترکیه جدا می کند، صرفا بحث نظارت...

وب‌گاه مشرق نیوز

یک روان‌شناس بالینی معتقد است که تک فرزندها، کودکانی هستند که معمولاً به صورت گلخانه‌ای رشد می‌کنند و قانون‌پذیری، تحمل فشار و سختی برایشان بسیار دشوار است.

وب‌گاه گسترش

راه‌اندازی پردیس علم و فناوری دانشگاه تهران در بافق در نشست انعقاد تفاهم‌نامه بین دانشگاه تهران و شرکت سنگ آهن مرکزی ایران توافق شد.

وب‌گاه ورزش سه

علیرضا منصوریان در نشست خبری جنجالی ترین دیدار هفته سفره دلش را باز کرد و به گلایه از هواداران صنعت نفت و فولاد پرداخت که علیه او شعارهای توهین آمیزی سر داده بودند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان بعد از شکست مقابل فولاد خوزستان به انتقاد از هواداران صنعت نفت پرداخت.