یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

همه ما کم‌وبیش با افکار منفی مربوط به افزایش سن و پیری درگیر بود‌ه‌ایم و چه بخواهیم یا نخواهیم، زمانی با این روند پیری روبه‌رو می‌شویم، اما آیا افکارمان می‌تواند در روند پیری تغییری بدهد؟ همه ما کم‌وبیش با افکار منفی مربوط به افزایش سن و پیری درگیر بود‌ه‌ایم و چه بخواهیم یا نخواهیم، زمانی با این روند پیری روبه‌رو می‌شویم، اما آیا افکارمان می‌تواند در روند پیری تغییری بدهد؟ «بکا لوی»،...

خبرگزاری مهر

یک فعال حوزه کتاب می‌گوید خیلی از اوقات افراد دوست دارند کتاب بخوانند اما نمی‌دانند از کجا باید شروع بکنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: دکتر فاطمه موسوی می گوید: تا به امروز یک تحقیق ایرانی یا خارجی پیدا نکرده است که نشان دهد افزایش بی‌حجابی باعث افزایش خیانت می‌شود یا آمار تجاوز یا فحشاء را بالا می‌برد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این حرف که شما باید دشمنان خود را دوست داشته باشید، عجیب و نشدنی به نظر می‌رسد. از این گذشته، چگونه می‌توان دشمن را دوست داشت؟ و حتی اگر بتوانیم چرا باید این کار را انجام دهیم؟ آیا احساس نفرت و خصومت نسبت دشمنان مناسب‌تر نیست؟ نسبت به هر کسی که می‌خواهد به ما آسیب برساند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

راهکاری برای کاهش وزن هنگان خوابیدن نیز وجود دارد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از هلث نوشت: راهبرد کاهش وزن شما ممکن است شامل رژیم غذایی سالم و ورزش منظم باشد، اما کمبود خواب می‌تواند به راحتی اهداف کاهش وزن شما را نابود کند زیرا با خواب کم، هوس خوردن غذاهای پر قند و چربی بیشتر می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

کاهش خواب می‌تواند سطح کورتیزول شما را که با چاقی و افزایش وزن مرتبط است، افزایش دهد. کورتیزول با استرس مرتبط است و سطوح بالای کورتیزول در عصر می‌تواند بر خواب افراد تاثیر منفی بگذارد، بنابراین، مهم است که با کاهش سطح کورتیزول در هنگام عصر، میزان کورتیزول خود را کاهش دهید تا بتوانید بهتر بخوابید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: عباس عبدی فعال سیاسی اصلاح‌طلب در یادداشت امروز خود در اعتماد به ممیزی‌های کتاب وزارت ارشاد اعتراض کرد.

وب‌گاه عصر ایران

استفاده از رنگ برای اینکه ما در خانه احساس شادی بیشتری داشته باشیم هرگز بیش از امروز مورد نیاز نبوده است. طراحی هر اتاق و ایده‌های رنگ اتاق می‌تواند کمک مثبتی به رفاه ذهنی ما نماید.

وب‌گاه مشرق نیوز

روانشناس و فعال حوزه کودک تأکید کرد: 18 ماه اول زندگی از این جهت که مادر چطور با کودکش رفتار کند، مهم محسوب می شود؛ چرا که این زمان در ساخته شدن شخصیت کودک بسیار اثرگذار است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مسئول بسیج اصناف، بازاریان و فعالان اقتصادی کشور گفت: شهر حجاب در راستای معرفی الگوها و کالاهای حجاب در تهران و اصفهان راه‌اندازی می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

غلامرضا حسن‌پور: ما به زودی شهر حجاب را در اصفهان و تهران به صورت دائمی راه‌اندازی می‌کنیم تا الگوهای مناسب حجاب برای کودکان تا بزرگسالان در آن ارائه شود. این طرح طراحی و کامل شده و در حال گرفتن جای مناسب در تهران هستیم که ظرف یکی دو ماه آینده مشخص می‌شود و احتمالا در هفته بسیج راه‌اندازی خواهد شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

عمده‌ترین مانع ازدواج برای سالمندان و حتی زنان زیر سن سالمندی جبهه‌گیری فرزندان، خانواده و قضاوت اطرافیان آنان است.

خبرگزاری مهر

مسئول بسیج اصناف گفت: به زودی شهر حجاب را در تهران به صورت دائمی راه‌اندازی می‌کنیم تا الگوهای مناسب حجاب برای کودکان تا بزرگسالان در آن ارائه شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر دوست دارید احساس شادی کنید حتما این مطلب را دنبال کنید در ادامه برای اطلاع از عادت احساس شادی با ما همراه باشید.