یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: کسب‌وکارِ صنعتِ مثبت‌اندیشی پس از بحران رکود اقتصادی 2008 رونق گرفت. در این زمان بود که سیاستمداران به سراغ روانشناسان و اقتصاددانان رفتند و از آنها پرسیدند حالا که شاخص‌های عینی برای اندازه‌گیری کیفیت زندگی و برابری افول کرده‌اند، آیا می‌شود سراغ شاخص‌هایی رفت که نشان دهند مردم به رغم مشکلات هنوز احساس شادکامی دارند؟ پاسخ مثبت بود.

وب‌گاه فرارو

یکی از وکلای دادگستری گفت: در فضای مجازی عنوان شد برای یکی از متهمان، یک سال توقیف خودرو در نظر گرفته شده بود، اما مگر آن فرد خودرو را روی سرش می‌گذاشته که حالا به‌خاطرکشف حجاب، خودرو باید توقیف شود؟؛ مسئله این است که این قانون هم مانند همان تجربه‌ای که در ارتباط با داشتن ویدئو و ماهواره داشتیم، متروکه می‌شود. درحال‌حاضر در قانون برای داشتن سیستم دریافت تجهیزات ماهواره‌ای، مجازات در...

وب‌گاه فرارو

اتفاقی که در حال رخ‌دادن است و احکامی که در این زمینه صادر می‌شود، برای تحقیر فرد است، نه تنبیه او. اما نباید فراموش کرد که این نوع مجازات‌ها - چه تنبیهی، چه تحقیری - به نتیجه‌ای نمی‌رسد. وقتی قاعده درست نباشد، نمی‌توان انتظاری هم از نتیجه آن داشت و درنهایت طراحان آن مجبور می‌شوند از مواضع خود کوتاه بیایند. مسئله این است که همین حکم‌های صادره، می‌تواند سلامت روان افراد را تحت‌تاثیر...

وب‌گاه مشرق نیوز

وب‌گاه عصر ایران

اتفاقی که در حال رخ دادن است و احکامی که در این زمینه صادر می‌شود، برای تحقیر فرد است، نه تنبیه او. همین حکم های صادره، می‌تواند سلامت روان افراد را تحت‌تاثیر قرار دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه هم میهن در یادداشتی به قلم یک روانپزشک نوشت: اخیرا حکم‌هایی در ارتباط با پرونده‌های حجاب صادر می‌شود که در میان آن مراجعه افراد به مراکز روان‌درمانی دیده می‌شود. گفته می‌شود، فرد باید گواهی سلامت‌روان بیاورد. چرا؟ چون یک قانون را رعایت نکرده است.

وب‌گاه عصر ایران

پرهیز از دروغ گویی به کودکان اهمیت زیادی خواهد داشت. بهتر است به او بگویید که اطمینان کافی ندارید اما به محض رسیدن به مطب از پزشک سوال می‌کنید و در همه مراحل کنارش هستید.

وب‌گاه عصر ایران

سال 133 قبل از میلاد است. در روم هستیم. تیبریوس گراکوس، تریبون مردم، همراه با سیصد نفر از حامیانش در خیابان کشته می‌شود. او با حمایت از قوانین ضدنخبه‌سالاری بسیاری از اعضای سنا را خشمگین کرده بود، قوانینی همچون توزیع مجدد زمین، کاهش مدت خدمت سربازی و دسترسی وسیع‌تر به امکاناتی که شهروندیِ روم در اختیار مردم می‌گذاشت. واقعه‌ای که در تاریخ روم باستان بسیار مشهور است.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - نماینده وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در شورای مرکزی نظام روانشناسی گفت: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره با رویکرد عالمانه دولت سیزدهم از بن‌بست خارج شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

واحد جمعیت سازمان تنظیم خانواده در سال‌های ابتدایی دهه 50 برای شناسایی وضعیت آماری خانواده‌های ایرانی چند پویش برگزار کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

عبدالصمد خرمشاهی معتقد است این مجازات‌هایی که برای هنرمندان در نظر گرفته شده است منصفانه نیست صرف نظر از این که قانونی باشد یا خیر منصفانه نیست.

وب‌گاه ورزش سه

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید با لیورپول رقابتی در جذب بازیکن ندارد اما از خرید دو بازیکن جدید بسیار خوشحال است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

مقاله زیر بهترین سریال‌های سال 2023 را معرفی می‌کند. با ما همراه باشید تا با این لیست سریال‌ها بیشتر آشنا شوید.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان در حالی که تنها دو هفته از لیگ برتر را پشت سر گذاشته با موضعگیری و اعتراض هواداران مواجه شده است.