یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با امکان واگذاری پارک های جنگلی واقع در حریم و محدوده شهرها به شهرداری‌ها با حفظ حقوق مالکانه دولت موافقت کردند.

وب‌گاه فرارو

یکی از راه‌های پرورش فعالانه شادی، تمرین مراقبه است. مدیتیشن به بسیاری از افراد کمک می‌کند که بخش‌هایی از زندگی خود را که شادی‌های کوچک و بزرگ به ارمغان می‌آورد بشناسند و از آن لذت ببرند.

خبرگزاری مهر

پرونده ویژه شماره سوم مجله علوم انسانی «فکرآورد» با عنوان «نادر میهن» برای گرامیداشت نادر ابراهیمی منتشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پرونده ویژه شماره سوم مجله علوم انسانی فکرآورد با عنوان «نادر میهن»، بزرگداشتی از روشنفکر گرانقدر معاصر، نادر ابراهیمی منتشر شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری دانشجو

مهدی اسماعیل تبار، روانپزشک در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجو اظهار داشت: الان بزرگترین کسی که در رابطه با مسائل مربوط با حوزه روانشناسی تصمیم می‌گیرد مدیر کل وزارت بهداشت است. مدیرکل و معاون وزیر در این حد نیستند، این موضوع کسی در سطح وزیر نیاز دارد. چرا که شما در 50 سال اخیر بزرگترین انقلاب، جنگ و تحریم را داشتید. وی افزود: با توجه به اینکه الان محرم و صفر است، باید در نظر داشته...

وب‌گاه فرارو

بررسی‌ها نشان می‌دهد در یک‌سال اخیر تعلیق و اخراج اساتید از دانشگاه‌ها ادامه دارد و فرآیند استخدام برخی از اساتید رشته‌های علوم انسانی با مشکل مواجه شده است.

وب‌گاه فرارو

استفاده از رنگ برای اینکه ما در خانه احساس شادی بیشتری داشته باشیم هرگز بیش از امروز مورد نیاز نبوده است. طراحی هر اتاق و ایده‌های رنگ اتاق می‌تواند کمک مثبتی به رفاه ذهنی ما نماید.

وب‌گاه مشرق نیوز

در زندگی بسیاری از ما کودک به محض اینکه با پدر و مادر آشنا می‌شود شخص سومی را هم در تمام لحظات زندگی و در کنار خود می‌بیند که همان گوشی تلفن همراه است، اما بسیاری از والدین از عوارض گوشی غافل هستند.

وب‌گاه 55 آنلاین

وقتی یک رابطه عاطفی را به هر دلیلی حال انتخاب خودتان یا انتخاب طرف مقابل یا هر دلیل دیگری تمام می شود بای مراقب باشید هرگز و هرگر مرتکب این اشتباه بزرگ نشوید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - رییس هیات نظارت مرکزی انتخابات سازمان نظام روانشناسی با اشاره به اینکه پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در 43 نقطه برگزار شد، گفت: منتخبین در نهایت 2 نفر را انتخاب و به رئیس جمهوری معرفی می‌کنند تا رییس سازمان نظام روانشناسی منصوب شود.