یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

«سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» به مراجع تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای مرکزی و بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اضافه شد.

وب‌گاه عصر ایران

سازمان اطلاعات سپاه به مراجع تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای مرکزی و بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اضافه شد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سازمان اطلاعات سپاه به مراجع تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای مرکزی و بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اضافه شد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سازمان اطلاعات سپاه به مراجع تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای مرکزی و بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره پیوست.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

«سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» به مراجع تأیید صلاحیت نامزد‌های انتخابات شورای مرکزی و بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اضافه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت:«سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» به مراجع تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای مرکزی و بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اضافه شد.

خبرگزاری تسنیم

مراسم افتتاحیه هشتمین دوره طرح ملی گفتمان نخبگان علوم انسانی با حضور وزیر علوم برگزار می‌شود

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - رئیس دانشگاه کردستان گفت: پنجمین دوره انتخابات شورای مرکزی سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، همزمان با سراسر کشور در این دانشگاه برگزار می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

سریال پدر گواردیولا، سریالی جدید از پلتفرم تماشاخانه که پلتفرمی رایگان است، در حال پخش است. سریال پدر گواردیولا جنجال و حواشی بسیار زیادی داشته است که در ادامه به آن می‌پردازیم. در این مقاله به بازیگران سریال پدر گواردیولا که ساخته سعید نعمت‌الله می‌پردازیم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - «سازمان اطلاعات سپاه پاسداران انقلاب اسلامی» به مراجع تأیید صلاحیت نامزدهای انتخابات شورای مرکزی و بازرسان سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اضافه شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

همشهری آنلاین نوشت: تصور منفی از بدن می‌تواند باعث بروز مشکلاتی مانند اختلالات خوردن، افسردگی و اضطراب و درنهایت با به خطر انداختن سلامت روان منجر به انزوای اجتماعی و کاهش عزت نفس در افراد شود. عروسک باربی نمادی از همین معضل است که این روزها با انتشار فیلم «باربی» نامش دوباره بر سر زبان‌ها افتاده است.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی صنعت نفت آبادان هدفی جز کسب پیروزی تیمش در دربی خوزستان را از بازیکنان خود نمی خواهد.

وب‌گاه گسترش

کودکان ورود به یک محیط اجتماعی بزرگ‌تر را اولین بار، با حضور در مهدکودک تجربه می‌کنند. انتخاب یک مهدکودک خوب، جزو مهم‌ترین مسائلی است که والدین در ارتباط با فرزندانشان با آن رو به رو هستند.

خبرگزاری مهر

کتاب «روان‌شناسی سلبریتی» نوشته گِیل استیور با ترجمه تهمینه زاردشت توسط نشر نو منتشر و راهی بازار نشر شد.