یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه اقتصاد نیوز

غضنفرآبادی درباره برخورد احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن نیز گفته است: «هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند، دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند».

خبرگزاری مهر

یک کارشناس گفت: نمایش زندگی‌های اشرافی، سبک پوشش، آرایش و... در تحولات ذائقه‌ای کودکان و نوجوانان مؤثر است و السا و آنا در زمره پرمصرف‌ترین شخصیت‌های بازار نوشت‌افزار در ایران هستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آزمایش زندان استنفورد یکی از معروف‌ترین و به نقلی خطرناک‌ترین آزمایش‌های روانشناسی است که تاکنون انجام شده‌است. در این آزمایش که به سرپرستی دکتر فیلیپ زیمباردو در دانشگاه استنفورد در سال 1971 انجام شد، زیمباردو و تیمش می‌خواستند ببینند که آیا از روی صفت‌های شخصیتی و ذاتی زندانیان و زندانبانان، می‌توان علت بدرفتاری‌هایی را که در زندان‌های آمریکا می‌شود درک کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

آزمایش زندان استنفورد یکی از معروف‌ترین و خطرناک‌ترین آزمایش‌های روانشناسی است که تاکنون انجام شده‌است. در این آزمایش تعدادی دانشجوی سالم از نظر روانی به صورت آزمایشی نقش‌های زندانی و زندان‌بان را پذیرفتند، اما در نهایت چه بر سر آنها آمد؟

وب‌گاه فرارو

از یک طرف بانک احساسات ما می‌تواند نامحدود باشد و از طرف دیگر، می‌تواند با کلمات احساساتی که به آن‌ها دسترسی داریم محدود شود. با توجه به تجربه‌های خود، به این فکر کنید که وقتی می‌خواهید احساس خود را بیان کنید، اما نمی‌توانید یک کلمه مناسب پیدا کنید، چقدر می‌تواند ناامید کننده باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: غضنفرآبادی در خصوص برخورد احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن، گفت: هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است، باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - مدیرکل دفتر امور بین‌الملل وزارت ورزش و جوانان گفت: ضعف موارد روانشناسی موجب تضعیف ورزشکاران می‌شود وباید با برنامه‌ریزی این مورد را تقویت کنیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک کارشناس گفت: تا به حال مفهوم هیئت به‌صورت منسجم روایت نشده است. کتاب «پرچم در اهتزاز» به ماجرای روایت هیئت کمک می‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

غضنفرآبادی در خصوص برخورد احکام صادره برای برخی سلبریتی‌ها یا بازیگران زن، گفت: هر سلبریتی یا فردی که دارای شهرت است، باید شأن خود را حفظ کند. توهین به مقدسات و حجاب برای هیچ‌کسی قابل تحمل نیست و همانطور که حس می‌کنند تحقیر می‌شوند دین و اعتقادات مردم را تحقیر نکنند تا تحقیر نشوند. احکام میت شویی و کلاس‌های روانشناسی هیچ اشکالی ندارد.

وب‌گاه ورزش سه

کارگاه آموزشی قوانین و مسئولیت‌های رسانه‌ای فوتبال در هتل آکادمی در حال برگزاری است.

وب‌گاه گسترش

سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، جزئیات تخلفات در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره را تشریح کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بهنام و دوستش من و وحید را دربیابان رها کردند آنها وحید را کنار من انداختند تا اینطور جلوه کنند که وحید به من تجاوز کرده است. چند ساعت بعد یک رهگذر که از جاده با نیسان رد می شد مارا دید وبا پلیس تماس گرفت.

وب‌گاه مشرق نیوز

سخنگوی هیأت مرکزی نظارت بر پنجمین دوره انتخابات سازمان نظام روانشناسی و مشاوره، جزئیات تخلفات در سازمان نظام روانشناسی و مشاوره را تشریح کرد.

وب‌گاه مشرق نیوز

احکام صادره برای بعضی سلبریتی‌ها در روزهای گذشته که با استقبال بخش بزرگی از مردم مواجه شد. برخی از متهمین در مراحل تحقیقات مقدماتی خود در مواردی به بیماری‌های افسردگی یا دوقطبی اشاره می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: ادریس البا که در «های جک» یا «هواپیما ربایی» در نقش یک قهرمان غیرمعمول ظاهر شده می‌گوید آماده بازی دوباره در نقش این شخصیت است.