یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه گسترش

مدیرکل دفتر امور آسیب دیدگان اجتماعی سازمان بهزیستی کشور از ثبت بیش از 65 هزار تماس مرتبط با اورژانس اجتماعی از ابتدای سال خبر داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جماران نوشت: عبدالمجید معادیخواه در مراسم محرم دارالزهرا (س) گفت: اشک گرفتن از کسانی که می‌خواهند به فضیلت گریه برای امام حسین (ع) برسند، اهانت به اهل بیت (ع) است. من واقعا با تعبیرهایی مثل «بیچاره رباب» مخالف هستم. بیچاره دشمنان امام حسین (ع) و گرگ‌هایی بودند که آن خشونت‌ها را انجام می‌دادند. ما وقتی برای سیدالشهدا (ع) گریه می‌کنیم، به یاد یک حماسه گریه می‌کنیم؛ نه به یاد یک مسأله...

وب‌گاه گسترش

همیشه افراد بدنبال موفقیت هستند اما به واسطه تنبلی از راههای میانبری برای رسیدن به هدف استفاده میکنند که نتایج نه چندان مثبت ولی قطعا کوتاه مدتی به همراه داشته است. شعارهای پوچ و توخالی اما دلنشین در دل مخاطبان جایی باز کرده که برای شنیدن این جملات و شعارها گاها مجبور به هزینه های گزافی میشوند.

خبرگزاری مهر

ترجمه کتاب «متفکران بزرگ روان‌شناسی» شامل شرح آثار و اندیشه‌های 40 شخصیت حوزه روانشناسی توسط نشر لگا منتشر و به بازار نشر رسید.

وب‌گاه گسترش

اصول طراحی دکوراسیون اداری برای محیط کاری کمکتان می‌کنند تا دفتر و محیط اداره تان را به‌شیوه‌ای مناسب طراحی کنید. این اصول و قواعد نتیجه بررسی‌های مداوم طراح‌های حرفه‌ای هستند که بیشترین بازدهی و بهره‌وری را برای محیط کاری‌تان به‌ارمغان می‌آورند.

وب‌گاه فرارو

دختر جوان که نابغه ریاضی بود و در کنکور رتبه دو رقمی داشت در سرمستی قبولی دانشگاه به خواستگارش بله گفت و پای در خانه سیاه گذاشت.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از سازمان جهاد دانشگاهی تهران، الگوی روان‌درمانی یکپارچه توحیدی یک درمان جامع و چندوجهی است که با ادغام چندین روش درمانی و درون‌مایه‌ای «معنوی - توحیدی»، می‌کوشد ارزش‌هایی را در فرد احیاء کند که توان یکپارچه‌سازی و انسجام بخشیدن به کل شخصیت فرد را داشته باشد. این الگو که از ادغام برخی روش‌ها و فنون نظام‌های روان‌درمانی نوین با آموزه‌های...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان بهزیستی گفت: تکلیف این سازمان برای تسهیل گری اشتغال در سال 1401، 62 هزار شغل بود که امروز از مرز 95 هزار اشتغال رد شدیم.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

طلاق، پیامد‌های منفی بسیاری بر فرزندان دارد؛ فقدان پدر و مادر غیر از مشکلات مادی که برای فرزندان به وجود می‌آورد، از نظر تربیتی و عاطفی نیز ضربه سختی به روح و روان آنان وارد می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دختر 16 ساله‌ای می‌گوید: مادرم بعد از ابتلا به کووید 19 از بین رفت؛ هنوز داغ از دست دادن او در وجودم شعله می‌کشید که پدرم ازدواج کرد و بعد تصمیم گرفت مرا به زور شوهر بدهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: گاهی سکوت در برابر سؤالات ذهنی کودک، موجب شکل‌گرفتن این تلقی در کودک می‌شود که «هیئت جای خوبی نیست! چون اشکِ پدر و مادر من رو درمیارن!» کودک منطقی ندارد که به کمک آن بتواند، پاسخگوی این سؤالات باشد و در نهایت ممکن است از هیئت و حتی از اهل‌بیت (ع) که جانم به فدایشان بیزار شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

جمالی نویسنده کتاب «پرچم و اهتزاز» گفت: قسمت‌هایی از این مجموعه در سال 1399 در فضای مجازی و برخی خبرگزاری‌ها منتشر شد و اینک با گذشت دو سال کل آن در قالب کتابی پیش روی شماست.

خبرگزاری مهر

ترجمه کتاب «زیبایی‌شناسی کنش اجرایی؛ دگردیس تماشاگر و اجراگر» نوشته اریکا فیشر - لیشته توسط نشر نیماژ منتشر و راهی بازار نشر شد.