یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

در جهان مدرن امروز، صنعت مدلینگ، سینما و رسانه باعث به وجود آمدن استاندارهای سخت‌گیرانه از ویژگی های ظاهری زنان شده است. این استاندارها باعث شده‌اند دخترها به سختی از بدن خود راضی باشند، توقعات غیرواقع‌بینانه داشته باشند و حتی گاهی اوقات از بدن خود متنفر باشند. عروسک باربی شاید نمادی از همین معضل باشد. این روزها با انتشار فیلم «باربی» نام این عروسک قدیمی دوباره بر سر زبان‌ها افتاده...

وب‌گاه گسترش

ابراهیم تقی‌زاده رئیس دانشگاه پیام نور گفت: در طرح انتقال کارمندان در شرایط تناسب قرار گرفته‌ایم و به استاندارد رسیده‌ایم و دیگر با نیروی انسانی مازاد در دانشگاه پیام نور مواجه نیستیم. بخش عمده‌ای از نیروهای مازاد ما جذب آموزش و پرورش شده‌اند.

وب‌گاه فرارو

جویدن ناخن، کندن پوست، کشیدن مو و جویدن لب از جمله طیفی از رفتارهای تکراری متمرکز بر بدن هستند که می توانند منبعی از ناراحتی باشند اما نتیجه تحقیقات تازه ممکن است امیدی به یافتن راه حلی برای تسکین این موارد باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

پیامد هشتگ‌زنی‌ها، اعتراضات، محتواهای ترند شده و... در شبکه‌های اجتماعی نشان می‌دهد این شبکه‌ها در هدایت افکار عمومی از چه قدرتی برخوردارند.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه فرارو

فشار خون را در هر میلیمتر جیوه اندازه گیری می‌کنند. فشار خون زیر 90 میلی متر جیوه برای حالت سیستولیک یا 60 میلی متر جیوه برای حالت دیاستولیک معمولاً به فشار خون پایین تعبیر می‌شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - یک پیشرفت قابل ملاحظه در روان‌شناسی حیوانات فاش کرده است که بچه شامپانزه‌ها از اشکال و الگوهای ارتباطی تا حدی مشابه با کودکان استفاده می‌کنند که نتایج مهمی برای مطالعات زبان‌شناختی انسان خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

ترجمه کتاب «بازیگری روان‌تنی رویکردی بینافرهنگی پس از استانیسلاوسکی» نوشته فیلیپ ب. زاریلی منتشر و راهی بازار نشر شد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه 4 تهران از برگزاری دوره‌های آموزش ترافیکی حضوری در سطح محلات خبر داد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کانال تلگرامی بامدادنو از خودکشی یک دختر دانشجو در دانشگاه آزاد ملارد خبر داده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یکی از دختران دانشجوی رشته روانشناسی دانشگاه آزاد ملارد، امروز شنبه 7 مرداد در سرویس های بهداشتی دانشگاه به صورت حلقه آویز اقدام به خودکشی کرده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران؛ جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور علیرضا کریمیان مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، مسعود بهرامی مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و دیگر اعضا برگزار شد. فخاری در این جلسه ضمن تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) با اشاره به حضور...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و دیگر اعضا برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

تخلیه یا رهاسازی احساسات منفی و فروخورده - می تواند احساس خوبی داشته باشد. اما آیا واقعا برای شما خوب است؟ تمرکز بر افکار و احساسات منفی بیشتر ضرر دارد تا فایده؟ کارشناسان می گویند که این امر به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله اینکه چه کسی در جلسه تخلیه احساسات حضور دارد، هر چند وقت یک بار یک فرد این کار را انجام می دهد و نوع بازخوردی که دریافت می کند چیست؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران در نظر دارد برای جذب نیروی ناظم در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تهران برای شیفت شب (ساعت 22 تا 6) با افراد واجد شرایط (مرد - زن) از طریق مصاحبه، بدون هرگونه تعهد استخدام در قالب نیروی شرکتی و مطابق ضوابط و مقررات اقدام کند. متقاضیان واجد شرایط می‌توانند حداکثر تا 20 مرداد ماه با...