یک‌شنبه 1 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

جلسه شورای آموزش و پرورش استان تهران به ریاست علیرضا فخاری استاندار تهران و با حضور مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران، مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و دیگر اعضا برگزار شد.

وب‌گاه گسترش

تخلیه یا رهاسازی احساسات منفی و فروخورده - می تواند احساس خوبی داشته باشد. اما آیا واقعا برای شما خوب است؟ تمرکز بر افکار و احساسات منفی بیشتر ضرر دارد تا فایده؟ کارشناسان می گویند که این امر به عوامل متعددی بستگی دارد، از جمله اینکه چه کسی در جلسه تخلیه احساسات حضور دارد، هر چند وقت یک بار یک فرد این کار را انجام می دهد و نوع بازخوردی که دریافت می کند چیست؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، اداره کل امور خوابگاه‌های دانشگاه تهران در نظر دارد برای جذب نیروی ناظم در خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تهران برای شیفت شب (ساعت 22 تا 6) با افراد واجد شرایط (مرد - زن) از طریق مصاحبه، بدون هرگونه تعهد استخدام در قالب نیروی شرکتی و مطابق ضوابط و مقررات اقدام کند. متقاضیان واجد شرایط می‌توانند حداکثر تا 20 مرداد ماه با...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از راه‌های کسب درآمد از طریق اینترنت این است که فایل‌های مختلف مثل ویدیوهای آموزشی و... را از طریق سایتتان بفروشید.

خبرگزاری مهر

اداره کل امور خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه تهران از میان افراد واجد شرایط (مرد - زن) از طریق مصاحبه، نیروی ناظم جذب می کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

«سیاه نپوشید و نذری محرم نخورید» پویش جدیدی بود که امسال، چندروز از قبل از فرا رسیدن ماه محرم توسط براندازان راه اندازی شد. اما با برگزاری باشکوه مراسم های عزاداری این پویش شکست خورد.

وب‌گاه خبر آنلاین

این شکل از حذفِ رشته‌ای جا افتاده در دانشگاه به اعتبار دانشگاه و به اعتبارِ نهاد علم آسیب می‌زند. رشته فلسفه علم علاقمندان زیادی دارد که به راحتی نادیده گرفته می شوند.

وب‌گاه 55 آنلاین

در شهرهای بزرگ و حتی روستاها، زندگی در خانه‌هایی با فضای کم، به‌طور فزاینده‌ای در حال رواج است. در ادامه خواهیم دید مزایای زندگی در یک خانه کوچک و معایب آن چیست. ابتدا باید خانه کوچک را تعریف کنیم. این مفهوم ممکن است بسته به دیدگاه مورد تجزیه و تحلیل یا منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید، متفاوت باشد. وقتی خانه‌ای کمتر از 50 مترمربع مساحت داشته باشد، می‌توان آن را خانه‌ای کوچک در نظر گرفت....

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزلری دانشجو، ضوابط و شرایط برگزاری آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) یا دکتری تخصصی پژوهشی / فناوری محور (Oriented-Technology/Research by Ph.D) رشته‌های علوم پایه پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی با هدف تأمین نیروی انسانی متعهد و متخصص اعلام شد. این دوره از آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) یا دکتری تخصصی پژوهشی / فناوری محور رشته‌های...

خبرگزاری مهر

ثبت نام در آزمون پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی و دکتری تخصصی پژوهشی / فناوری محور رشته های علوم پایهی پزشکی، بهداشت و تخصصی و دندانپزشکی از 9 مرداد آغاز می شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وزارت اقتصاد اعلام کرد: از اول مرداد سال گذشته تا 30 تیر امسال، 1 میلیون و 77 هزار و 33 درخواست در درگاه ملی مجوزها ثبت شده است.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: حجت‌الاسلام پناهیان گفت: امام زمان هم کسی را به زور دین‌دار نمی‌کند؛ بلکه انسان‌ها را از بردگی نجات می‌دهد، فقط همین! وقتی آزادی و رهایی در دین ما این جایگاه را دارد، خیلی عجیب است که یک کسانی در مقابل این دین، شعار آزادی بدهند؟

وب‌گاه عصر ایران

حجت‌الاسلام پناهیان گفت: ادبیات دین، اصلش باید بحث آزادی باشد؛ آزادی فردی و آزادی اجتماعی، یعنی آزادی یک فرد و آزادی یک ملت. آزادی یک ملت لازمه‌اش چیست؟ لازمه‌اش مدیریت ولایی است، چون فقط مدیریت ولایی است که می‌تواند کاری کند که خوب‌های یک ملت بجوشند و بالا بیایند. در واقع باید گفت: حکومت اسلامی فقط باید جلوی به جهنم بردن مردم را بگیرد و نگذارد کسی به زور، مردم را به سمت جهنم ببرد،...

وب‌گاه عرشه آنلاین

آدم عجیبی است. معمولا وقتی خبر بد و ناراحت‌کننده‌ای می‌شنود از ته دل می‌خندد و شروع می‌کند به شوخی در مورد آن خبر. خواهرش درست نقطه مقابل اوست؛ در این مواقع طوری رفتار می‌کند انگار هیچ اتفاقی نیفتاده است.