دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مشاهده تصویر چهره بدون آرایش بازیگران خانم ایرانی در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه الف

مسئول بخش پژوهش علم شهر قرآن و روانشناس گفت: علم شهر قرآن و روانشناسی در واقع یک دانشگاه مجازی است و در ذیل هسته پژوهشی قرآن و روان‌شناسی دانشگاه تهران فعالیت می‌کند که شامل پنج کارگروه پژوهش، آموزش، عملیات، انتشارات، تبلیغات و رسانه است.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت نیوز نوشت: هنگامی که مردان پدر می‌شوند، تغییرات زیادی در زندگی‌هایشان ایجاد می‌شود - اما یک بررسی جدید نشان می‌دهد که تغییرات مشخصی هم در مغز تازه‌پدرها رخ می‌دهند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

واکنش عجیب نیلوفر امینی به ازدواج محمدرضا گلزار را خواهید دید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

امام جمعه اهواز خطاب به مسئولین گفت: وسیله ایاب و ذهاب خیلی قیمت بالایی دارد. هفته گذشته بلیت هواپیما تا حدود 3 میلیون تومان نیز رسید که برخورد قاطع می خواهد. بیش از قبل باید بر قیمت‌ها نظارت شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

امام جمعه اهواز گفت: باید توجه کنیم بی حجابی امنیت، آرامش، عشق و محبت کانون خانواده را به مخاطره می اندازد. بی توجهی به رعایت حریم، محبت خانواده را خدشه دار می کند. مهم است که انسان توجه کند.

وب‌گاه عصر ایران

موسوی‌فرد امام جمعه اهواز گفت: اگر حجاب مهم نیست چرا انقدر در جهان برای برداشتن آن تلاش می شود اگر بناست آزاد باشد چرا در دانشگاه های فرانسه اجازه حجاب نمی دهند؟ بی حجابی آسیب هایی در جامعه می گذارد. مسئولین و مردم از خواب بیدار شوید. تذکر زبانی بسیار مهم است.

خبرگزاری مهر

نشست بررسی کتاب «دیپلماسی فوتبال: روابط بین الملل و فوتبال از 1914 تا امروز» توسط آکادمی دیپلماسی و خانه اندیشه ورزان جوان با حضور جمعی از نخبگان دیپلماسی و فوتبال برگزار می‌شود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ازدواج مهم‌ترین اتفاق زندگی بوده که باید با انتخاب زوج مناسب انجام شود، حال در شرایط فعلی جامعه که مشکلات روز به روز بیشتر و سختی‌ها بر جوانان افزون می‌شود چگونه باید ازدواج کرد؟

وب‌گاه مشرق نیوز

یکی از پرطرفدا ترین گروه بلاگرهای اینستاگرام کودکان هستند که در مواقعی به وسیله‌ای برای کسب درآمد والدین تبدیل می‌شوند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

دختر14 ساله برای فرار از خانواده خود به پلیس پناه برد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

روحیات آقای ظریف این‌گونه نیست که دنبال انتخابات اینها باشد. این ادعاها از سوی کسانی مطرح می‌شود که سیاست خارجی نمی‌دانند و سعی می‌کنند با مطرح کردن ادعاهای سطح پایین به دنبال تخریب ظریف باشند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: سید محمد صدر، دیپلمات پیشین و عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام از جمله افرادی بود که سه‌شنبه شب تا نیمه‌های شب در اتاق مجازی که محمد جواد ظریف، وزیر خارجه پیشین کشورمان در آن گفت‌وگو می‌کرد، حضور داشت و به اظهارات او گوش می‌داد.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه اعتماد در گفت و گو با محمدصدر نظر او را درباره اظهارات اخیر ظریف در کلاب هاوس جویا شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حاج قاسم سلیمانی، کمر آمریکا را در منطقه شکست و با این وجود، آقای ظریف می‌گفت آمریکا می‌تواند ظرف پنج دقیقه، توان دفاعی ما را نابود کند!

خبرگزاری فارس