دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

مبلغ نوشت: حجت‌الاسلام مجتبی حیدری، عضو گروه اخلاق و اسرار پژوهشکده حج و زیارت با تأکید بر لزوم مطالعه حدیث شبلی از سوی زائران حج، گفت: حدیث شبلی جزو احادیثی است که به جزئیات همه اعمال و مناسک حج پرداخته و اسرار، معارف و آدابی که در خصوص هر کدام از اعمال وجود دارد را بیان کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

حزب اتحاد ملت از اقمار جبهه اصلاحات از خاتمی خواسته است که به‌جای شرکت در انتخابات راهبرد «جامعه توانا، دولت توانا» را پیش ببرد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، علی معینی، رئیس دانشکده علوم مهندسی دانشکدگان فنی دانشگاه تهران با اعلام این خبر گفت: مقطع کارشناسی ارشد رشته فرارشته‌ای «مهندسی ورزش» در دانشکده علوم مهندسی دانشکدگان فنی و با همکاری دانشکده علوم ورزشی و تندرستی، دانشکده برق و دانشکده مکانیک برگزار می‌شود. تحقق اهداف و حوزه‌های کاری این رشته صرفاً با دارا بودن دانش مهندسی...

خبرگزاری مهر

پذیرش دانشجو در مقطع کارشناسی ارشد رشته فرارشته‌ای «مهندسی ورزش» در نیمسال اول سال تحصیلی 1403-1402 و از طریق آزمون کارشناسی ارشد مهندسی برق و مهندسی مکانیک در دانشگاه تهران صورت می‌گیرد.

خبرگزاری مهر

دومین کنفرانس بازی پردازی و جایزه ملی گیمیفیکیشن با حمایت بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای برگزار می‌شود.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری مهر

انتخاب نوع آثار و کتاب های پرمخاطب در نمایشگاه کتاب می تواند معیاری برای سنجش ذائقه مخاطب باشد اما در نمایشگاه امسال کدام کتاب ها شانس این را داشتند که بیشتر در سبد مخاطبان قرار گیرند.

وب‌گاه عصر ایران

وب‌گاه گسترش

زهرا رستمی - کارشناس ارشد معماری و معماری داخلی

وب‌گاه عصر ایران

اسنادی که برای اولین بار منتشر می‌شود؛ سه متن از نوشته‌های امام خمینی (س) در پاسخ به نامه‌های مردمی - علاوه بر ده‌ها نامه از شخصیتها و گزارشات، به‌طور متوسط روزانه 420 نامه از سوی مردم از سراسر کشور و خارج برای دفتر امام و ایشان ارسال می شد.

وب‌گاه فرارو

شخصیت شناسی انگشت شست یکی از شخصیت شناسی‌های محبوب و ساده‌ای است که اسرار زیادی را در مورد شما بازگو میکند.

خبرگزاری دانشجو

داود حسین‌پور، معاون پژوهش، فناوری و نوآوری دانشگاه علامه طباطبایی در گفتگو با خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، با اشاره به ارتباط دستگاه‌های دولتی با دانشگاه‌ها و نیاز آنها به تحقیقات دانشگاهی گفت: تصور ما این است که فرهنگ تحقیقاتی در دستگاه‌های اجرایی نسبت به گذشته بسیار بهتر شده. خوشبختانه احساس نیاز و مراجعه به دانشگاه در طول سال 1401 با استقبال خوبی مواجه شده است. وی با اشاره به...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تئاتر کودک یکی از مهترین هنر‌های نمایشی است و در این گزارش به معرفی برخی نمایش‌های در حال اجرا پرداخته‌ایم.