دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

شهردار تهران گفت: سه ناحیه در شرق، مرکز و غرب تهران پیشران در هوشمندسازی کشور هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاونت توسعه‌ی فناوری و مطالعات سازمان سینمایی، با هدف ارتقای سینمای ایران اولویت‌های پژوهشی کاربردی سینمای ایران را اعلام کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

مراسم رونمایی از کتاب «رؤیای چینی؛ پیرامون ساخت جامعه ای انسانی با آینده ای مشترک» ترجمه محمدرضا نوروزپور با حضور جمعی از کارشناسان و نخبگان حوزه فرهنگی و سیاسی در کافه خبر برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، چاپ نخست کتاب «روان‌شناسی اخبار جعلی؛ پذیرش، به اشتراک‌گذاری و اصلاح اطلاعات غلط» با گردآوری رینر گریفندر، ماریلا جافی، ارین نیومن، نوربرت شوارتز به‌تازگی ترجمه سعیده خزایی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شده است. اطلاعات حادثه خبری هستند که سو نیت موجود در آن از طرف شخصی است که خبر را تولید می‌کند نه لزوماً شخصی که اخبار را منتشر می‌کند....

خبرگزاری تسنیم

همایش بین المللی معارف نبوی و چالش های جهان امروز با حضور صاحب نظران و اندیشمندان کشورهای مختلف 21 و 22 خرداد در دانشگاه علامه طباطبایی (ره) برگزار می شود.

وب‌گاه عصر ایران

برخی افراد ممکن است با گذشت زمان، ایجاد صمیمیت و از روی عادت همکار یا... به اسم کوچک صدا و یا نام آنها را با الفاظ "عزیزم" و "جانم" خطاب کنند. گاهی افراد به آن محیط و فردی که آنها را با نام کوچک یا الفاظ محبت آمیز صدا می‌کنند اعتماد دارند و می‌دانند پشت این صمیمت هیچ قصد و نیتی وجود ندارد اما از طرق دیگر می‌دانند همسرشان نسبت به این موضوع حساس و ممکن است در رابطه زناشویی سوءتفاهم ایجاد...

خبرگزاری مهر

کتاب «روان‌شناسی اخبار جعلی؛ پذیرش، به اشتراک‌گذاری و اصلاح اطلاعات غلط» با ترجمه سعیده خزایی توسط انتشارات سروش منتشر و راهی بازار نشر شد.

وب‌گاه مشرق نیوز

مدافع گرجستانی پرسپولیس می‌گوید سرزنش کردن داوران، فدراسیون و آب‌وهوا کار سختی نیست؛ کار سخت آن است که به خوب بودن تیم حریف اعتراف کنیم اما برای استقلالی‌ها سخت است بپذیرند ما شایسته این قهرمانی بودیم

خبرگزاری تسنیم

کارگردان و مجری «کودک‌شو» اعتقاد دارند این برنامه توانسته در مسیر فرزندآوری به دور از فضایِ شعاری پیش برود؛ خانواده‌هایی که از فرزند اول‌شان می‌خواستند تماشاگر این برنامه باشند این اتفاق نیفتاد و الان با فرزندان بیشتر پا به این برنامه گذاشته‌اند.

خبرگزاری مهر

کودک آزاری تنها محدود به کودکان کار و یا کودکان دارای والدین معتاد در محله‌های بزهکار نبوده و هر کودکی در هر خانواده‌ای ممکن است با شکلی از کودک آزاری مواجه شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

ترک «امر به معروف و نهی از منکر» همان «بی اعتنایی مدنی در امور مهم» است و این نوع بی‌اعتنایی در امور مهمی مثل حجاب و عفاف می‌تواند به فاجعه‌های اجتماعی ختم شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

فال عشق به تعبیری سنتی یک روش پیش‌بینی است که در آن با مطالعه نشانه‌های مختلفی از جمله خطوط دست، تاریخ تولد و البته شنیدن سوالات مختلف مرتبط با عشق، قصد پیش‌بینی آینده رابطه عاطفی فرد را داریم. با این حال، این نوع پیش‌بینی ها بسیاری از متخصصین روانشناسی و جامعه‌شناسان به عنوان یک روش تأیید نشده شناخته شده‌اند و به عنوان یک تفریح نوعی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

خبرگزاری تسنیم

پاتوق فیلم کوتاه محفلی است برای آنکه فارغ از هیاهو و هیجان، سینما یاد بگیریم، دورهمی‌ای که سالیان سال است برگزار می‌شود و علاقه‌مندان به سینما را دور هم جمع می‌کند. اما جلسه اخیر آن حاشیه‌هایی در پی داشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

چهره‌های علمی و دانشگاهی و فضلای علوم دینی، امروز 100 سالگی کتاب «مفاتیح‌الجنان» نوشته شیخ عباس قمی را به جشن نشستند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بعضی از فایل‌ها آن قدر ارزش دارند که مردم حاضرند برای تهیه آن پول پرداخت کنند. همین موضوع باعث شده است که کسب و کارهای زیادی از طریق فروش فایل، به درآمد بالایی برسند. شما هم می‌توانید از طریق فروش فایل (حتی یک فایل PDF) کسب درآمد کنید.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت:‌رمال هیچ دانشی ندارد جز اینکه از ساده لوحی و گرفتاری خود شما سوء استفاده می‌کند.