دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات ارائه خدمات تخصصی به مددجویان سازمان بهزیستی کشور اعلام شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

صدا و سیما نوشت: پژوهش‌ها نشان داده است که شکلات تلخ دارای مقادیر قابل توجهی از «آنتی اکسیدان‌ها» است که این موضوع شکلات را به عنوان عضوی مهم و حیاتی برای برنامه‌های غذایی انسان تبدیل کرده است. در ادامه واقعیت‌هایی درباره شکلات را می‌خوانید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا همزمان با سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا همزمان با سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

والدین عکس یا فیلمی را به اشتراک می‌گذارند که فکرش را هم نمی‌کنند ممکن است به عنوان یک مدرک توسط دیگران ثبت شود و در آینده به ضرر کودک تمام شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایرنا نوشت: تولید چهارمین فصل از مجموعه تلویزیونی درام فراطبیعی «شر - ایول» توسط رابرت کینگ و میشل کینگ به زودی به پایان می‌رسد.

وب‌گاه فرارو

پاندمی کرونا فقط شیوع یک بیماری جسمی نبود. حادثه‌ای بزرگ بود که بشر را در سراسر کره خاکی زمین گیر کرد. کرونا مثل طاعون قرون وسطی بود که همه جنبه‌های اقتصادی، اجتماعی، سیاسی، روانی، فردی و خانوادگی مردم دنیا را تحت تاثیر قرار داد.

خبرگزاری مهر

قم - معاون پژوهش جامعه‌الزهرا (س) از برگزاری چهارمین همایش کتاب سال بانوان در حوزه‌های مختلف علوم انسانی اسلامی خبر داد.

خبرگزاری مهر

حتماً از دوست یا آشنا شنیده‌اید که می‌گویند: «جلسه تراپی دارم!» خیلی هم باکلاس است؛ ولی خودتان تا کنون فکر کرده‌اید که شاید شما هم نیاز داشته باشید به یک مشاور یا روان‌شناس مراجعه کنید؟

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، «نشان عالی دانش» یک نشان ویژه و مشترک بین دو دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران است که به صورت سالانه در شش گروه و شاخه علمی به دانشمندان و اساتید ایرانی و غیرایرانی دارای مرجعیت علمی که با پژوهشگران ایرانی و مراکز و نهادهای علمی ایران همکاری مؤثر دارند، اعطا می‌شود. 31 اردیبهشت ماه 1401 بود که جمعی از چهره‌های ماندگار کشورمان...

وب‌گاه فرارو

خواب خوب به دلایل زیادی بخش مهمی از سلامتی است، اما تحقیقات جدید نشان می‌دهد خواب عمیق حتی ممکن است از کاهش حافظه مرتبط با آلزایمر محافظت کند.

وب‌گاه فرارو

یک معضل بزرگ درباره پرسشنامه‌ها این است که آن‌ها حالت خود گزارش دهی دارند، غالب افراد بیش از حد نسبت به سوالات حساسیت نشان می‌دهند و پاسخ‌هایی به آنان می‌دهند که ممکن است مشکلات فرد را بیشتر از آن چیزی که واقعیت دارد نشان بدهد.

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

امروزه استفاده از پرسشنامه های روانی توسط روان شناس ها و عامه مردم برای خودشناسی، تشخیص اختلال و استعدادیابی و... بسیار رایج شده است و هر فردی با یک جست و جوی ساده می تواند به آزمون های روانی زیادی دسترسی داشته باشد ولی محتاطانه باید از این پرسشنامه ها نتیجه گیری کرد.

وب‌گاه عصر ایران

لازم است درباره رزومه کاری و اخلاقی مربی شنای کودکان، حتما بررسی‌های لازم را به عمل آورید. برای این کار می‌توانید از کادر کارکنان استخر، کودکان و والدینی که قبلا با آن مربی کلاس داشته‌اند و یا مجموعه ورزشی‌های دیگری که آن مربی با آنها همکاری می‌کند، سوال کنید.