دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، جعفر سلیمانی معاون مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت ضمن تشریح برنامه‌های هفته خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی گفت: هفته خوابگاه‌های دانشجویی همه ساله در ایام پایانی اردیبهشت ماه و به منظور توجه هر چه بیشتر به مسائل رفاهی خوابگاه‌ها و همچنین تسهیل امور و ارتقای کیفیت زندگی دانشجویان برگزار می‌شود، اما امسال به دلیل تقارن با ایام شهادت امام...

خبرگزاری مهر

وزیر علوم گفت: شیوه‌نامه تدوین کتاب‌های درسی آماده شده است که در اجلاس روسای دانشگاه‌ها در شیراز نهایی و سپس ابلاغ خواهد شد.

خبرگزاری مهر

قم - رئیس فرهنگستان زبان و ادب فارسی گفت: شورای عالی تحول علوم انسانی در شرایط فعلی دارای اشکال مدیریتی و ساختاری است، چرا که چنین موضوعی اقدام شورایی نیست، بلکه نیازمند سازمان و بودجه

وب‌گاه فرارو

محققان قبلاً دریافته بودند که کاهش میزان خواب عمیق فرد می‌تواند نرخ سریع‌تری از تجمع بتا آمیلوئید در آینده را در مغز پیش‌بینی کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران، حمید صاحب با اعلام این خبر افزود: ارایه خدمات سلامت محور به گروه‌های مختلف جامعه به ویژه شهروندان ساکن در محلات کم برخوردار تهران از برنامه‌های اجرا شده در هفته سلامت شهرداری تهران بود. وی اضافه کرد: این اقدام با استفاده از توانمندی پزشکان جهادگر و گروه‌های جهادی در قالب 5 اتوبوس...

خبرگزاری خبرنگاران جوان

خسوس خیل مانسانو، داور اهل اسپانیا، قضاوت بازی حساس میلان و اینتر را در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برعهده خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نشست «آیا انسان ذاتا موجودی جنسی است؟» برای عموم مردم برگزار می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

شاید دنبال ازدواج سریع‌تر دختران در سن ازدواج‌اند و تحصیلات دانشگاهی را مانع می‌بینند و می‌خواهند از این آمار بکاهند تا زودتر بروند دنبال خانه و زندگی.

وب‌گاه خبر آنلاین

نمایشگاه آنلاین کتاب دیجی‌کالا همزمان با سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب برگزار می‌شود.

وب‌گاه ورزش سه

خسوس خیل مانسانو، داور اهل اسپانیا، قضاوت بازی حساس میلان و اینتر را در نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان برعهده خواهد داشت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پژوهش‌ها نشان داده است که شکلات تلخ دارای مقادیر قابل توجهی از «آنتی اکسیدان‌ها» است که این موضوع شکلات را به عنوان عضوی مهم و حیاتی برای برنامه‌های غذایی انسان تبدیل کرده است. در ادامه واقعیت‌هایی درباره شکلات را می‌خوانید.

وب‌گاه خبر آنلاین

در یازدهمین برنامه «مستندات یکشنبه» خانه هنرمندان ایران، نمایش فیلم مستند «روان زخمی» بهانه‌ای برای بحث درباره مباحثی همچون مذهب، آبرو و امر قدسی شد.

وب‌گاه عصر ایران

شکلات تلخ دارای مقادیری از «فلاونوئیدها» است؛ فلاونوئیدها از آنتی اکسیدان‌های قوی به شمار می‌رود و می‌تواند از بدن انسان درمقابل بسیاری از بیماری‌ها محافظت کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جزئیات ارائه خدمات تخصصی به مددجویان سازمان بهزیستی کشور اعلام شد.