دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

نوجوان‌ها همیشه کارهای عجیب‌و‌غریب می‌کنند؛ خودشان را از بلندی در آب‌های کم‌عمق می‌اندازند، رانندگی پرخطر می‌کنند و وارد دعواها و روابط عاطفی نامتعارف می‌شوند. بعضی از بزرگ‌ترها این حرکات را ناشی از نیروی جوانی می‌دانند و بعضی دیگر خامی و بی‌تجربگی نوجوانان را دلیل رفتارهای نسنجیده‌شان عنوان می‌کنند. اما تحقیقات عصب‌شناختی جدید، با ارجاع به مراحل تکاملی بشر، پرده از حقایقی برداشته‌اند...

خبرگزاری مهر

مدیر انتشارات امیرکبیر گفت: 33 عنوان کتاب چاپ اول همراه با آثاری چون «شاهکارهای ادبیات فارسی» و «گزیده سخن فارسی» از آثار این‌ناشر در نمایشگاه کتاب تهران عرضه می‌شوند.

وب‌گاه گسترش

معاون فرهنگی و اجتماعی فرماندهی انتظامی استان قزوین گفت: مأموران انتظامی شهرستان قزوین به کمک شهروندان با استفاده از روش‌های مشاوره‌ای، زن جوانی که با حضور در بالای پل قدس قصد پایان دادن به زندگی خود و نوزادش را داشت، از این اقدام منصرف کرده و جان وی و نوزادش را نجات دادند.

خبرگزاری تسنیم

تحولی که ظرف چند سال گذشته در نشر الکترونیک، تغییر ذائقه مخاطب و فعالان عرصه نشر سنتی ایران رخ داده، حکایت از آن دارد که این حوزه می‌تواند دریچه‌های جدیدی را پیش روی بازار نشر ایران بگشاید.

خبرگزاری مهر

جزئیات آزمون کارشناسی ارشد رشته های گروه پزشکی سال 1402 اعلام شد. داوطلبان استعداد درخشان و سهمیه ایثارگران می توانند نسبت به ویرایش اطلاعات اقدام کنند.

وب‌گاه فرارو

پس از اظهارات این خانم دکتر، قاضی از شهردار علت دادخواست طلاقش را پرسید. شهردار گفت: آقای قاضی من عاشق همسر اول و فرزندانم هستم، اما بنا به دلایلی همسرم از من جدا شد. در این مدت خیلی تلاش کردم که همسرم را به زندگی برگردانم و موفق شدم با او آشتی کنم حالا نیز می‌خواهم از خانم دکتر جدا شوم و با همسر اولم زندگی کنم. همچنین حاضرم حق و حقوق خانم دکتر را پرداخت کنم.

وب‌گاه فرارو

فرار کردم تا به آرامش برسم، اما انگار تمام چیز‌هایی که در ذهن خود پرورانده بودم تنها یک رؤیا بود. فرزاد با من قرار ازدواج گذاشته بود؛ او برایم از لباس عروسی و خانه‌ای که می‌خواست اجاره کند، صحبت می‌کرد، اما همه این وعده‌های توخالی برای فریب من بود.

وب‌گاه عرشه آنلاین

نیوشا ضیغمی، بازیگر سینما و تلویزیون تصویر جدیدی از خود در اینستاگرامش منتشر کرده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: امام جمعه رشت با بیان اینکه در گذشته زندگی به نحوی بود که بین خانه‌ها کلی فاصله بود، گفت: در سال‌های اخیر این زندگی آپارتمان‌نشینی به روستاها نیز در حال سرایت است در حالی که نباید اجازه داده شود، این سبک زندگی شهری به سمت روستاها برود.

وب‌گاه گسترش

ابوطالبی احمدی؛ دکترای تخصصی روانشناسی گفت: ممکن است در هر شغلی و هر کاری افرادی باشند که طبق قانون فعالیت نکنند اما مجموع فعالیت‌ها زیر نظر سازمان روانشناسی است و به راحتی به کسی پروانه فعالیت نمی‌دهند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: آیت‌الله فلاحتی گفت: اتحادیه عرب به سوریه بازگشت زیرا سوریه که از اتحادیه عرب خارج نشده بود و آنها کشور سوریه را از اتحادیه عرب خارج کرده بودند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

آیت‌الله رسول فلاحتی پیش از ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه رشت با اشاره به بازگشت کشور سوریه به اتحادیه عرب، اظهار کرد: باید گفت که اتحادیه عرب به سوریه بازگشت زیرا سوریه که از اتحادیه عرب خارج نشده بود و آنها کشور سوریه را از اتحادیه عرب خارج کرده بودند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن مسلمی نائینی رییس جهاددانشگاهی، صبح امروز جمعه 22 اردیبهشت‌ماه در اجلاس رؤسای دانشگاه‌ها و مؤسسات آموزش عالی، پژوهشی و فناوری که به میزبانی مؤسسه استنادی و پایش علم و فناوری جهان اسلام (ISC) در شیراز در حال برگزاری است، سخنرانی کرد. رییس جهاددانشگاهی در این اجلاس با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری همواره توجه ویژه‌ای نسبت به این نهاد انقلابی...

خبرگزاری تسنیم

آموزش دینداری باید از کودکی آغاز شود، تا آینده‌سازان جامعه بیاموزند، تضمین‌کننده زندگی دنیوی و اخروی آنها پایبندی به دین است و در بزرگسالی خانواده خود را در مسیرالهی هدایت می‌کنند.