دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه مشرق نیوز

بخش تازه‌های نشر امسال پس از 6 سال دوباره در سی و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران راه‌اندازی شده است و بازدیدکنندگان می‌توانند در این بخش با جدیدترین کتاب‌های منتشر شده، آشنا شوند.

وب‌گاه فرارو

اکثریت مردم نگران افزایش وزن خود هستند، اما در برخی افراد این نگرانی حالتی وسواس‌گونه می‌شود و در نتیجه اختلالی به نام بی‌اشت‌هایی عصبی ایجاد می‌گردد. آنورکسیا یک اختلال خوردن است که می‌تواند منجر به کاهش وزن شدید شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

این تست روانشناسی بسیار جالب را بدهید تا بفهمید چقدر ترسو یا شجاع هستید و با شخصیت خودتان آشنا شوید.

وب‌گاه خبر آنلاین

سلامت نیوز نوشت: نرخ متابولیسم پایین و فعالیت بدنی کمتر به این معنی است که سالمندان به کالری کمتری نیاز دارند. تغییر در حس بویایی و چشایی می تواند غذا را کمتر خوش طعم کند. ما با افزایش سن جوانه های چشایی خود را از دست می دهیم. مشکلات دندانی یا تغییرات گوارشی مانند عدم تحمل لاکتوز می تواند همراه با پیری باشد و غذا خوردن را ناراحت کند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

روانشناسان می‌گویند سن بلوغ دختران و پسران دردنیا و از جمله در ایران از چند ماه تا چند سال کاهش یافته و تغییرات اقلیمی، تغییر سبک زندگی، در دسترس بودن تکنولوژی، دسترسی آسان به اینترنت و در دسترس بودن اطلاعات اجتماعی دلایل متعددی هستند که در این زمینه نقش دارند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در این گزارش به مجموعه ای از رویدادهای فرهنگی و ادبی برگزار شده در روز نخست نمایشگاه بین المللی کتاب تهران اشاره شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در حوزه بیماری‌های روانی، جنسیت تاثیرگذاری وجود ندارد و هر دو جنس ممکن است به هر یک از بیماری‌های روانی موجود مبتلا شوند. با این حال، برخی بیماری‌های روانی ممکن است در بین خانم‌ها بیشتر شایع باشند

وب‌گاه فرارو

تا به خودم آمدم دیدم قربانی هوسرانی شده‌ام و گوهر پاکدامنی‌ام را از دست داده‌ام، داد زدم و شروع به زدن او کردم که گفت نترس من باهات ازدواج می‌کنم، آتشی در درونم شعله می‌زد و دنیا در مقابل چشمانم تار شده بود؛ گریه می‌کردم خودم را می‌زدم حالم آنقدر بد شد که به ناچار پس از مدتی دانشگاه را رها کردم هیچ یک از اعضای خانواده‌ام نمی‌دانستند که قصه چیست؟!

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه ایران نوشت: روزی از روزها که پس از پایان درس از دانشگاه خارج می‌شدم ناگهان پسری بسیار زیبا با قامتی بلند و جذاب روبه‌رویم ظاهر شد. چنان به من خیره شده بود که گویا سال‌هاست مرا می‌شناسد.

وب‌گاه فرارو

زن می‌گریست و لابه‌لای اشک‌هایش می‌گفت: پسرم را از امام رضا گرفتم چطور می‌توانم این پسر را که نامش رضا (ع) است جانش را بستانم او را به حرمت آقا امام رضا (ع) می‌بخشم. او را بخشیدم، اما شرطی دارم برای بخشش و آن سربه‌راه شدن اوست. او باید قول بدهد بعد از این سالم زندگی کند و یادش نرود به حرمت چه کسی بخشیده شده است.

وب‌گاه فرارو

قیمت دارو‌ها مثل دلار بالا و پایین می‌رود. قیمت یک بسته قرص سقط جنین در یک ساعت می‌تواند صعود و نزولی تا 100 درصد قیمت داشته باشد؛ بسته‌هایی با 10 عدد قرص برندی با نام اختصاری «ف» که تنها محصول موجود در بازار است و بسیار محبوب و پرفروش.

خبرگزاری مهر

همزمان با نخستین روز سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران امروز چهارشنبه 20 اردیبهشت‌، 15 نشست تخصصی در بخش‌های مختلف نمایشگاه کتاب در مصلای امام خمینی (ره) برگزار می‌شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

وزارت بهداشت می‌گوید سالانه حدود 10هزار سقط جنین به‌صورت قانونی و به دلایل پزشکی در کشور انجام می‌شود و چندین برابر این آمار به‌صورت غیرقانونی و خارج از مراکز رسمی صورت می‌گیرد.

خبرگزاری تسنیم

درحالی فقط چندساعتی تا بازگشایی سی‌وچهارمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران باقی مانده است که بازدید سرزده وزیر ارشاد از محل برگزاری حکایت از جایگاه ویژه این رویداد در فرهنگ کشورمان دارد.