دوشنبه 2 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

استاد روانشناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی گفت: دانش کافی در رابطه با تعریف و فرایند شکل‌گیری اضطراب، به کنار آمدن با آن کمک زیادی می‌کند و اضطراب، نگرانی در مورد اتفاقی است که هنوز رخ نداده و معلوم نیست که رخ دهد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - دبیر همایش ملی پیشگیری از آسیب های روانی - اجتماعی - فرهنگی با تمرکز بر سلامت معنوی گفت: این همایش نهم خرداد ماه 1402 در دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه علامه طباطبایی برگزار و مقالات برگزیده در فصلنامه‌های معتبر علمی چاپ می‌شود.

وب‌گاه گسترش

در زمان تغییر شغل، علاوه بر حقوق دریافتی، محیط کاری و مزایای شرکت‌ها تبدیل به عواملی بسیار مهم در تصمیم‌گیری ما می‌شوند. فرهنگ سازمانی، مزایای رفاهی مختلف، زمینه کاری شرکت و صد البته حقوق دریافتی، می‌توانند کاملا مسیر شغلی ما را تغییر دهند. به همین خاطر دانستن این موارد قبل از انتخاب شرکت مقصد، می‌تواند بسیار کمک‌کننده باشد.

وب‌گاه مشرق نیوز

استاد روانشناسی تربیتی دانشگاه علامه طباطبائی به ترفندهایی برای مقابله با اضطراب کنکوری‌ها اشاره کرد و گفت: دانش کافی در رابطه با تعریف و فرایند شکل‌گیری اضطراب، به کنار آمدن با آن کمک زیادی می‌کند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با فرارسیدن ایام شهادت ششمین ستاره فروزان آسمان امامت حضرت امام جعفر صادق (ع) شبکه‌های مختلف رادیویی ویژه برنامه‌های خود را معرفی کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

. در اساطیر نورس، خدای لوکی سیزدهمین نفری بود که به جشنی در والهالا رسید، جایی که یکی دیگر از حاضران را فریب داد تا خدای بالدور را بکشد.

خبرگزاری تسنیم

شبکه‌های مختلف رادیویی همزمان با فرارسیدن ایام شهادت امام جعفر صادق (ع) ویژه برنامه‌های خود را در این روز معرفی کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طبق گفته شرکت Otis Elevator، از هر 7 ساختمان مرتفعی که ساخته می‌شوند، آسانسور 6 ساختمان مرتفع عدد 13 و طبقه 13 را از فهرست خود حذف کرده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری دانشجو - سید رضا میرجعفری، در سی‌وچهارمین دوره از نمایشگاه بین‌المللی کتاب با نفیسه سادات موسوی کارشناس کتاب در حوزه کودک و نوجوان، به گفت‌و گو پرداختیم و عملکرد این دوره از نمایشگاه کتاب در حوزه کودک و نوجوان را بررسی کردیم. نفیسه سادات موسوی کارشناس کتاب در حوزه کودک و نوجوان از اوضاع نگران کننده غرفه‌های کودکان و نوجوانان این دوره از نمایشگاه بین‌المللی...

خبرگزاری تسنیم

چهارمین روز از نمایشگاه کتاب با برگزاری همایش قند پارسی به مناسبت بزرگداشت فردوسی دنبال شد و جدیدترین اشعار غلامعلی حداد عادل برای نوجوانان رونمایی شد.

خبرگزاری تسنیم

گیتی‌پسند با بیان اینکه سیاستگذاری فارغ از جنسیت بی معناست، گفت: نقش‌های خانوادگی زنان در تعارض با بهره‌وری دانشگاه قرار گرفته است و «مادرپذیر» کردن دانشگاه‌ها یک گام اولیه و حداقلی است.

خبرگزاری مهر

سومین نشست خانه گفتگوی دانشگاه تهران با موضوع «گفت‌وگو درباره چالش‌های فرهنگی و هنری روز ایران» با حضور 40 نفر از پیشکسوتان اهالی ادب و هنر برگزار شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، سید محمد مقیمی رئیس دانشگاه تهران در سومین نشست خانه گفت‌وگوی دانشگاه تهران که با حضور اهالی ادب و هنر و دکتر محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و با موضوع «گفتگو درباره چالش‌های فرهنگی و هنری روز ایران» در محل تالار شهید سلیمانی دانشگاه تهران برگزار شد، گفت: در راستای ماموریت ذاتی دانشگاه تهران به عنوان نماد آموزش عالی، وظیفه خود می‌دانیم...

خبرگزاری مهر

کتاب طنز «شب‌چلگی یلدا» نوشته زری اَبو، به زودی توسط انتشارات مهراندیش وارد بازار کتاب می‌شود.

وب‌گاه فرارو

7 ماهش بود که از میله آویزان می‌شد. 13 ماهش بود که پایش را 180 درجه باز می‌کرد. تقریبا 3 سالش بود که در برنامه «اعجوبه‌ها»‌ی کشور چین شرکت کرد و با اجرای حرکات نمایشی لقب کودک شگفت‌انگیز را گرفت؛ از باشگاه لیورپول سر در آورد و یک چهره رسانه‌ای مطرح شد؛ اما حالا 10 ساله است و باشگاه «سپاهان» اصفهان از توقف صفحات رشد آرات حسینی خبر داده است!