سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

اضطراب اجتماعی یک بیماری قابل درمان است. اولین قدم برای دریافت کمک صحبت با یک متخصص سلامت روان است که می‌تواند یک برنامه تشخیص و درمان را به شما ارائه دهد.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از معرفی کتاب روانشناسی خوب و آموزنده با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

افسردگی چهره ندارد، در این گزارش به چندین هنرمند داخلی و جهانی پرداختیم که بخاطر افسردگی به زندگیشان پایان دادند.

وب‌گاه عصر ایران

بیش از 7 میلیون نفر از برنامه جامع پیشگیری از خودکشی خدمات دریافت می‌کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات خبر عجیب‌ترین مغازه جگرکی تهران در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

داوطلبان علاقمند برای شرکت در رشته‌محل‌های جدید آزمون کارشناسی‌ارشد علوم‌پزشکی تا فردا شنبه 19 فروردین مهلت دارند با مراجعه به سایت مرکز سنجش آموزش پزشکی نسبت به ثبت نام خود در این آزمون اقدام کنند.

وب‌گاه عصر ایران

کلیه داوطلبان اعم از عادی یا استعداد درخشان که علی رغم 2نوبت ثبت‌نام قبلی، تاکنون موفق به ثبت‌نام نشدند و یا نیاز به تصحیح اطلاعات یا مدارک خود دارند، می‌توانند در این مدت از طریق سامانه مرکز سنجش آموزش پزشکی اقدام کنند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

مدیران به صورت مداوم با مشتریان، تامین کنندگان، سهامداران، طلبکاران با شرکای سرمایه گذاری، با نیروهای داخلی خودشان و حتی با افرادی فراتر از مرز ملی مذاکره می‌کنند بنابراین توانمندی در این حوزه اهمیت ویژه ای دارد. این هنر بزرگی است که بتوان در جاییکه منافع، اخلاقیات و اختلافات متعدد وجود دارد، مذاکرات را با موفقیت پیش برد.

وب‌گاه فرارو

پیری یک فرآیند طبیعی است، اما سرمایه داری شما را وادار می‌کند باور کنید که این طور نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

همین که ما به‌عنوان یک زن پشت منقل ایستادیم و کباب درست می‌کنیم، باعث نگاه‌های عجیب و پر از علامت‌سؤال برای آقایان است.

وب‌گاه فرارو

ضحا خواهر بزرگ‌تر است، پرستیژ و لباس‌پوشیدنش شبیه به یک سرآشپز واقعی است. می‌گوید: «شاید من اولین زنی باشم که پشت منقل می‌ایستد و جگر و جوجه‌کباب می‌دهد دست مشتری. من به پختن کباب آن هم بر روی آتش و زغال از بچگی علاقه داشتم، برای همین هم فر گازی را برای مغازه انتخاب نکردم».

خبرگزاری خبرنگاران جوان

مشاوره‌های قرآن بنیانِ نمایشگاه قرآن کریم در سی‌امین دوره خود با ارائه 11 حوزه زیستی، رفتاری و عملکردی به مراجعه‌کنندگان خدمات رایگان می‌دهد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا به نقل از مدیکال اکسپرس نوشت: یک هفته عالی در محل کار را تصور کنید. همه چیز به آرامی پیش می رود و شما عاشق کارتان هستید. با این حال بعضی از شرایط یا ویژگی‌های محل کار ممکن است موجب ایجاد آشفتگی در شما شوند که مدیریت صحیح آنها تاثیر بسزایی بر عملکرد و سلامت روانِ شما در محیط کارتان خواهد گذاشت.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از جزئیات و نحوه موفقیت در محل کار با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه 55 آنلاین

حالا که گویی همه آنچه در سر می‌پروراند، رخ داده است اما تاریخ درگذشتش دیگر هزار و سیصد و فلان نیست و به هزار چهارصد رسیده است و این شاید تنها سرکشی مرگ در زندگی این مرد باشد.