جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان بهزیستی کشور با بیان اینکه از 9 سال قبل تا به امروز باید 5500 نفر از افراد دارای معلولیت در دستگاه‌های مختلف دولتی استخدام می‌شدند که از این تعداد تنها 1600 نفر جذب شده‌اند، گفت: 4330 فرد دارای معلولیت در دستگاه‌های مختلف استخدام می‌شوند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس سازمان امور اداری و استخدامی کشور با اشاره به برگزاری نخستین آزمون استخدامی ویژه معلولان گفت: این آزمون با تأکید رئیس‌جمهور شهید پس از 9 سال وقفه برای نخستین‌بار در کشور برگزار شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

جامعه ایرانی، بیش از هر زمان دیگری به دنبال نان است و اوضاع و احوال معیشتی چنان اهمیتی پیدا کرده که کوبیدن بر سنج دلاریاب همستر را ترجیح می‌دهند بر پیگیری اخبار انتخابات.

وب‌گاه تابناک

رئیس سازمان نظام روانشناسی می‌گوید برخلاف آنچه در سریال افعی تهران نمایش داده شد، ارتباطات دوگانه در جلسات روانشناسی تخلف است.

وب‌گاه مشرق نیوز

قضات دیوان عالی کشور حکم سنگین قضایی مرد جوانی را که زنی متاهل را به بیابان کشانده و بی‌رحمانه هدف 80 ضربه چاقو قرار داده بود، تایید کردند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قضات دیوان عالی کشور حکم سنگین قضایی مرد جوانی را که زنی متاهل را به بیابان کشانده و بی‌رحمانه هدف 80 ضربه چاقو قرار داده بود، تایید کردند. قضات دیوان عالی کشور حکم سنگین قضایی مرد جوانی را که زنی متاهل را به بیابان کشانده و بی‌رحمانه هدف 80 ضربه چاقو قرار داده بود، تایید کردند. به گزارش عرشه آنلاین، نیمه شب بیست و هشتم فروردین 1400 زن جوانی که ناباورانه از چنگ مرگ گریخته بود، در حالی...

وب‌گاه مشرق نیوز

امروزه اینستاگرام و فضای مجازی پر شده از ویدیوها و تصاویر افرادی که خود را به عنوان پزشک، روان‌شناس، مشاور خانواده و... جا می‌زنند و با دادن اطلاعاتی بی‌پایه و اساس بنیان یک خانواده را خراب می‌کنند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مجید نجارزاده معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه علم و فرهنگ جهاددانشگاهی، بیان کرد: با اخذ مجوز لازم از سوی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری و ثبت و انتشار این کد رشته‌ها در دفترچه شماره 2 سازمان سنجش، دانشگاه علم و فرهنگ از نیمسال اول تحصیلی 1404-1403 در 8 رشته جدید دانشجو می‌پذیرد. وی اسامی این رشته‌ها را به شرح زیر اعلام کرد. - رشته‌های ادبیات...

وب‌گاه فرارو

رئیس سازمان نظام روان‌شناسی درباره مدعیان روان‌شناسی رابطه و خانواده در فضای مجازی می‌گوید: «این مشاورنما‌ها به مراجعان خود توصیه‌هایی می‌کنند که می‌تواند پیامد‌های زیادی از جمله طلاق داشته باشد.»

خبرگزاری دانشجو

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بندرلنگه از افزوده شدن دو رشته دیگر به رشته‌های کارشناسی ارشد این واحد دانشگاهی خبر داد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با پررنگ‌تر شدن روزافزون نقش دانش و فناوری‌های همگرا در ریشه‌شناسی، درمان و پیشگیری بیماری‌ها و آسیب‌های دارای منشأ روانی و مغزی، توجه متخصصان سلامت به نقش آفرینی علوم و فناوری‌های شناختی و مغز در درمان اعتیاد مورد توجه قرار گرفته است؛ از همین رو با هدف تبادل تجربیات، یافته‌های پژوهشی...

وب‌گاه تابناک

رئیس سازمان نظام روان‌شناسی و مشاوره جمهوری اسلامی ایران معتقد است که نامزد‌های ریاست جمهوری باید مورد ارزیابی روانشناختی قرار گیرند.

وب‌گاه الف

چهره ای که از آیت الله (امام) خمینی در افغانستان و ایران معرفی شده و بیشتر برجستگی دارد بعد فقاهت و سیاست اوست، مردی که به عنوان رهبر انقلاب اسلامی ایران و یک مجتهد جامع الشرایط عصرش شناخته می شود؛ اما بعد دیگر شخصیتی او که یک ادیب، شاعر و عارف هست، کمتر مورد توجه قرار گرفته است

وب‌گاه فرارو

بهترین کتاب‌های خودشناسی، آن دسته از کتاب‌ها هستند که بعد از خواندن آنها، تغییر و تحول در دیدگاه‌تان نسبت به مسائل روزمره را احساس کنید.

خبرگزاری تسنیم

طبق قرارداد جدید اوپک پلاس، تولید این ائتلاف از ماه اکتبر افزایش خواهد یافت که به معنای کاهش بیشتر قیمت نفت و فاصله گرفتن آن از هدف 100 دلار در هر بشکه است.

وب‌گاه فرارو

وظایف والدین برای تربیت فرزندان بسیار سخت و مملو از شک و تردید است. یکی از سوالات رایج بسیاری از والدین این است که از خود می‌پرسند: آیا فرزندم واقعاً مرا دوست دارد؟