جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه گسترش

تحلیلگر برجسته حوزه ارزهای دیجیتال به نام سایکلوپ، معتقد است که دوره آلت‌سیزن (فصل آلت‌کوین‌ها) در حال نزدیک شدن است و برخی از آلت‌کوین‌ها در ماه‌های آینده، بازدهی 100 برابری خواهند داشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

یکی از نظامیان رژیم اسرائیل اقدام به پرتاب نارنجک دستی به‌سمت ساختمان وزارت جنگ این رژیم در تل‌آویو کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهنوش طباطبایی عکس جدیدی از خود با یک ژست احساسی در اینستاگرام منتشر کرد.

وب‌گاه گسترش

رئیس دانشگاه فرهنگیان اعلام کرد که در سال جاری، 104 هزار معلم در سیستم آموزش و پرورش کشور استخدام شده‌اند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: شاهین صمدپور مجری، کارگردان و گزارشگر تلویزیونی واکنش های جالبی به حرفهایی نامزدش که درباره رابطه شان بود نشان داد.

وب‌گاه مشرق نیوز

چند روز پیش بود که در جریان دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان، انفجار نارنجک دستی در میان تماشاگران مورد توجه قرار گرفت و به حاشیه‌های این دیدار اضافه‌کرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

جمیله علم الهدی همسر شهید ابراهیم رئیسی، استاد علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی با مرتبه علمی دانشیاری است. او از هفته گذشته به کلاس های درس دانشگاه بازگشت و جمعی از اعضای دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز به دیدار همسر رئیس جمهور شهید در دانشگاه محل تدریسش رفتند. جمعی از بانوان هیأت علمی دانشگاه‌های کشور، کارزاری را تحت عنوان «دلنوشته» به جمیله علم‌الهدی، همسر شهید ابراهیم...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

جمعی از بانوان هیأت علمی دانشگاه‌های کشور، کارزاری را تحت عنوان «دلنوشته» به جمیله علم‌الهدی، همسر شهید ابراهیم رئیسی تقدیم کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: جمعی از بانوان هیأت علمی دانشگاه‌های کشور، کارزاری را تحت عنوان «دلنوشته» به جمیله علم‌الهدی، همسر شهید ابراهیم رئیسی تقدیم کردند.

وب‌گاه خبر آنلاین

این لیست شامل 10 مورد از بهترین سریال‌های کره‌ای است که در سال 2024 تاکنون منتشر شده‌اند. ملاک رتبه‌بندی سریال‌ها بر اساس امتیاز آن‌ها در وبسایت IMDb بوده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

32 هزار سهمیه استخدامی به پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان اختصاص پیدا کرد. 32 هزار سهمیه استخدامی به پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان اختصاص پیدا کرد. به گزارش عرشه آنلاین، رئیس دانشگاه فرهنگیان خبر داد براساس توافق انجام شده با سازمان اداری استخدامی کشور، در سال 1403، تعداد 32 هزار سهمیه استخدامی به پذیرفته‌شدگان آزمون سراسری دانشگاه فرهنگیان اختصاص پیدا کرده...

خبرگزاری تسنیم

بعضی کتاب‌ها در فرزندان‌مان موارد پنهانی را آشکار می‌کند که هیچ‌گاه درباره‌اش صحبت نکرده‌اند، برای حل این مسائل نیازمند مداخله روان‌درمانگر هستیم.

وب‌گاه فرارو

اعتیاد به موبایل در بین کودکان و نوجوانان هر روز بیشتر و پررنگ می‌شود و بر همه عیان است. بچه‌هایی که موبایل را بر درس و مشق و حتی تفریح و با خانواده بودن ترجیح می‌دهند و یار اول و آخرشان موبایل است و قرار گرفتن ایرانی‌ها در رتبه ششم اعتیاد به موبایل، پیچیدگی موضوع را بیشتر عیان می‌کند.

وب‌گاه فرارو

چند روز پیش بود که در جریان دیدار دو تیم فوتبال پرسپولیس و استقلال خوزستان، انفجار نارنجک دستی در میان تماشاگران مورد توجه قرار گرفت و به حاشیه‌های این دیدار اضافه‌کرد. اتفاقی که بار دیگر بحث بر سر چگونگی ورود این مواد به ورزشگاه و همچنین نحوه برخورد با حاملان آن را مورد توجه قرار داد. یک جرم شناس درباره مجازات برخورد با این اقدام گفته است.