سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

از شما دعوت می‌کنیم تمرکز و قدرت حل مسأله‌ی خود را با معما‌های زیر بسنجید. برای حل این معما‌ها باید خوب دقت کنید و از نبوغ خود برای فکر کردن به شکلی نامتعارف کمک بگیرید. هدف درست کردن هر یک از معادلات از طریق جا به جایی چوب کبریت‌ها است؛ بنابراین ابتکار و تدبیر خود را یافتن پاسخ به کار گیرید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

طبق اعلام روابط عمومی خانه تئاتر، احمد دامود نویسنده، پژوهشگر، مدرس، مترجم و بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون بامداد پنجشنبه (25 اسفندماه) در سن 84 سالگی از دنیا رفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک پژوهشگر روان‌شناسی گفت: پدر و مادری که ابزار خشونت‌آمیز استفاده می‌کنند عزت نفس فرزندان خود را از بین می‌برند، و چون این ویژگی کلید سلامت روانی است، زمانی که آسیب ببیند زمینه بیماری‌های روحی و روانی فراهم می‌شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

نعوظ ناقص میتواند با عوارضی از جمله عقده حقارت و کاهش اعتماد به نفس در مردان همراه شود که نتیجه ای به جز سردی رابطه زناشویی در پی ندارد بنابراین باید هر چه سریعتر علت آن را پیدا کرد و برای درمان آن اقدام نمود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در چند روز اخیر فیلمی منتشر شد که در آن گروهی پنج نفره از دختران جوان در بلوک 13محله اکباتان، با آهنگ «آرام باش» از خواننده نیجریه‌ای در حال رقصیدن هستند و به نوعی یک کنش‌گری مدنی و اعتراضی را در قبال وقایع اخیر نسبت به حاکمیت اعمال می‌کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: کمپین رقصیدن دختران ایرانی و نشر آن در فضای مجازی نوعی «آنومی» یا به تعبیر دیگر «آشوب» را در سطح هنجار اجتماعی به وجود می‌آورد و آن انسجام اجتماعی را با خلل مواجه می‌سازد؛ چرا که اساساً امری بیگانه است و این عمل نامأنوس می‌خواهد در سطح کلان اجتماعی خودنمایی کند. تأثیر روانی این قبیل هنجارشکنی‌ها را باید جدی گرفت

وب‌گاه مشرق نیوز

بلوای 1401 و مظاهر مدنی و سیاسی آن فاقد هرگونه جایگزینی در ساحت‌های مختلف، سیاسی، فرهنگی و اجتماعی هستند و بزرگ‌ترین ضربه این اتفاقات نوعی آشوب روانی بین مردم بودکه امنیت فکری خیلی‌ها را از آنان ربود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک روان شناس در خصوص اینکه جملات دختر خوبی باش! پسر خوبی باش! در بزرگسالی کودکان چه نقش دارد توضیح داده است.

خبرگزاری ایرنا

اسلامشهر - ایرنا - فرماندار اسلامشهر با اشاره به هجمه دشمنان علیه آموزش و پرورش و دانش آموزان به عنوان نسل تمدن ساز کشور گفت: ظرفیت مشاوره و روانشناسی تمامی نهادها و ارگانها از جمله بهداشت و درمان، بهزیستی، دانشگاه آزاد، نیروی انتظامی و سپاه باید به کمک مدارس بیایند.

خبرگزاری تسنیم

احمد دامود نویسنده، پژوهشگر، مدرس، مترجم و بازیگر، سینما، تئاتر و تلویزیون در 84 سالگی درگذشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

احمد دامود مدرس تئاتر، پژوهشگر، کارگردان و بازیگر تئاتر در 84 سالگی دار فانی را وداع گفت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در سال 1401 همانند سال‌های گذشته تعدادی از نویسندگان و شاعران در حوزه زبان فارسی را از دست دادیم که در این گزارش به آن‌ها اشاره شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

«احمد دامود» مدرس، پژوهشگر، کارگردان و بازیگر پیشگام تئاتر در سن 84 سالگی دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: احمد دامود نویسنده، پژوهشگر، مدرس، مترجم و بازیگر، سینما، تئاتر و تلویزیون در 84 سالگی درگذشت.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

احمد دامود مدرس، پژوهشگر، کارگردان و بازیگر پیشگام تئاتر کشورمان در سن 84 سالگی دار فانی را وداع گفت.