سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

احمد دامود مدرس، پژوهشگر، کارگردان و بازیگر پیشگام تئاتر کشورمان در سن 84 سالگی دار فانی را وداع گفت.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه جام‌جم نوشت: بسیاری از بزرگسالان که درگیر وسواس‌های عجیب‌وغریب هستند، اعتراف می‌کنند فکرهای وسواس‌گونه آنها در نوجوانی شکل گرفته‌اند و هیچ‌وقت برای درمان اقدام نکرده‌اند. وسواس عمدتا ریشه‌های ژنتیکی دارد اما عوامل دیگر هم می‌تواند باعث بروزOCD در نوجوانان شود.

خبرگزاری مهر

معاون دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد آمار نقل و انتقالات دانشجویان به دلیل ازدواج، بارداری و میهمانی دائم دانشجویان دختر را در ترم جاری اعلام کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس انجمن روانشناسی اجتماعی کشور تعطیلات طولانی مدت نوروز را عاملی برای افزایش اختلاف‌های خانوادگی دانست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک روانشناس گفت که نمی‌توان درباره عدد دقیق فاصله سنی زوجین قانون یکسانی برای همه افراد صادر کرد، اما یقینا تناسب سنی از جمله موازین اساسی در ازدواج است.

وب‌گاه فرارو

ممکن است کمی احمقانه به نظر برسد، اما جستجوی اینترنتی این عبارت بیش از 4 میلیون نتیجه را به همراه دارد و تعداد زیادی از مردم هستند که ویدئو‌هایی را در اینستاگرام، تیک‌تاک و فیس‌بوک به اشتراک می‌گذارند که معتقدند از جهانی دیگر سرچشمه گرفته‌اند. محتوا‌هایی با هشتگ starseed بیش از یک میلیارد بازدید در تیک تاک دارد.

وب‌گاه عصر ایران

بخش ایمنی و سلامت یک استخر را می‌توانیم به چشم خود ببینیم. نکته مهم مطالبه‌گری است. شما برای آموزش شنای فرزند خود مجبور هستید هزینه کنید. بنابراین لازم است در مقابل آن از بهترین خدماتی که قابل ارائه هستند استفاده کنید.

وب‌گاه فرارو

اسامی 219 فرد و صفحه مجازی که مجوز فعالیت روان شناسی و مشاوره ندارند تحت عنوان لیست سوم منتشر شد.

خبرگزاری مهر

گلعلی بابایی در جلسه نقد کتاب «نبرد تنگه ها» گفت: این کتاب مصداق جهاد تبین مدنظر حضرت آقاست. کتابی که درمورد یک شخصیت محوری است و در کنارش به روایت‌هایی از منطقه غرب دزفول هم پرداخته است.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور طی اطلاعیه‌ای لیست سوم از غیر روانشناسان فاقد مجوز را منتشر کرد.

وب‌گاه عصر ایران

از مراجعه به افراد فاقد مجوز یا شرکت در کلاس‌های آموزشی حضوری یا آنلاین آنان خودداری شود.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در اطلاعیه‌ای فهرست چهارم روانشناس‌نماها و مشاوران فاقد مجوز را به همراه صفحات مجازی این افراد منتشر کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمدباقر نائیجی، عضو هیات‌علمی دانشگاه علوم توانبخشی و سلامت اجتماعی و مدیر حوزه علمیه امام حسن عسکری (ع) هروی تهران می‌گوید یک روحانی و مبلغ دین باید تلاش کند تا جامعه پویاتر و بانشاط‌تر شود و رویکردهای نوین را با رویکردهای سنتی درآمیزد و کمک کند تا جامعه در مسیر درست زندگی قرار گیرد اما باید بررسی کنیم که آیا حضور در رسانه ملی برای اجرای استندآپ‌کمدی به تحقق...

وب‌گاه عرشه آنلاین

وقتی رد مهران کریمی ناصری را در مرورگر دنبال کنید، ده‌ها ویدیو از سال‌های زندگی او در فرودگاه شارل دوگل پیدا می‌شود؛ دوربین‌ها بعد از گشتی در فضای عمومی ترمینال یک، به مهران می‌رسند که روی نیمکت قرمز رنگ معروفش؛ همان نیمکتی که به مدت 18 سال، خانه و خوابگاهش شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

قیمت دلار 200 تومان کاهش داشت؛ معامله‌گران جو بازار را آرام‌تر از روزهای گذشته توصیف می‌کنند و معتقدند این روند در چند روز منتهی به سال جدید حفظ خواهد شد و دشوار است که شوک جدیدی به اسکناس آمریکایی وارد شود.