سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - روان‌درمانگر و عضو سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور با اشاره به همزمانی نوروز 1402 و ماه مبارک رمضان گفت: آیین و سنن دینی و باستانی همانند نوروز و ماه رمضان فرصتی برای تقویت دید و بازدیدهای خانوادگی، بهزیستی روانی و نیز معنویت‌درمانی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

طرح ملی خدمات نوروزی با مشارکت 69 هزار نیروی امدادگر از 24 اسفند در کشور شروع شده و تا 15 فروردین سال 1402 ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

در سال 1401 در حوزه کتاب و ادبیات نویسندگان و شاعران بسیار زیادی را از دست داده ایم که از میان شان می توان به هوشنگ ابتهاج، عباس معروفی، محمدعلی اسلامی ندوشن و... اشاره کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

شفقنا نوشت: مدرسه روزنامه نگاری و مطالعات رسانه بهاران میزگردی با عنوان «بودن یا نبودن رسانه ژورنالیسم و آزادی بیان» با حضور اساتیدی چون استاد علی اکبر قاضی زاده، دکتر حسن نمکدوست تهرانی، دکتر مجید رضاییان و محمد جواد روح سردبیر روزنامه هم میهن برگزار کرد که اساتید در این میزگرد به بیان دیدگاه خود درباره پیشینه تاریخی آزادی بیان و رسانه ها، وضعیت آزادی بیان در دیگر کشورها و وضعیت آزادی...

وب‌گاه خبر آنلاین

ذبیح اله پورشیب و شهربانو منصوریان نمایندگان کمیسیون ورزشکاران کمیته ملی المپیک به همراه به همراه فاطمه موسوی زاده نماینده امور بین الملل کمیته در نشست کمیسیون ورزشکاران شورای المپیک آسیا که به میزبانی بانکوک تایلند برگزار شده بود شرکت کردند.

وب‌گاه فرارو

بهزادان پسر ونداد هرمز که لقب ابومسلم گرفت و منصور خلیفه عباسی او را ابومجرم می‌دانست و دستور قتل او را صادر کرد، که بود؟ در حالی‌که خود وسیله انتقال قدرت به بنی‌عباس شده بود و مورخ اصفهانی به سبب همین انتقال او را ناقل‌الدوله لقب داد.

وب‌گاه فرارو

مصطفی ملکیان گفت: درست است که صرف امید داشتن خودش امیدآفرینی هم می‌کند، اما باید به این نکته نیز توجه کردکه می‌توان امید را با کردار و گفتار و زبان بدن القا کرد. به عبارت دیگر با اینکه صرف امید ورزیدن به دیگران سرایت می‌کند، اما حتی طرز نگاه آدم و نوع رفتار و کردار و گفتار او هم می‌تواند امیدآفرینی کند.

وب‌گاه مشرق نیوز

طرح ملی خدمات نوروزی با مشارکت 69 هزار نیروی امدادگر از 24 اسفند در کشور شروع شده و تا 15 فروردین سال 1402 ادامه خواهد داشت.

خبرگزاری مهر

جلسه کمیسیون ورزشکاران شورای المپیک آسیا با حضور دو نماینده کشورمان در تایلند برگزار شد.

خبرگزاری فارس

خبرگزاری تسنیم

اسامی ویژه برنامه‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان در شبکه‌های مختلف سیما اعلام شد.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشگاه علامه طباطبایی از راه‌اندازی صندوق پژوهش و فناوری از ابتدای سال آینده در دانشگاه خبر داد و گفت: این صندوق به واحدهای فناور کمک می کند تا ایده خلاقانه خود را به نتیجه برسانند.

وب‌گاه عرشه آنلاین

بسیاری از معلمان با وجود نزدیک‌شدن به آستانه بازنشستگی و داشتن مدارج علمی سطح دکتری و ارشد در رتبه‌های 3 و حتی پایین‌تر قرار گرفته‌اند و بالعکس کسانی با سابقه بسیار اندک بر رتبه‌های صدر نشسته و صعود ناگهانی کرده‌اند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

تلویزیون امسال در بهار قرآن و بهار طبیعت با تدارک ویژه برنامه‌های نوروزی و ماه مبارک رمضان به استقبال سال نو می‌رود.

وب‌گاه خبر آنلاین

با احتساب آن‌چه در شش ماهه دوم سال 1401 رخ داد می‌توان نمایشی را که با حضور 11 بازیگر نابینا و کم‌بینا به کارگردانی غلامرضا عربی روی صحنه سالن سایه مجموعه تئاتر شهر رفت متفاوت‌ترین نمایش سال دانست.