سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

یک روانشناس گفت: یک شخص خودباور نیاز دارد که در کودکی با محیطی سالم و مثبت ر‌شد کند و بعد‌ها آن را با فرآیند فردی باور کند.

خبرگزاری تسنیم

محسن عباسی ولدی این موضوع مهم را توضیح داده است که فرزند از ما جدا نیست، او خود ما است اما در اندازه‌ای کوچکتر و خداوند با دادن فرزند به هر فردی این فرصت دوباره را به او می‌دهد که باز هم دوران کودکی را تجربه کند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از صحبت‌های حجت‌الاسلام پناهیان در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه عصر ایران

«گونه‌شناسی نظریه‌های انقلاب» قطعا کتابی مفید برای دانشجویان علوم سیاسی و همه علاقه‌مندان شناخت انقلاب به مثابه یکی از پدیده‌های سیاسی جهان مدرن است. مطالعه چنین کتاب‌هایی، بویژه در دوره‌هایی که جوامع در وضعیت انقلابی قرار می‌گیرند، با اقبال بیشتری مواجه می‌شود.

وب‌گاه عصر ایران

چهل سال است نتوانستیم جا بیندازیم که دین، یک امر واقعی و احکامش تابع مصالح و مفاسد است. لذا خیلی‌ها حجاب را یک امر ارزشی و غیرواقعی تلقی کرده و ضرورتش را درک نمی‌کنند.

خبرگزاری مهر

لیلا بابایی گفت: درصدد هستیم تولید عروسک‌های دارا و سارا را ادامه دهیم و شخصیت‌های جدیدی را بر اساس فرهنگ ایرانی اسلامی و کتاب‌ها و پویانمایی ها طراحی و تولید کنیم.

وب‌گاه فرارو

شواهد اکنون نشان می‌دهند که گوشی‌های تلفن همراه هوشمند عامل اصلی همه گیری بیماری روانی در میان زنان جوان هستند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

پیکر نوه امام موسی صدر از امام‌زاده صالح تشییع و در بهشت زهرا آرام گرفت. محمد خاتمی، رییس‌جمهور سابق کشورمان هم، جمعه با حضور در منزل، مراتب تسلیت خود را ابراز کرده است.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

پیکر نوه امام موسی صدر از امام‌زاده صالح تشییع و در بهشت زهرا آرام گرفت.

وب‌گاه عرشه آنلاین

پیکر بتول فیروزان، فرزند حورا صدر و مهدی فیروزان، امروز دوازدهم فروردین‌ماه از آستان مقدس امام‌زاده صالح تجریش تشییع و در آرامگاه خانوادگی مرحوم طباطبایی در بهشت زهرا به خاک سپرده شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

از زندگی حرفه‌ای مرحومه بتول فیروزان، اطلاعات چندانی در دست نیست و ترجمه دو اثر و مقاله‌ای درباره علل روان‌شناختی پیدایش داعش، در کارنامه زندگی کوتاه او، باقی مانده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر با چنین مشکلی در زندگی خود مواجه هستید، بهتر است با همسرتان درباره آن صحبت کنید و با کمک یک مشاور خانواده یا مشاور جنسی، به یک راه‌حل مناسب برسید. همچنین، مطمئن شوید که به خودتان هم توجه کرده و خود را پشتیبانی کنید.

خبرگزاری مهر

جزئیات برنامه زمانی آزمون مرحله غیر متمرکز بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی در روز جمعه 15 اردیبهشت ماه سال 1402 در 10 منطقه دانشگاهی کشوری اعلام شد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی QS بر اساس موضوع 2023 منتشر شد. این رتبه بندی در مجموع 54 رشته را پوشش می‌دهد که در چهار حوزه موضوعی کلی گروه بندی شده اند. رتبه بندی دانشگاه‌های جهانی QS بر اساس موضوع، هر ساله برای کمک به دانشجویان در انتخاب و شناسایی دانشگاه‌های پیشرو در یک موضوع خاص جمع آوری می‌شود. از استنادهای پژوهشی، همراه با نتایج نظرسنجی‌های...

وب‌گاه عرشه آنلاین

شوهر نگین به عنوان متهم به قتل او بازداشت شد و پرده از راز قتل همسر خود برداشت: