سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

تارتار در این خصوص گفت: در ایفمارک یک اتاق کم است، اتاق روانشناسی و روانپزشکی است، به خصوص برای ما مربیان. ما مربیان باید یک گروه 40-50 نفره را هدایت کنیم و درس بدهیم و اگر مشکل روانی داشته باشیم به بدنه فوتبال و جوانان فوتبالیست آسیب خواهیم زد. ببینید تمام تست‌های روانشناسی را ما مربیان باید در ایفمارک پشت سر بگذاریم. وگرنه شما می‌بینید چه اتفاقاتی کنار زمین رخ می‌دهد. چه ایرانی و...

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - به گفته یک مدیر پیشکسوت کتاب‌فروشی، از دوره رمان‌های زرد و کتاب‌های زرد روان‌شناسی گذر کرده‌ایم، در سال‌های اخیر از این کتاب‌ها استقبال نمی‌شود و مردم دنبال کتاب‌هایی می‌روند که برایشان انگیزه و مفهوم داشته‌باشد و در زندگی بتوانند آن را به کار ببرند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

داستان وجود 10هزار مغز انسان در زیرزمینی در دانمارک صحت داشت.

وب‌گاه ورزش سه

اظهارات شب گذشته مهدی تارتار شاید تندترین پاسخ ممکن به حرفهایی بود که ساکت الهامی هفته گذشته به زبان آورده بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

با این تمرینات با زود انزالی خداحافظی کنید

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، مهدی تارتار در نشست خبری پیش از تقابل تیم‌های ذوب‌آهن و نساجی در چارچوب هفته بیست‌وسوم لیگ‌برتر در فولادشهر، اظهار کرد: به گروه نساجی و حمید مطهری خوش‌آمد می‌گویم و امیدوارم موفق باشند، البته به جز بازی فردا! بازی حساسی برای ماست. در جدول جایگاه نزدیکی داریم و 3 امتیاز بازی می‌تواند فاصله ایجاد کند و ارزش امتیازی زیادی دارد. امیدوارم مانند دو هفته...

وب‌گاه خبر آنلاین

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان در خصوص اظهارات اخیر ساکت الهامی گفت: ما مربیان باید تمام تست‌های روانشناسی را پشت سر بگذاریم.

وب‌گاه ورزش سه

مهدی تارتار می‌گوید سرمربیان باید از آرامش روانی برخوردار باشند تا بتوانند تیم خود و بازیکنانش را هدایت کنند.

خبرگزاری تسنیم

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان گفت: امیدوارم مثل دو هفته قبل بازی خوبی به نمایش بگذاریم و به سه امتیاز بازی دست پیدا کنیم.

خبرگزاری تسنیم

از 2318 پروانه کسب که به تایید هیات عالی نظارت بر اصناف رسیده تعداد 2086 مجوز) معادل 90 درصد کل پروانه های کسب (ثبت محوراست و حداکثر طی 3 روز کاری پس از ثبت الکترونیک درخواست در درگاه ملی مجوزهای کشور صادر می‌شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، دانشجویان سال سوم و چهارم مقطع کارشناسی می‌توانند در آزمون مرحله غیرمتمرکز بیست و هشتمین المپیاد دانشجویی کشور شرکت کنند. آزمون مرحله غیرمتمرکز بیست و هشتمین المپیاد دانشجویی در رشته‌های «زبان و ادبیات فارسی»، «علوم جغرافیا»، «علوم اقتصادی»، «الهیات و معارف اسلامی»، «علوم تربیتی»، «حقوق»، «روانشناسی»، «علوم زمین»، «شیمی»، «فیزیک»، «زیست شناسی»،...

خبرگزاری مهر

آزمون مرحله غیر متمرکز بیست و هشتمین المپیاد علمی دانشجویی صبح و بعدازظهر روز جمعه 15 اردیبهشت ماه سال 1402 در 10 منطقه دانشگاهی کشور برگزار می شود.

وب‌گاه فرارو

اکثر مردم به دفعات یکسانی رویا می‌بینند. با این حال ممکن است شما ازجمله افرادی باشید که همیشه ادعا می‌کردید اصلا خواب نمی‌بینید، اما به یک‌باره شاهد تغییر این روال هستید و هر شب با یک خواب بیدار می‌شوید.

خبرگزاری مهر

معاون سازمان حفاظت محیط زیست با اشاره به ضرورت تغییر الگوی توسعه کشور گفت: مردم پای حفاظت از محیط زیست بیایند.