سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

گزارش 2023 نظام رتبه‌بندی موضوعی کیواس (QS) منتشر شد و 10 دانشگاه از جمهوری اسلامی ایران در این رتبه بندی در 16 موضوع جایگاه ویژه ای یافته اند. بهترین رتبه مربوط به دانشگاه صنعتی شریف است.

وب‌گاه خبر آنلاین

مونا خواجه کلایی، در کافه خبر خبرآنلاین درباره زندگی شخصی و حرفه‌ای خود صحبت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

سی‌اُمین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم که از روز 12 فروردین آغاز به کار می‌کند در شبکه‌های مختلف رادیو و تلویزیون انعکاس خواهد یافت.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

صدای و سیمای ما امام دهه شصت را، نه دهه شصت بلکه سال شصت، نه سال شصت بلکه بهار شصت را، در مقطعی که در حال عتاب و خطاب به اولین رئیس جمهور است، مدام به نسل جدید نشان می‌دهد، در صورتی که امام خمینیِ رهبر انقلاب اسلامی چند ماه هم در نوفل لوشاتو بود

خبرگزاری تسنیم

نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در سی‌امین دوره برگزاری خود بخش‌های متنوعی دارد که هر کدام فعالیت‌های گوناگونی را برای بهره‌مندی بازدیدکنندگان تدارک دیده‌اند.

وب‌گاه عصر ایران

از 500 هزار تا 3 میلیارد تومان جریمه؛ برای مبارزه به خانم‌هایی که حجاب را رعایت نمی‌کنند. البته جریمه‌هایی چون ابطال گواهینامه رانندگی، ابطال پاسپورت، ممنوعیت استفاده از اینترنت و... نیز در نظر گرفته شده است.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کتابخانه کمپ تیم‌های ملی کشتی با حضور قهرمانان کشتی آزاد و فرنگی المپیک و جهان افتتاح شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گزارش حاضر تاکید می کند که نیروهای تندرو برای دستیابی به مجلس نه به آموزه های علمی، و نه از نیروهای شهید و ایدئولوژیک نظام پیروی می‌کنند.

وب‌گاه عصر ایران

انتشار فایل صوتی خبرنگار بی‌بی‌سی فارسی به جنجال میان شبکه متبوع و ایران‌اینترنشنال انجامید و بعد که زیرپای دومی را خالی کردند مشخص شد انگلیسی‌ها همچنان در واکنش عجله نمی‌کنند!

وب‌گاه عصر ایران

تا پیش از اطلاق واژه "فاشیسم" بر یک ایدئولوژی خاص، ایتالیایی‌ها این واژه را در معانی‌ای نظیر اتحاد، اتحادیه یا افراد همبسته به کار می‌بردند. واژه فاشیسم برگرفته از لفظ ایتالیایی Fascio به معنی "دسته" بود.

وب‌گاه فرارو

تمرکز وسواسی روی غذا باعث می‌شود فرد مبتلا به اختلال تغذیه، توانایی تمرکز روی جنبه‌های دیگر زندگی خود نداشته باشد. از

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، فرهاد دانشجو در گفتگویی به تشریح اهداف و برنامه‌های دانشگاه در سال جدید پرداخت و گفت: تلاش داریم در سال 1402 تجهیزات آزمایشگاهی و امکانات آموزشی دانشجویان را نسبت به سال قبل بهتر تأمین کنیم و همچنین رابطه مان با دانشجویان مهربانانه‌تر شود. دانشجو در این گفتگو با بیان تعریف و نگاه خود از سال 1401 اظهار داشت: به عنوان یک عضو هیأت علمی کوچک خانواده...