سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

کارگردان فیلم سینمایی «آن‌ها مرا دوست داشتند» درباره سوژه فیلم گفت: در سال شاید 10 هزار کودک مفقود می‌شوند یا در سطل زباله پیدا می‌شوند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

هادی خانیکی می گوید: اگر حکومت حداقل‌هایی را برای آزادی و کار رسانه‌ای و دموکراسی بگذارد، دموکراسی و کار ارتباطی و امثال آن، خود حکومت رشد می‌کند. با این حال، اگر قدرت رسمی دامنه و نگاه امنیتی خودش را وسعت دهد، به همان نسبت دموکراسی و کار روزنامه‌نگاری و کار مدنی سخت می‌شود و به گفته عرفا، سیاست به وقت گریز پیش می‌آید که برای اینکه از این نوع سیاست آلوده به قدرت و منفعت نجات پیدا کنیم،...

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: بابونه یکی از بهترین داروهای گیاهی برای مبارزه با استرس و ترویج آرامش است. مطالعات انجام شده نشان می دهد استشمام بخار بابونه می تواند یک درمان خانگی برای اضطراب و افسردگی باشد. به همین خاطر است که از روغن بابونه در شمع ها، محصولات اروماتراپی و درمان های دیگر استفاده می شود.

وب‌گاه گسترش

بابونه یکی از بهترین داروهای گیاهی برای مبارزه با استرس و ترویج آرامش است. مطالعات انجام شده نشان می دهد استشمام بخار بابونه می تواند یک درمان خانگی برای اضطراب و افسردگی باشد. به همین خاطر است که از روغن بابونه در شمع ها، محصولات اروماتراپی و درمان های دیگر استفاده می شود.

وب‌گاه فرارو

کمتر کسی از ما هست که، داوطلبانه، در جست‌وجوی زندگی خوب از تعلقاتش دل بکند، اما زیاد پیش می‌آید که دنبال تجربه‌های منفیِ خفیف‌تری برویم، هم تاحدی به‌خاطر تأثیر متحول‌کننده‌شان و هم تاحدی به این خاطر که شاید فقط بخواهیم بعد‌ها هم آن تجربه‌ها را داشته باشیم. می‌خواهیم آن‌ها را در حافظه ذخیره کنیم تا در آینده مصرفشان کنیم. سنکا، فیلسوف رواقی رومی، می‌گوید «چیز‌هایی که زمانی تحملشان دشوار...

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از معرفی کتاب خودشناسی با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از نکاتی برای ترک سیگار در ماه رمضان در ادامه این خبر باما همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: حسن فتحی، کارگردانی که چندسالی است از تلویزیون فاصله گرفته و سریال‌هایش فقط در شبکه نمایش خانگی دیده می‌شود، از اولین‌های کارگردانی سریال‌های مناسبتی برای تلویزیون بود. او سال 72 در مقطعی که نوروز و رمضان مثل این ایام با هم مقارن شده بود، مجموعه‌ای را به نام «همسایه‌ها» کارگردانی کرد و روند تولید کارهای مناسبتی را ادامه داد.

خبرگزاری مهر

کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با موضوعات مختلف به طور کلی پنجاه سال فعالیت این سازمان را در برمی گیرد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در این مطلب به بررسی چند راه آسان برای ترک سیگار در ماه مبارک رمضان می پردازیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

مسافران نوروزی عزیز و همسفران همه ایام، این نامه را برای شما مینویسم، نامه ای که قبل از نمود یا نشانه در نشانه برای تماشا، با زبان رمز و نماد، با درونمایه فرهنگ وهویت و بازتابش این دو، نگاشته شده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

نایب رئیس انجمن روانشناسی بالینی گفت: چرا آدم‌ها به دیدار هم می‌روند؟؛ به نظر می‌آید باید در این دنیای مدرن و شلوغ و دنیای مجازی حتما یک جایی را برای معاشرت با آدم‌ها و استفاده از تجربیات باز کرد.

وب‌گاه فرارو

نایب رئیس انجمن روانشناسی بالینی گفت: چرا آدم‌ها به دیدار هم می‌روند؟؛ به نظر می‌آید باید در این دنیای مدرن و شلوغ و دنیای مجازی حتما یک جایی را برای معاشرت با آدم‌ها و استفاده از تجربیات باز کرد.

وب‌گاه خبر آنلاین

گجت‌نیوز نوشت: تاریخ بشر مملو از آزمایش‌های تاریکی همچون هیپنوتیزم‌های بی‌رحمانه سیا تا تغییر جنسیت کودکان است که وقتی برملا می‌شوند، جهانی را متحیر می‌کنند. در ادامه به ترسناک ترین و مرموزترین آزمایش های انسانی تاریخ بشر می‌پردازیم.

وب‌گاه خبر آنلاین

چرا نظام پهلوی سقوط کرد؟ چه عاملی باعث شد تا بزرگ‌ترین قدرت خاورمیانه، قادر نباشد حرکت اجتماعی و مخالفت‌های برخاسته از آن را ببیند؟ حذف نهادهای نمایندگی و ایجاد اصناف دولت ساخته در این روند چه تاثیراتی برجای گذاشتند؟ گفت‌وگوی حاضر تلاش می‌کند به سوالات مذکور پاسخ درخور بدهد.

خبرگزاری فارس