سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

معاون محیط زیست طبیعی و تنوع زیستی سازمان حفاظت محیط زیست با بیان اینکه ایران غنی از ذخایر ژنتیکی جانوری و گیاهی است، گفت: برخی طرح‌های توسعه‌ای طی 70 سال گذشته تاکنون بیشترین آسیب را به داشته‌های زیستی کشور وارد کرده است.

وب‌گاه 55 آنلاین

مژده خجری با یک مهندس را در تصویر زیر ببینید

وب‌گاه اقتصاد نیوز

کودکان در طول تاریخ گذشته انسان به عنوان بزرگسالان خردسال در نظر گرفته می‌شدند تا جایی که در گذشته مشابه بزرگسالان لباس می‌پوشیدند و مجبور بودند مانند بزرگسالان در مشاغل اصلی کار کنند. در آن زمان دانش روانشناسی کودک یک مفهوم گنگ و نامعلومی بود.

وب‌گاه 55 آنلاین

در این کشور در یکی از زیرزمین هایی هزارن مغز انسان نگهداری میشود

وب‌گاه عرشه آنلاین

با این ترفندهای عجیب اما ثابت‌شده، تمرکز خود را هنگام دورکاری حفظ کنید.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

عضو هیات علمی دانشگاه تهران گفت: برگزاری برنامه‌ها و رویداد‌هایی مانند رویداد تخصصی چهارسوق می‌تواند به تعمیق رفتار و باور‌های خوب کمک کند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از دبیرخانه دائمی رویداد هنر و رسانه چهار سوق، رضا پورحسین رئیس دانشکده روانشناسی و امور تربیتی دانشگاه تهران درباره رویداد تخصصی چهارسوق اظهار کرد: این رویداد یک شبکه سازی را بین فعالان حوزه هنر و رسانه ایجاد می‌کند مکانیزم گردهم آمدن افراد فعال در این حوزه قابل تقدیر است، زیرا زایشی که یک جمع دارد در یک فرد نیست. وی با اشاره به اینکه اگر...

وب‌گاه خبر آنلاین

ساله‌ها شایعه‌هایی ترسناک دست به دست می‌چرخید و هر بار داستان آن تغییر می‌کرد. اما اکنون معلوم شده که اصلا رازی در کار نبوده است، بلکه درباره آن کسی آشکارا صحبت نمی‌کرد و آن داستان وجود 10هزار مغز انسان در زیرزمینی در دانمارک است.

وب‌گاه فرارو

نتایج اسکن مغزی نشان می‌دهد که افراد چپ دست متفاوت از راست دست‌ها فکر می‌کنند.

خبرگزاری مهر

صادق وفایی در نشست نقد رمان «نه فرشته نه قدیس» گفت: یکی از ویژگی‌های این‌رمان این است که ایوان کلیما در آن سعی کرده به‌جای یک‌زن بنویسد و دنیا را از چشم او ببیند و در این‌کار موفق بوده است.

خبرگزاری تسنیم

تکنیک‌های نویسندگی از جمله پیرنگ جذاب، استفاده از عناصر مکان و زمان، زبان یک‌دست و امروزی، جملات کوتاه و فصل‌بندی به‌قاعده و گنجاندن مفاهیم روان‌شناسی در زیرلایه داستان، رمان «سفر پرماجرا» را قابل تحسین کرده است.

خبرگزاری مهر

نشر کرگدن کتاب «هنر هوشیارانه زیستن» نوشته ناتانیل برندن را با ترجمه کورش کامیاب را منتشر و راهی بازار نشر کرد.

خبرگزاری تسنیم

جدیدترین قسمتِ سریال «پوست شیر» بر محبوبیت و جذابیت این مجموعه نسبت به چند قسمت گذشته‌اش افزود؛ گویی قرار نیست التهابات و هیجان این سریال پایین بیاید. اما واقعاً چطور یک سریال می‌تواند جذاب باشد و جذاب بماند؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

ترجیح می دهید با کدام دست بنویسید، بخورید و دندان های خود را مسواک بزنید، احتمالافکر می کنید این تصمیم نباید خیلی مهم باشد.

وب‌گاه خبر آنلاین

بهداشت‌نیوز نوشت: ترجیح می دهید با کدام دست بنویسید، بخورید و دندان های خود را مسواک بزنید، احتمالافکر می کنید این تصمیم نباید خیلی مهم باشد.