سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عصر ایران

رضا پورحسین رئیس دانشکده روانشناسی و امور تربیتی دانشگاه تهران درباره رویداد تخصصی چهارسوق اظهار کرد: این رویداد یک شبکه سازی را بین فعالان حوزه هنر و رسانه ایجاد می کند مکانیزم گردهم آمدن افراد فعال در این حوزه قابل تقدیر است زیرا زایشی که یک جمع دارد در یک فرد نیست.

وب‌گاه عصر ایران

امام عبارت هندسه، هندسه است و اسلامی و غیراسلامی ندارد را به آقایان گوشزد می‌کردند؛ یعنی این ایرادات بنی‌اسرائیلی که یک عده می‌گیرند بی‌خود است؛ بگذارید علم پیش برود.

خبرگزاری مهر

رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران از ارائه 60 طرح پیشنهادی اعضای هیأت علمی دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران در زمینه منابع طبیعی و محیط زیست برنامه توسعه هفتم خبر داد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

بنا بر اعلام سازمان سنجش، تا روز 16 اسفند تعداد 350 هزار نفر در این آزمون استخدامی آموزش و پرورش شرکت کردند.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش برای جذب آموزگار از دهم اسفند آغاز شد و قرار بود 16 اسفند پایان یابد که تا امروز 19 اسفند تمدید شد.

خبرگزاری مهر

برگزیدگان سومین دوره جایزه ملی کتاب سال جوانان معرفی شدند.

وب‌گاه عصر ایران

به‌گمانم تجارت درمان سرطان در روزگار ما خوب خودش را به مفاهیم دینی و روانشناسی و ارزش‌های اخلاقی چسبانده بود. می‌مکید. و قهرمان می‌ساخت؛ ساکت و ویران و مظلوم. همین.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، مهدی قربانی رئیس دانشکده منابع طبیعی دانشگاه تهران در همایش «منابع طبیعی، محیط زیست و مسئولیت اجتماعی» که همزمان با هفته منابع طبیعی در دانشکدگان کشاورزی و منابع طبیعی دانشگاه تهران برگزار شد، با تبریک اعیاد شعبانیه و ولادت قائم آل محمد (ص) حضرت مهدی (عج)، افزود: فرارشته‌ای روشی برای حل مشترک مساله میان علم و جامعه و ابزاری...

وب‌گاه عرشه آنلاین

دفترچه سوالات آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 در 134 کدرشته منتشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

رییس انجمن مددکاران اجتماعی ایران و دبیر علمی سی و هفتمین همایش ملی و پنجمین کنگره بین المللی مددکاری اجتماعی و تنوع اجتماعی گفت: هر سال به مناسبت روزهای ملی و جهانی مددکار اجتماعی همایشی توسط انجمن مددکاران اجتماعی ایران با همکاری دستگاه ها، دانشگاه ها، انجمن ها و تشکل های بین المللی مددکاران اجتماعی برگزار می‌شود. ضمن تبریک ولادت امام علی (ع) و روزهای ملی و جهانی مددکار اجتماعی به...

خبرگزاری مهر

دفترچه سؤالات آزمون کارشناسی ارشد سال 1402 در هریک از رشته‌های امتحانی در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شد.

خبرگزاری مهر

تربت حیدریه - فرماندار تربت حیدریه گفت: هیچ موردی از مسمومیت دانش‌آموزان در تربت حیدریه گزارش نشده است.

وب‌گاه فرارو

به‌نظر می‌رسد که گریم صورت دلقک‌ها باعث می‌شود افراد نتوانند دریافتی از احساسات آن‌ها داشته باشند و مقاصدشان را متوجه شوند. درنتیجه این دسته از مردم احتمالاً نمی‌دانند که دلقک‌ها چه زمانی عصبانی هستند و ممکن است چه حرکتی از آن‌ها سر بزند؛ بنابراین از آن‌ها می‌ترسند.

خبرگزاری مهر

پایسابل والرو، روزنامه نگار اسپانیایی و فعال حقوق زنان گفت: فمینیسم یک فرقه و یک ایدئولوژی سکولار است. فمینیست‌ها نقشه‌های بیولوژیکی و اجتماعی را آشفته می‌کنند.