سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

شاید اگر نویسنده در نوشتن «ماه غمگین، ماه سرخ» عجله نمی‌کرد اکنون آنچه بررسی شده بود داستانی متعلق به همه زمان‌ها بود. داستانی که عدالت را فریاد می‌زد.

وب‌گاه 55 آنلاین

علائم وسواس جنسی هر آنچه دریاره وسواس جنسی باید بدانید در این مطلب بخوانید

خبرگزاری مهر

در رمان «مگره و جنایتکار» سربازرس به قاضی پرونده می‌گوید اطلاعات تخصصی از روان‌پزشکی ندارد ولی تنها تفاوتش با روانپزشکان این است که آدم‌ها را الزاما به گروه‌های مختلف دسته‌بندی نمی‌کند.

وب‌گاه عصر ایران

جماعت در اشخاص سه تغییر مهم پدید می‌آورد: در هم شکستن فردیت، کنش خودبه‌خودی، احساس ایمنی. عوامل مهمی که باعث حفظ جماعت و تحکیم تجانس آن می‌شوند، عبارتند از: تمکین به رهبران، وسعت جماعت، نظم.

وب‌گاه مشرق نیوز

کارشناس حوزه برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان می‌گوید: هیچ کدام از سایت‌ها و کانال‌های همسریابی فعالیت قانونی ندارند و تا زمانی هم که غیر قانونی فعالیت می‌کنند، هیچ متولی‌ای ندارند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کارشناس مشاوره مرکز «آرامش» پلیس اصفهان می گوید: هیجان طلبی یک صفت پایدار است که اگر در فردی به وجود آید زیست شیمی مغز او با دیگران متفاوت می شود اما آتش بازی در چهارشنبه آخر سال یک نوع حس دلهره خواهی است که با هیجان متفاوت است.

وب‌گاه خبر آنلاین

BTS یک گروه موسیقی کره‌ای است که در تمام جهان طرفداران بسیاری پیدا کرده است. این گروه علاوه بر جذب توریست و درآمدزایی و پیشرفت اقتصادی کره، نقش مهمی در اشاعه و معرفی فرهنگ و هنر این کشور به جهان داشته است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناس حوزه برنامه‌ریزی و توسعه اجتماعی وزارت ورزش و جوانان می‌گوید: هیچ کدام از سایت‌ها و کانال‌های همسریابی فعالیت قانونی ندارند و تا زمانی هم که غیر قانونی فعالیت می‌کنند، هیچ متولی‌ای ندارند.

وب‌گاه 55 آنلاین

آیا رنگ ها در رابطه جنسی تاثیر گذار هستند؟ در ادامه بیشتر با تاثیر رنگ ها در رابطه جنسی آشنا شوید

وب‌گاه عصر ایران

ابتکار با بیان اینکه امام (ره) صادق بود، گفت: امام همانی که از اسلام می‌دانست را می‌گفت و بی‌رودربایستی می‌گفت ما برای زنان این نقش را قائلیم. ما قائل به این نیستیم که زنان در تظاهرات شرکت نکنند. چون من یادم است که یک عده‌ای می‌گفتند خانم‌ها به تظاهرات نیایند چون صدای خانم‌ها را نامحرم می‌شنود و امام گفته بودند که اصلاً چنین چیزی نیست و زنان هم حق دارند برای آینده خود تلاش کنند.

وب‌گاه خبر آنلاین

کیانوش جهانپور مدیر پیشین روابط عمومی وزارت بهداشت در دوره وزارت نمکی برای مواضعش درباره مسمومیت دختران دانش آموز خبرساز شده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

در پایانِ یک سمینارِ مجازی اخیرِ مجمع جهانی اقتصاد (داووس) پیرامونِ فن‌آوری‌های جدید در اقتصاد بین‌الملل، به‌وضوح روشن بود که منطقِ یک ایدئولوژی دیگر منسوخ شده است. کدام ایدئولوژی؟ ایدئولوژی عدمِ یادگیری از / عدمِ همکاری با منظومه جهانی.

خبرگزاری مهر

مترجم کتاب «مدل های تغییر رفتار و کاربرد آن ها» در جلسه رونمایی این کتاب گفت: خبرگزاری‌های کشورهای غربی، صرفاً محل تولید خبر نیستند و پشت تمام کلمه‌هایی که به کار می‌برند خبری نهفته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فراخوان ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از دیروز دهم اسفند آغاز شد و تا 16 اسفند ادامه دارد؛ به رغم اینکه هنوز از زمان اعلام ثبت‌نام، 24 ساعت نگذشته است، تعداد زیادی از علاقه‌مندان به شغل آموزگاری نسبت به گسترش رشته‌ها برای پذیرش در این شغل استقبال کردند. البته تعداد زیادی از علاقه‌مندان رشته آموزگاری که دارای رشته‌هایی، چون فنی و مهندسی هستند،...

خبرگزاری مهر

دزفول - معاون فرهنگی - اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول از آغاز فعالیت دفاتر مشاوره و مددکاری رایگان ویژه عموم مردم در تمام کلانتری‌های این شهرستان خبر داد.