سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

پایسابل والرو، روزنامه نگار اسپانیایی و فعال حقوق زنان گفت: فمینیسم یک فرقه و یک ایدئولوژی سکولار است. فمینیست‌ها نقشه‌های بیولوژیکی و اجتماعی را آشفته می‌کنند.

خبرگزاری تسنیم

رادیو فرهنگ با پهن کردن سفره "هفت سین"، شبکه رادیویی تهران با برنامه "دو بهار"، رادیو نمایش با "بهترین حال" و رادیو صبا با "شب، نو، روز" و... در لحظه تحویل سال به استقبال عید نوروز می‌روند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مطالعه بخشی از کتاب هنر تندرست ماندن با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

در این مقدمه می‌خواهیم به این پرسش پاسخ دهیم که روانشناس کیست؟ روانشناسان متخصصان بهداشتی آموزش دیده در دانشگاه هستند که رفتار انسان را مورد مطالعه قرار می‌دهند. روانشناسان در مورد نحوه تفکر، احساس، رفتار و یادگیری افراد متخصص هستند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

محمد مخبر گفت: دانشگاهیان سرمایه‌های بزرگی برای کشور هستید و هیچ سرمایه‌ای مهم‌تر و با ارزشتر از آن‌ها در کشور وجود ندارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی معاون اول ریاست جمهوری، محمد مخبر پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در این مراسم که در سالن اجلاس سران برگزار شد با ابراز خرسندی از تقارن این مراسم با میلاد باسعادت امام زمان (عج) گفت: انتظار، اوج کمال خواهی برای بشریت است و این موضوع به دین اسلام و ادیان الهی منحصر نمی‌شود. مخبر در ادامه با اشاره به اینکه نگاه امام خمینی...

خبرگزاری مهر

معاون اول رئیس جمهور با بیان اینکه دانشگاه نقطه تحول و محل پیشرانی است، تاکید کرد: به منفی بافی های دشمنان و پژواک آنها در داخل توجه نکنید.

خبرگزاری تسنیم

معاون اول رئیس‌جمهور با بیان اینکه حکمرانی نیازمند اقتدار است و اقتدار مولفه‌های مختلفی دارد گفت: برای اداره کشور و دستیابی به مولفه های اقتدار، به نخبگان، دانشجویان و دانشگاهیان نیاز جدی داریم.

خبرگزاری مهر

دانشجویان نمونه دانشگاه‌های مجموعه‌های وزارت علوم، وزارت بهداشت و بین الملل با حضور معاون اول رئیس جمهور تقدیر شدند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور پیش از ظهر امروز (سه شنبه) در این مراسم که در سالن اجلاس سران برگزار شد با ابراز خرسندی از تقارن این مراسم با میلاد باسعادت امام زمان (عج) گفت: انتظار، اوج کمال خواهی برای بشریت است و این موضوع به دین اسلام و ادیان الهی منحصر نمی‌شود. مخبر در ادامه با اشاره به اینکه نگاه امام خمینی (ره) به دانشجویان، اساتید و دانشگاهیان...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مراسم تجلیل از برترین‌های سی‌وامین جشنواره دانشجویی کشوری امروز با حضور معاون اول رئیس جمهور در سالن اجلاس سران برگزار شد و در این مراسم تعدادی از دانشجویان برتر دانشگاه‌های مجموعه‌های وزارت علوم، وزارت بهداشت و بین الملل به عنوان دانشجویان نمونه انتخاب شدند. بر این اساس، "مهناز مهاجرقادرآبادی" دانشجوی کارشناسی رشته علوم تربیتی از پردیس امام...

وب‌گاه عصر ایران

ما قبلاً آسیب دیدگان فضای مجازی نداشتیم اما الان داریم، هیچ مدیریت هوشمندی نباید به این موارد بی تفاوت باشد، مثلاً یکی از مسئله‌های مهم جامعه ما سرمایه اجتماعی است.

وب‌گاه خبر آنلاین

رئیس انجمن مددکاران اجتماعی ایران گفت: ««شعار امسال روز جهانی مددکاری اجتماعی را تنوع اجتماعی انتخاب کردیم، چراکه متوجه شدیم اگر تنوع را نپذیریم باید واکنش‌ها، تهدیدها و مشکلات اعتراضات را بپذیریم.»

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، روی ماتا مربی تیم استقلال در نشست خبری پایان بازی هفته بیست و دلیگ برتر مقابل گل‌گهر سیرجان صحبت‌های انجام داد که در زیر می‌خوانید. *یک بازی خیلی خوب را انجام دادیم. بازیکنان ما با تمام وجود به این بازی رفتند و می‌توانستیم همان دقایق ابتدایی هبه گل برسیم، که متاسفانه گل نزدیم. گل‌گهر فقط یک بار سمت دروازه ما رفت و یک گل زد. آن هم به خاطر تمرکز نداشتن...