سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل گل گهر کم نیاوردیم و به پیروزی ایمان داشتیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

مربی تیم فوتبال استقلال گفت: مقابل گل گهر کم نیاوردیم و به پیروزی ایمان داشتیم.

وب‌گاه ورزش سه

مربی پرتغالی استقلال با تمجید از بازیکنان تیمش روحیه جنگندگی تیمش را ستود.

وب‌گاه 55 آنلاین

اولین عکس لورفته از همسر بروسلی را در ادامه تماشا کنید.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

اقتصادنیوز: رئیس پلیس امنیت تهران گفت: من به همه اراذل و اوباش هشدار می‌دهم که آنقدر از شما دستگیر می‌کنیم تا جامعه از اراذل و اوباش پاک شده و این افراد هم متنبه شوند.

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش گفت: به طور طبیعی بر اساس قواعدی که داریم همه کنترل‌ها برای مدارس انجام می‌شود.

وب‌گاه فرارو

نوری همچنین با بیان اینکه املاک مازاد برای اتمام فضاهای ناتمام خیری مولدسازی می‌شوند، گفت: اجازه فروش املاک خیرین را به لحاظ شرعی نداریم و این کار را هم نمی‌کنیم و مولدسازی در زمینه تکمیل و ساخت مدارس انجام می‌شود.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

طبق اعلام متخصصان و آقای قانعی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، برای بررسی مسمومیت‌ها عوامل ویروسی، میکروبی، پرتو و امواج را بررسی کردند که منتفی است.

وب‌گاه عصر ایران

یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در همایش جامعه یاریگران سلامت دانش‌آموزان اظهار کرد: براساس نظرات رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران، اقدامات تمهیدی برای جو روانی ایجاد شده در مسمومیت‌های دانش‌آموزان باید ایجاد شود و هر کدام از بخش‌ها وظایفی را بر عهده دارند.

خبرگزاری تسنیم

وزیر آموزش و پرورش با اشاره به صحبت‌های متخصصان و رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران گفت: عوامل میکروبی، ویروسی، پرتو و امواج در مسمومیت دانش‌آموزان مطرح نیست.

وب‌گاه عرشه آنلاین

در روابط عاطفی بحث و گفتگو و دعوا پیش می آید به خصوص در روابط عاطفی بلند مدت مثل ازدواج، اگر همسرتان برایتان اهمیت دارد و نمیخواهید صمیمیت و گرمای زندگیتان از بین برود باید یکسری قوانین را هنگام دعوای زن و شوهری رعایت کنید.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از روابط عمومی معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه تهران؛ سی و یکمین کرسی آزاد اندیشی با موضوع «تعامل اندیشه و عمل در نظام مدیریت آموزش عالی» با حضور مجتبی شریعتی نیاسر استاد دانشکدگان فنی دانشگاه تهران و رضوان حکیم زاده دانشیار دانشگاه تهران روز دوشنبه پانزدهم اسفندماه برگزارشد. در ابتدای این نشست مجتبی شریعتی نیاسر استاد دانشکدگان فنی دانشگاه...

وب‌گاه دنیای اقتصاد

مهلت ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش فردا سه شنبه 16 اسفند 1401 به پایان می رسد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، طرح جمع آوری و برخورد با اراذل و اوباش و مزاحمین محلات موسوم به طرح اقتدار صبح امروز در ستاد فرماندهی نیروی انتظامی برگزار شد. در طرح امروز از کشف دارو‌های قاچاق و غیر مجاز شیمی درمانی به تعداد 4023 عدد به ارزش بیش از 7 میلیارد تومان، کشف پنج تن مواد خام پودر اکلیل در تهیه و ساخت مواد محترقه خطرناک و همچنین از انهدام باند توزیع کنندگان و فروشندگان...

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: اثر روانی دوران پساآشوب فضا را برای ایجاد شدن هیستری جمعی فراهم کرده است و جریان‌های ضد ایرانی برای حفظ فضای ناامنی و بر هم زدن آرامش جامعه، از تجربیات علمی گذشته بهره‌برداری کرده‌اند و احتمالا با شیطنت در مدارس دخترانه، گلوله برف اولیه برای ایجاد هیستری جمعی را فراهم کرده است.

وب‌گاه فرارو

مطالعه‌ای که به‌تازگی در نشریه «مرز‌ها در روانشناسی» (Frontiers in Psychiatry) منتشر شد، نشان داد که خواب شبانه کامل راهی موثر برای جلوگیری از بروز بیماری است.