سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فراخوان ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش از دیروز دهم اسفند آغاز شد و تا 16 اسفند ادامه دارد؛ به رغم اینکه هنوز از زمان اعلام ثبت‌نام، 24 ساعت نگذشته است، تعداد زیادی از علاقه‌مندان به شغل آموزگاری نسبت به گسترش رشته‌ها برای پذیرش در این شغل استقبال کردند. البته تعداد زیادی از علاقه‌مندان رشته آموزگاری که دارای رشته‌هایی، چون فنی و مهندسی هستند،...

خبرگزاری مهر

دزفول - معاون فرهنگی - اجتماعی فرماندهی انتظامی شهرستان دزفول از آغاز فعالیت دفاتر مشاوره و مددکاری رایگان ویژه عموم مردم در تمام کلانتری‌های این شهرستان خبر داد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

عوامل ضرب و شتم مادر دانش‌آموزان مسموم‌شده در مقابل مدرسه 13 آبان دستگیر شدند.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرهاد قائمیان معتقد است که کار هنرهای نمایشی ایجاد تفکر و شناساندن مسائل اجتماعی، عرفانی، روانشناسی و جامعه شناختی است.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر مردی به همسر خود توجه نکند حکمش چیست؟

وب‌گاه ورزش سه

امیلیانو مارتینز سه سال قبل وعده دریافت دستکش طلایی فوتبال جهان را به خود داده بود و سرانجام توانست این هدف را محقق کند.

خبرگزاری تسنیم

وقتی تقویم را یکسال به عقب برگردانیم و از آذر ماه 1399 تا آذر سال 1400 را در زمینه صدور پروانه‌های ساخت بررسی کنیم، می‌بینیم در این دوره زمانی مشخصاً 104 مورد پروانه صادر شده و با یک حساب سرانگشتی شاهد افزایش 13 موردی صدور پروانه ساخت را شاهدیم.

وب‌گاه مشرق نیوز

زنجیره‌ای‌ها و دوستان خارج‌نشینشان طبق معمول به‌صورت گله‌ای وارد میدان شدند و در واکنش به یادداشت کیهان تیتر زدند: توهین کیهان به مردم. کیهان نوشت مردم کورند و پیشرفت‌های دولت رئیسی را نمی‌بینند!

خبرگزاری اکو نیوز

وب‌گاه فرارو

خواه یک رئیس تندخو، حجم کاری نامعقول یا همکاران بدخواه باشد، یک محیط کاری مسموم می‌تواند تأثیر قابل توجهی بر سلامت روان شما داشته باشد و منجر به سطوح بالای استرس، بی خوابی و افسردگی شود. مهم است که علائم یک محیط کاری سمی را بشناسید و بدانید چه زمانی زمان ترک فرا رسیده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، جعفر بلوری طی یادداشتی در ستون یادداشت روز کیهان با عنوان «رسانه، دلار و سندروم کوری» نوشت: روانشناسان می‌گویند، تمرکز بیش از حد روی یک «موضوع» یا یک «نقطه»، باعث کوری و دیده نشدن موضوعات و نقاط دیگر می‌شود. (رجوع شود به نظریه گوریل نامرئی) این نکته روانشناسی، در مبحث رسانه نیز به‌شدت مطرح است. وقتی رویدادی رخ می‌دهد که برای افراد یک جامعه «مهم»...

وب‌گاه گسترش

آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش برای جذب 28 هزار آموزگار دوره ابتدایی قرار است، هشتم اردیبهشت 1402 برگزار شود.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از معرفی کمک کننده ترین کتاب های روانشناسی با ما در ادامه همراه باشید.