سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه عرشه آنلاین

در طلاق عاطفی بر خلاف دیگر انواع طلاق، زن و شوهر به زندگی با هم ادامه می‌دهند، اما هیچ گونه احساسی با هم برقرار نمی‌کنند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای مطالعه آداب رفتار در جامعه با ما در ادامه همراه باشید.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: در حالی که طبق برخی آمارها در حال حاضر حدود هشت میلیارد دلار رمز ارز در کیف پول ایرانی‌ها وجود دارد، مشکل سیاست‌گذاری و قوانین لازم در این حوزه همچنان یکی از نکات مورد ابهام است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، یوسف نوری وزیر آموزش و پرورش در گردهمایی نمایندگان منتخب انجمن‌های اولیا و مربیان و مدیران مدارس برتر که در اردوگاه شهید باهنر تهران برگزار شد؛ با بیان اینکه اقدامات در انجمن‌های اولیا مربیان باید سنجیده و به دور از تعلل یا شتابزدگی باشد؛ گفت: نوع نگاه ما به انجمن اولیا و مربیان بسیار مهم است. نهاد اولیا و مربیان در وهله اول باید با بازبینی بررسی...

خبرگزاری مهر

وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه اردوگاه‌های آموزش و پرورش را در روزهای آخر هفته و روزهای تعطیل باز بگذارید گفت: مدارسی که نوبت عصر ندارند باید برای دانش آموز و والدین فعال باشد.

خبرگزاری ایرنا

سنندج - ایرنا - مرکز خدمات روان‌شناسی و مشاوره راه زندگی (کلینیک رز) کمیته امداد کردستان چهارشنبه شب با حضور جمعی از مسئولان استانی و کشوری در سنندج افتتاح شد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

کارشناسان نسبت به رسوب اختلالات روان در جامعه فقیر و افسرده هشدار دادند و تاکید کردند ایران دچار ترومای جمعی شده است.

وب‌گاه فرارو

رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به استفاده از تجهیزات نوین و هوشمندسازی برای کشف جرم گفت: برخی از مجرمان توانایی بسیاری در اختفای جرم خود دارند و برهمین اساس دستگا‌های پلی گرافی مغزی ساخت داخل برای کشف جرم به کار گرفته شده است و برای کشف دروغ به کار گرفته شده و در موضوعات خاص و حاد اگر مجرمان دروغ بگویند مشخص می‌شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

مهر نوشت: رئیس پلیس آگاهی فراجا از آغاز به کار 16 کارآگاه زن در کشور خبر داد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

با گذشت سه ماه از زمان آغاز به کار «سامانه خرید از کتابفروشی»، کتاب‌ها، ناشران و کتابفروشی‌های پرفروش این سامانه معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

با گذشت سه ماه از زمان آغاز به کار «سامانه خرید از کتابفروشی»، کتاب‌ها، ناشران و کتابفروشی‌های پرفروش این سامانه معرفی شدند.

خبرگزاری تسنیم

رئیس پلیس آگاهی گفت: برخی از مجرمین با وجود اینکه دلایل و مدارک کافی در مورد آنها اهراز می‌شود اما در اختفای جرم تبحر دارند که در مجموعه تشخیص هویت از دستگاه "پُلی گرافی" مغزی که ساخت ایران استفاده می‌کنیم.

خبرگزاری مهر

نیلوفر مالک نویسنده رده سنی نوجوان می گوید نوشتن برای مخاطب نوجوان مستلزم شناخت علایق، سلیقه و دغدغه های اوست و باید حواسمان باشد که نوجوان ساده است اما نادان نیست.

وب‌گاه گسترش

عباس سلیمیان - اقتصاددان

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال‌جاری 491 کودک کار و خیابان در مراکز بهزیستی پذیرش و تحت مراقبت و توانمندسازی قرار گرفته‌اند.