سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه خبر آنلاین

تاریخ سینمای ایران را از هر طرف ورق بزنی یک واژه در آن خودنمایی می‌کند: «توقیف». ربطی هم به پیش و پس از انقلاب و یا دولت‌های مختلف ندارد. برخی فیلم‌ها از نظر مسئولان وقت شایسته دریافت پروانه نمایش نبوده‌اند و برای مدتی یا همیشه مهر توقیف خورده‌اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، حسن مسلمی نائینی، رییس جهاد دانشگاهی در حکمی جواد پورکریمی را به عنوان سرپرست سازمان جهاد دانشگاهی تهران منصوب کرد. در متن این حکم آمده است: «انتظار می‌رود نسبت به استفاده از کلیه ظرفیت‌های معنوی مادی و سرمایه‌های انسانی جهاد دانشگاهی به ویژه تقویت نقش‌آفرینی اعضای آن سازمان در جهت تحقق منویات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) مینی بر ارتقاء جهاد...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، فرهاد آزادی افزود: icf طرحی است که معلولان و افراد کم توان تحت پوشش سازمان بهزیستی طبقه بندی شده و هر معلول جسمی، حرکتی، روانی، شنوایی، بینایی، افراد دچار سکته مغزی و... که در هر طیفی قرار دارند، شدت بیماری آن‌ها مشخص شده و بر اساس کدی که به آن‌ها ارایه می‌شود، خدمات درمانی دریافت می‌کنند. وی اظهار داشت: البته سعی داریم این طرح بومی شود و هر معلول...

خبرگزاری مهر

رمان «مرگ گفت: شاید» تصویرگر جاذبه مرموزی است که مردان را به‌سمت زنان می‌کشد و به‌دلیل غفلتی که از خطرات ناشی از این‌جذبه می‌کنند، تا مرز نابودی پیش می‌روند.

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از روش موفقیت در محل کار با ما در ادامه همراه باشید.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که شرط اول دریافت مجوز مرکز خدمات روانشناسی و مشاوره، دریافت پروانه اشتغال از این سازمان است.

وب‌گاه مشرق نیوز

مادر 4 فرزند است و به قول خودش کسب و کارش را به برکت همین فرزندان دارد. از وقتی مادر شده، یکی از دغدغه‌هایش خرید اسباب‌بازی مناسب بوده و هست. همین دغدغه هم کلید راه‌اندازی کسب و کارش شده.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: معاون برنامه‌ریزی و توسعه منابع وزارت آموزش و پرورش جزئیات برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش وهمچنین اجرای قانون نظام رتبه بندی معلمان را اعلام کرد.

وب‌گاه گسترش

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی برای جذب 28 هزار معلم دوره ابتدایی، از تغییرات آزمون استخدامی خبر داد.

خبرگزاری تسنیم

معاون وزارت آموزش و پرورش با اشاره به برگزاری آزمون استخدامی برای جذب 28 هزار معلم دوره ابتدایی، از تغییرات آزمون استخدامی خبر داد.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر زن متاهلی نیاز جنسی زیاد داشت اما همسرش توجهی به این نیاز وی نداشت از نظر اسلام چه حقی دارد

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «خواب و بیداری» با تحقیق در دو ساحت کتابخانه‌ای و میدانی انجام شده است. در بخش کتابخانه‌ای، منابع مختلف دینی، پزشکی، روانپزشکی و روانشناسی، مطالعه و در بخش میدانی، فرضیه و موضوعات مرتبط آن در جوامع مختلف، ازجمله خانواده‌ها، دانشجویان، کارمندان ادارات بررسی شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت مجدد 3 روزه ثبت‌نام در آزمون کارشناسی‌ارشد رشته‌های علوم‌پزشکی از امروز 6 اسفندماه آغاز می‌شود و ساعت 24 روز سه‌شنبه 9 اسفندماه به پایان می‌رسد. متقاضیان شرکت در آزمون کارشناسی ارشد علوم‌پزشکی که موفق به ثبت‌نام نشده‌اند، می‌توانند در این فرصت تعیین شده نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند. آن دسته از داوطلبانی که فقط در یک رشته امتحانی...

وب‌گاه عرشه آنلاین

رئیس پلیس آگاهی گفت: برخی از مجرمین با وجود اینکه دلایل و مدارک کافی در مورد آنها اهراز می‌شود اما در اختفای جرم تبحر دارند که در مجموعه تشخیص هویت از دستگاه "پُلی گرافی" مغزی که ساخت ایران استفاده می‌کنیم.