سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه 55 آنلاین

برای اطلاع از عوارض زیادی شاد بودن با ما همراه باشید.

خبرگزاری تسنیم

نهم بهمن ماه با حکم سردار رادان فرمانده کل انتظامی، سردار منتظرالمهدی مجدداً به معاونت اجتماعی فراجا بازگشت تا پلیس رویکرد اجتماعی‌تری به خود بگیرد.

خبرگزاری تسنیم

آخرین روز جشنواره تئاتر فجر با اجرای نمایش‌های متعددی در شهر تهران دنبال شد.

خبرگزاری مهر

رئیس واحد الکترونیکی دانشگاه آزاد گفت: تدریس دانشجویان دکتری در واحد الکترونیکی ممنوع شده و اساتید خوب در حال رفت و آمد هستند.

وب‌گاه فرارو

اضطراب، استرس و آینده مبهم، تنشی است که خانواده‌های زندانیان در ماه‌های گذشته تجربه کرده‌اند. آن‌ها می‌گویند، فقدان فرزند یا همسرشان آزاردهنده‌ترین احساسی است که دارند و نمی‌دانند در آینده چه سرنوشتی در انتظارشان است.

وب‌گاه گسترش

بعد از پایان برنامه «خندوانه» شبکه نسیم دست به دامان شبکه سلامت شده تا از جذابیت مسابقه «شهروند و مافیا» به نفع جذب مخاطب استفاده کند.

وب‌گاه فرارو

از لکنت زبان کودک به عنوان یک اختلال گفتاری یاد می‌شود، این اختلال معمولا در کودکانی که صحبت کردن را به تازگی شروع کرده‌اند امری طبیعی است، اما گاهی وقفه افتادن بین کلمات و گیر کردن کلمات هنگام صحبت کردن منجر به نگرانی خانواده‌ها می‌شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

برخی روانشناسان یکی از علل گرایش دختران به سیگار را تلاش برای دیده شدن و ابراز وجود می‌دانند و برخی دیگر آن را به تغییر هنجارهای جامعه نسبت می‌دهند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، دبیرخانه چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران نامزد‌های گروه «فلسفه و روان‌شناسی» در موضوع‌های «فلسفه اسلامی»، «فلسفه غرب» و «روان‌شناسی» را معرفی کرد. در موضوع «فلسفه اسلامی» دو کتاب زیر به عنوان نامزد معرفی شدند: نوآوری‌های فلسفی حکیم سبزواری، تألیف حسینعلی شیدان‌شید و محمدهادی توکلی، قم: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه؛ تهران: سمت، 1400،...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال 1402 در روزهای 4 و 5 خردادماه 1402 برگزار می شود. ثبت نام در آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال 1402 از 4 بهمن آغاز شده است و مهلت ثبت نام تا 13 بهمن 1401 ادامه دارد. داوطلب با توجه به مدارک مورد پذیرش جدول شماره 1 دفترچه راهنمای ثبت نام مجاز به انتخاب فقط یک رشته یا مجموعه از هر یک از چهار نوبت جدول...

خبرگزاری مهر

رئیس فدراسیون بین‌المللی انجمن‌ها و مؤسسات کتابداری (ایفلا) گفت: برنامه پیشنهادی توسعه پایدار از بهشت نیامده و حتماً می‌توان آن را نقد کرد و درباره آن پرسید.

خبرگزاری مهر

دبیرخانه چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران نامزدهای گروه «فلسفه و روان‌شناسی» این‌جایزه را معرفی کرد.