سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری خبرنگاران جوان

شهرام ناظری و سیدحسن شهرستانی در آیین اختتامیه نمایشگاه «موج‌های خفته» حضور یافتند.

وب‌گاه 55 آنلاین

ارزیابی ملی پیشرفت تحصیلی سال 2017 در ایالات‌متحده، شکاف اجتماعی - اقتصادی قابل‌توجهی را در مهارت‌های خواندن گزارش می‌دهد.

وب‌گاه 55 آنلاین

ناهمراهی مردم با دولتمردان، دیگر به داستانی تکراری تبدیل شده است. زمستان سال 96 را به خاطر دارید؟ برف سنگینی بارید و در حالی که سیستم خدمات عمومی شهرداری زمین‌گیر شده بود، کمتر شهروندی برای کمک به حل بحران قدم پیش گذاشت.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

در قالب یک نظرسنجی، پیش‌بینی 10 کارشناس بازار سرمایه درباره روند بازار و شاخص کل بورس، در هفته پیش‌رو گردآوری شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

آمدن بهمن‌ماه برای خیلی‌ها یعنی آغاز روزشمار پایان سال و آمدن سال جدید. فکر کردن به کوه کارهای خانه‌تکانی و دویدن برای رسیدن و انجام دادن کارهای روزی زمین‌مانده، بار فکری خسته‌کننده‌ای دارد.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مرکز تخصصی خدمات روانشناسی و مشاوره جهاد دانشگاهی واحد الزهرا (س)، در راستای تکمیل کادر روانشناسان و مشاوران خود از همکاران واجد شرایط در زمینه‌های مختلف روانشناسی در تهران دعوت به همکاری می‌کند. فارغ‌التحصیلان مقطع کارشناسی ارشد و دکتری و همینطور دانشجویان مقطع دکتری در رشته‌های روانشناسی (کلیه گرایش‌ها) و مشاوره که دارای تجربه کاری در زمینه...

وب‌گاه فرارو

آماندا گوسمان، یکی از این دختران است که هر روز گوسفندانش را برای چِرا به کوه بونِیگوآ در کوهستان پیرنه در اسپانیا می‌برد. گوسمان مدتی را در شغل بازاریابی در بارسلونا سپری کرد و فهمید که از محیط اداره و زندگی شهری خوشش نمی‌آید.

وب‌گاه فرارو

می‌توان گفت وقتی به فردی حسودی می‌کنید، نسبت به فرد یا موقعیت او احساس منفی پیدا می‌کنید. این در حالی است که در واقعیت، احساس عمیقی که موجب حسادت شما می‌شود، جذب چیزی شده است که طرف مقابل دارد و شما ندارید.

وب‌گاه مشرق نیوز

خانواده ها چه نکاتی را باید برای افزایش یادگیری و کنترل استرس دانش آموزان در نظر بگیرند؟

وب‌گاه فرارو

اختلال تغذیه، مشکل ذهنی پیچیده‌ای است که بیشتر مواقع با کمک‌های پزشکی و روانشناسی درمان می‌شود.

وب‌گاه گسترش

فرصت دوباره برای شرکت در آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم‌پزشکی سال 1402 از روز شنبه 6 اسفند ماه آغاز خواهد شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: فرصت مجدد ثبت‌نام آزمون کارشناسی‌ارشد گروه علوم‌پزشکی سال 1402 از روز شنبه 6 اسفندماه آغاز می‌شود.

خبرگزاری مهر

توماسلو می‌گوید: قابلیت زبان شناسیک یک توانایی مستقل نیست، بلکه در بستر فرایندهای بنیادین‌تر اندر کنش و ارتباطات اجتماعی، از جمله بویژه ارتباطات ژستی قرار دارد.

خبرگزاری مهر

معرفی نامزدهای جشنواره شعر فجر و گروه‌های مختلف جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی از مهم‌ترین خبرهای این هفته در حوزه کتاب بودند.

وب‌گاه خبر آنلاین

اختلال تغذیه، مشکل ذهنی پیچیده‌ای است که بیشتر مواقع با کمک‌های پزشکی و روانشناسی درمان می‌شود.