سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس با اشاره به نشست امروز کمیسیون متبوعش با وزیر اقتصاد و معاونانش گفت: در این نشست به ارزیابی نحوه اجرای قانون تسهیل صدور مجوزها از سوی دستگاه‌های ذی‌ربط و بررسی تخلفات برخی دستگاه‌ها پرداخته شد.

خبرگزاری مهر

جزئیات تکمیل ظرفیت پذیرش دانشجو در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) پردیس‌های بین‌المللی کیش، ارس، کاسپین و خلیج فارس دانشگاه تهران اعلام شد.

خبرگزاری تسنیم

دبیرعلمی جایزه کتاب سال به تشریح جزئیات جایزه کتاب سال پرداخت و گفت: امسال برای نخستین‌بار هیچ اثر ترجمه‌ای به برگزیده‌ها راه نیافته است.

وب‌گاه 55 آنلاین

اگر میخوای بدونی با انتخاب رنگ مورد علاقت چه شخصیتی داری بیا تا بهت بگم

وب‌گاه فرارو

سودجویان با عناوینی نظیر «اخذ مستقیم پروانه از سازمان نظام روانشناسی» اقدام به برگزاری کارگاه‌ها و دوره‌های کارورزی 10 تا 20 میلیون تومانی کرده‌اند.

خبرگزاری مهر

این روزها اخبار متفاوتی از شهر زلزله‌زده خوی در رسانه‌ها منعکس می‌شود. برای پی بردن به وضعیت حقیقی مردم پای صحبت یکی از فعالان میدانی این روزهای امدادرسانی نشسته‌ایم.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعلام کرد: برخی از گروه‌ها بدون کسب مجوز از این سازمان اقدام به آگهی جهت سوءاستفاده از موقعیت کرده‌اند؛ این سازمان نام افراد دارای مجوز را در سایت درج می‌کند و نرخ کارگاه‌ها نیز اطلاع‌رسانی می‌شود.

وب‌گاه فرارو

فرسودگی شغلی نوعی آسیب روحی و روانی است که اگر با اقدامات پیشگیرانه مهار نشود؛ عموما بدون دخالت درمانگر حرفه‌ای قابل درمان نخواهد بود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

همزمان با سالروز شهادت حضرت زینب (س) شعر «کربلا در کربلا می‌ماند اگر زینب نبود» سروده قادر طهماسبی در گزارش زیر آورده شده است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، به نقل از دانشگاه تهران، متقاضیان تحصیل در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) پردیس‌های بین‌المللی کیش، ارس، کاسپین و خلیج فارس دانشگاه تهران برای نیمسال دوم سال تحصیلی 1402-1401 لازم است دارای مدرک رسمی کارشناسی‌ارشد اعم از پیوسته یا ناپیوسته و دکترای حرفه‌ای از دانشگاه‌های داخل یا خارج از کشور باشند که مدارک این دانشگاه‌ها مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات...

خبرگزاری تسنیم

غلامرضا بکتاش مهمترین آسیب شعر کودک و نوجوان امروز را سرودن شعر به زبان محاوره دانست و گفت: محاوره‌نویسی برای کودکان هم به تضعیف زبان منجر می‌شود و هم ضعف دانش‌آموزان در املا را در پی دارد.

وب‌گاه گسترش

یک فوق تخصص خون و انکولوژی معتقد است: با کنترل استرس می توان بیماری سرطان را تا حد زیادی کنترل و از پیشرفت آن جلوگیری کرد.

وب‌گاه فرارو

در حالی که همه در فکر ایجاد استارت‌آپ هستند و دنبال یک لقمه نان روغنی، پزشکان، مدرک گرفته، نگرفته مطب‌های زیبایی برپا می‌کنند یا از آن راحت‌تر با سرمایه دیگری کلینیک زیبایی می‌زنند. هنوز مطب برپا نشده، مشتری‌ها صف کشیده‌اند. اصلا به جای آنکه بروند زیر دست یک اپراتور ساده یا کارشناس آموزش دیده، کار را به دست پزشک می‌دهند.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

میل به فعالیت پزشکان در جامعه سیر نزولی پیدا کرده است. این موضوع در حوزه‌های کودکان، عمومی و مامایی ملموس‌تر است که یکی از دلایل آن قیمت‌گذاری خدمات پزشکی است. در مقابل، تمایل به فعالیت در حوزه زیبایی رشد داشته است؛ چرا که «مشاطه‌گری» سود بیشتری دارد. اما خطر آن وجود دارد که در سال‌های آینده برای ساده‌ترین کارهای پزشکی مجبور به سفر به خارج از کشور باشیم.