سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه فرارو

واقعیت مجازی می‌تواند کلید کشف این موضوع باشد که در پشت پوشش فناوری می‌توان در برابر چه وسوسه‌هایی مقاومت کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

معاون امور فرهنگی و اجتماعی شرکت بهره‌برداری مترو تهران از اجرای ویژه برنامه‌های فرهنگی در مترو پایتخت خبر داد.

وب‌گاه گسترش

آموزش ارز دیجیتال، راهی اصولی برای ورود به بازار رمزارز ها است. ورود به این بازار وسیع بدون آموزش، نتیجه ای جز صفر شدن سرمایه نخواهد داشت.

خبرگزاری مهر

فرصت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال 1402 امروز 13 بهمن ماه 1401 پایان می یابد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

ارزهای دیجیتال دنیای بسیار گسترده‌ای دارند که شاید برای تازه‌واردان کمی گیج‌کننده باشد. این حوزه پر از اصطلاحات و مفاهیم ساده و پیچیده است و قبل از هر چیز باید با مفاهیم اساسی آن آشنا شویم.

خبرگزاری مهر

مشهد مدیرکل بهزیستی خراسان رضوی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون 491 کودک کار و خیابانی شناسایی و در مراکز روزانه و شبانه روزی تحت نظارت بهزیستی خراسان رضوی پذیرش شده اند.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، مهلت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال 1402، امروز پنج شنبه 13 بهمن به پایان می‌رسد. آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال 1402 در در رشته‌های تحصیلی «اپیدمیولوژی»، «ارزیابی فناوری سلامت (HTA)»، «ارگونومی»، «ارتوز و پروتز (اعضای مصنوعی و وسایل کمکی)» و «اقتصاد بهداشت»، «اکولوژی انسانی»، «انفورماتیک پزشکی»، «آمارزیستی»، «آموزش...

وب‌گاه اقتصاد نیوز

گاهی برخی از روانشناسان بدون تخصص و فاقد صلاحیت عامل برخی از طلاق‌ها می‌شوند و با حرف‌های نسنجیده مسیر مشاوره را به گونه‌ای پیش می‌برند که نه تنها مشکلات زناشویی حل نمی‌شود بلکه پای شناسنامه‌های آن‌ها نیز مهر طلاق می‌نشیند.

وب‌گاه خبر آنلاین

روزنامه حوان نوشت:45 دقیقه مشاور روانشناسی حدود 250 هزار تومان تمام می‌شود البته برخی از روانشناسان به دلیل اینکه متقاضی زیادی برای استفاده از خدمات کلینیکشان دارند قیمت‌های بسیار بیشتری را برای هزینه مشاوره تعیین کرده‌اند تا جایی که گاهی قیمت هر جلسه مشاوره 45 دقیقه‌ای به «600 هزار تومان» هم می‌رسد.

خبرگزاری تسنیم

با گذشت دو ماه از زمان آغاز به کار «سامانه خرید از کتابفروشی»، کتاب‌ها، ناشران و کتابفروشی‌های پرفروش این سامانه معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

دبیر سابق جشنواره ملی اسباب‌بازی گفت: یکی از اهداف نمایشگاه بین‌المللی مادر، نوزاد و کودک، هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های بخش‌های دولتی و همراهی آن‌ها با بخش خصوصی است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

سرنوشت برخی رتبه‌های برتر کنکور در دهه 80 و 90 در این مطلب آورده شده است.

خبرگزاری تسنیم

جزئیات متن کامل لایحه اذن خروج زنان از کشور منتشر شد.