سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

کتاب «چشم حاج آقا»؛ مجموعه خاطرات طنز حجت الاسلام و المسلمین حسین جلالی از سفر‌های تبلیغی‌اش توسط انتشارات شهید کاظمی منتشر شده است.

وب‌گاه عرشه آنلاین

یک روان‌شناس کودک درباره تأثیر شادی در کودکان گفت: ریشه به وجود آمدن اکثر اختلالات روانی در کودکان، عدم شادی است. زمانی که کودک شاد نباشد می‌تواند مستعد بیماری اضطراب و افسردگی شود.

وب‌گاه خبر آنلاین

فارس نوشت: یک روان‌شناس کودک درباره تأثیر شادی در کودکان گفت: ریشه به وجود آمدن اکثر اختلالات روانی در کودکان، عدم شادی است. زمانی که کودک شاد نباشد می‌تواند مستعد بیماری اضطراب و افسردگی شود.

وب‌گاه مشرق نیوز

بابک خواجه‌پاشا کارگردان فیلم سینمایی «در آغوش درخت» ضمن انتقاد از موضع برخی افراد برای تحریم سینما و جشنواره تأکید کرد آسیبی که این افراد به سینما می‌زنند را مغول به فرهنگ ایران نزده است.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

نیوشا ضیغمی عکسی از خود در حال اسکی سواری در اینستاگرامش منتشر کرد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - سازمان نظام روانشناسی و مشاوره اعلام کرد: متقاضیان پروانه اشتغال با مراجعه به درگاه ملی مجوزها، تقاضای خود را ثبت کرده و از مراجعه حضوری به این سازمان خودداری کنند.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

آثار برگزیده چهلمین جایزه کتاب سال و سی اُمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، همزمان با آیین پایانی این جوایز معرفی شدند.

وب‌گاه مشرق نیوز

آثار برگزیده و شایسته تقدیر چهلمین جایزه کتاب سال و سی‌ُاُمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، همزمان با آیین پایانی این جوایز معرفی شدند.

وب‌گاه ورزش سه

بلاژویچ یک مرد بزرگ و یک روانشناس فوق‌العاده بود؛ او مرزهای فوتبال ایران را جابجا کرد و کاری را انجام داد که هیچکس شجاعت آن را نداشت.

خبرگزاری مهر

آثار برگزیده و شایسته تقدیر چهلمین جایزه کتاب سال و سی‌اُمین جایزه جهانی کتاب سال جمهوری اسلامی ایران، همزمان با آیین پایانی این جوایز معرفی شدند.

خبرگزاری مهر

رسیدن به پول همیشه و همه جا شیرین است به شرطی که از راه درست باشد. اما برای برخی از ما وسوسه‌های فریبنده‌ای هم پیش رو است. پیشنهاد طی کردن مسیر یک شبه به جای ره صد ساله!

خبرگزاری فارس

وب‌گاه خبر آنلاین

کشورهای توسعه یافته، طب تسکینی را به عنوان یکی از ارکان اصلی ارائه خدمات سلامت در جامعه می‌شناسند. تفکر حاکم بر این نوع طب، با بهبود ارتباط دو جانبه به بیمار کمک می‌کند تا بر مراقبت‌های خود، کنترل بیشتری داشته باشد، گزینه‌های موجود جهت درمان خود را بهتر بشناسد، انرژی لازم برای انجام امور روزانه را به دست آورد و مهمتر از همه کرامت و شأن انسانی بیمار حفظ شود.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

رئیس سازمان سینمایی گفت: با توجه به وقفه یک سال و نیم و بعد از برگزاری بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر، استقبال خوبی از این بازار صورت گرفت.

خبرگزاری تسنیم

رییس مرکز بهبود فضای کسب و کار وزارت اقتصاد با بیان اینکه 40 هزار متقاضی برای دریافت مجوز روانشناسی هستند، گفت: قرار است جایگزین مصاحبه، نظارت های پسینی محکم و جدی انجام شود.