سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری مهر

دبیرخانه چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران نامزدهای گروه «فلسفه و روان‌شناسی» این‌جایزه را معرفی کرد.

خبرگزاری مهر

دهمین شماره مجله «گاه نقد» با محوریت موضوع مهاجرت در ادبیات داستانی و روایی منتشر شد و روی پیشخان آمد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - در گروه «فلسفه و روان‌شناسی» 9 کتاب به مرحله دوم داوری چهلمین دوره جایزه کتاب سال جمهوری اسلامی ایران راه یافتند.

خبرگزاری مهر

فرصت ثبت نام آزمون کارشناسی ارشد گروه علوم پزشکی سال 1402 تا 13 بهمن ماه 1401 ادامه دارد و براساس جدول زمان بندی، آزمون در چهار نوبت زمانی در روزهای 4 و 5 خردادماه 1402 برگزار می شود.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، کتاب «روانشناسی پایداری» در 12 فصل و چهار بخش مختلف شامل «چه بلایی بر سر زمین می‌آوریم؟»، «روانشناسی برای آینده‌ای پایدار»، «آنچه برای زمین خوب است برای ما خوب است» و «تغییری باشیم که می‌خواهیم ببینیم» تنظیم شده و ترجمه آن توسط انتشارات دانشگاه تهران منتشر شد. این کتاب به عنوان یک کتاب درسی طراحی شده و از ضروریات دوره‌های پایداری در رشته‌های مختلف...

وب‌گاه مشرق نیوز

دهمین شماره مجله گاهِ نقد، با عنوان مهاجرت در ادبیات داستانی و روایی به مقوله مهاجرت در ادبیات می‌پردازد.

خبرگزاری مهر

دبیر بیستمین جشنواره کتاب رشد گفت: از 1382 کتاب که موفق به دریافت نشان رشد شدند، 650 کتاب رتبه لازم را برای ارزیابی در بیستمین جشنواره کتاب به دست آوردند.

خبرگزاری مهر

دوره چهار جلدی «عوامل مؤثر بر اقناع؛ ارتباطات و نگرش‌ها در قرن بیست‌ویکم» تألیف ریچارد ام پرلوف با ترجمه زهرا ملک‌لی توسط انتشارات سروش منتشر و روانه بازار نشر شد.

خبرگزاری ایرنا

تهران - ایرنا - کتاب «روانشناسی پایداری» تألیف بریتین اسکات استاد دانشگاه سنت توماس و رئیس سابق انجمن روانشناسی محیط زیست، جمعیت و حفاظت آمریکا و همکاران وی، توسط دکتر مهدی قربانی استاد دانشگاه تهران و علیرضا مخبر دزفولی از اساتید دانشگاه تهران روانه بازار نشر شد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: از قدیم برخی افراد مخصوصا خانوم‌ها به بشور و بساب فراوان معروف بودند؛ خیلی‌ها هنوز هم از این رفتار خوششان می آید و از تمیزی خانه لذت می برند. با آمدن ویروس کرونا بشور و بساب‌ها بیشتر شد و عده‌ای هم به شکل افراطی به بهانه کرونا قوانین سخت‌تری برای خود و خانواده گذاشتند.

خبرگزاری تسنیم

تازه‌ترین شماره مجله «گاه نقد» با نگاهی به مقوله مهاجرت در ادبیات به قلم جمعی از نویسندگان از سوی مجمع ناشران انقلاب منتشر شد.