جمعه 30 شهریور 1403

روانشناسی

روانشناسی

خبرگزاری تسنیم

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: بودجه فدراسیون‌ها رشد خوبی داشته و توجه ویژه‌ای به فدراسیون‌های المپیکی داشتیم و داریم.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، این دوره از مسابقات با آراء هیأت داوران 6 برگزیده، 3 برتر استانی و 3 شایسته تقدیر داشت که در پایان مراسم از آن‌ها تجلیل شد. اسامی 3 برگزیده راه‌یافته به مرحله کشوری به شرح ذیل است: برگزیده اول: بهاره عامریون، دانشجوی دکتری اقتصادسنجی دانشگاه تهران برای ارائه پایان‌نامه کارشناسی‌ارشد با عنوان «بررسی راهکار‌های نجات صندوق‌های بازنشستگی ایران از...

وب‌گاه 55 آنلاین

برطبق روان‌شناسی، کسب احترام واقعی از دیگران نیازمند آن است که دست از برخی رفتارهای‌مان که احتمالا مانعی برای پیشرفت هستند، برداریم. اگر می‌خواهید احترام کسب کنید نباید نقش قربانی بازی کنید. خیلی راحت می‌شود در تله مقصر دانستن دیگران افتاد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت امروز دوشنبه 76 خرداد 1403 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های...

وب‌گاه 55 آنلاین

ا توجه به آن‌چه دوک در کتاب طرز فکر بیان می‌کند، می‌توان اساس روانشناسی نوین موفقیت را، بازتعریف موفقیت دانست. با کنار زدن معیارهای ثابت جامعه، موفقیت سرنوشت عده‌ای قلیل نخواهد بود و هر فرد با توجه به باور و تلاش خود امکان شکوفایی دارد.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

برای افرادی که علاقه به داشتن اطلاعات گسترده درزمینه مدیریت مالی و سرمایه‌گذاری دارند استفاده از برترین کتاب‌های اقتصادی می‌تواند بهترین راه برای ایجاد درک عمیق از این مطالب باشد.

وب‌گاه عرشه آنلاین

منوچهر هادی به بازی پارسا پیروزفر در سریال خانگی «در انتهای شب» واکنش نشان داد. منوچهر هادی به بازی پارسا پیروزفر در سریال خانگی «در انتهای شب» واکنش نشان داد. منوچهر هادی کارگردان سینما و تلویزیون در تمجید از سریال «در انتهای شب» که یک قسمت از آن منتشر شده است، متنی را منتشر کرد.

خبرگزاری خبرنگاران جوان

وب‌گاه عرشه آنلاین

فال تاروت امروز یکشنبه 6 خرداد 1403 را بخوانید تا از اتفاقات مهم پیش روی خود در این روز باخبر شوید. فال تاروت یکی از روش های پیش بینی آینده است که به وسیله‌ی کارت های تاروت انجام می شود. فال تاروت انواع مختلفی دارد مثل فال تاروت یهودی، فال تاروت رنگی، فال تاروت اصلی، فال تاروت کبیر و فال تاروت صغیر. در این متن با ما همراه باشید تا فال تاروت کبیر را بخوانید. یکی از قدیمی‌ترین روش‌های...

وب‌گاه خبر آنلاین

سخنگوی دولت دوازدهم نوشت: با توجه به اینکه دوم و سوم خرداد ظاهرا پدیده‌هایی با دو موضوع جداگانه هستند، یکی سیاسی و دیگری دفاعی است، اما هر دو می‌توانند الگوهایی برای امروز و فردا باشند.

خبرگزاری اکو نیوز

خبرگزاری تسنیم

سپیده میرحسینی بعد از فیلم سینمایی «پسر انسان»، «آفرینش انسان» را می‌سازد.

وب‌گاه ورزش سه

سرمربی پیکان اعلام کرد برای اعضای تیمش جلسات روانشناسی برگزار کرده است.

وب‌گاه گسترش

اخیرا، یک کیف پول دیجیتال قدیمی که از سال 2013 غیرفعال بود، دوباره فعال شده است. این کیف پول، 114 بیت‌کوین به ارزش تقریبی 7.6 میلیون دلار را جابجا کرده است. این اولین تراکنش از این کیف پول پس از 11 سال است و توجه جامعه ارزهای دیجیتال را به خود جلب کرده است.