سه‌شنبه 3 مهر 1403

روانشناسی

روانشناسی

وب‌گاه دنیای اقتصاد

سردار سلامی گفت: رهبر ما ضعف‌های دشمن را می‌داند و عرض و طول قدرت آنها را می‌شناسد.

وب‌گاه خبر آنلاین

ایسنا نوشت: سردار سلامی گفت: رهبر ما ضعف‌های دشمن را می‌داند و عرض و طول قدرت آنها را می‌شناسد. جهان‌بینی ما به قدرت توحیدی است و پرچم حاج قاسم، اسماعیل و ابومهدی المهندس بر زمین نمی‌ماند.

خبرگزاری مهر

مسابقه کتابخوانی پیرامون مطالعه دو کتاب «ترگل» نوشته عماد داوری و کتاب «یک ون شبهه» به قلم سیدمحمدحسین راجی توسط مرکز آفرینش‌های بسیج برگزار می‌شود.

وب‌گاه دنیای اقتصاد

افزایش استرس و نگرانی برای دانش‌آموزانی که مدت‌ها درس خوانده‌اند تا این آزمون را بدون مشکل پشت سر بگذارند، سم مهلک به شمار می‌رود و به گفته احسان بیات، مشاور و روانشناس، عاملی می‌شود که دسترسی به اطلاعات برای دانش‌آموزی که به‌شدت درس‌خوانده سخت و غیر ممکن باشد.

وب‌گاه اقتصاد نیوز

جام جم در گزارشی نوشت، امسال کنکور هم برای خودش داستانی دارد. پس از سال‌ها قرار است امسال کنکور مثل دهه 60 و اوایل دهه 70 دومرحله‌ای برگزار شود. این در حالی است که بچه‌ها دو سال کرونا را هم پشت سر گذاشته‌اند و آموزش آنلاین در این دو سال اضطراب و استرس این آزمون را دوچندان کرده است.

وب‌گاه مشرق نیوز

چرا چنین خبری تولید می‌شود یا به عبارتی از پیچیدن این شایعه که سریال موسی 10 هزار میلیارد تومان هزینه دارد، چه کسی سود می‌برد؟

وب‌گاه عرشه آنلاین

ساختار دفترچه‌ها و پاسخ‌نامه‌های نوبت اول کنکور 1402 تغییر کرد.

خبرگزاری دانا

رئیس سازمان سنجش با اشاره به تغییرات ساختاری کنکور 1402گفت: یکی از تغییرات این است که در آزمون امسال سؤالات هر درس یا تعدادی از دروس باهم در دفترچه جداگانه قید شده و هر دفترچه پاسخنامه اختصاصی خواهد داشت.

وب‌گاه مشرق نیوز

وقتی صدای شیطانی همچون «مایک پمپئو» جنایتکار هم از اثرات مخرب فضای مجازی رها بر نوجوانان و جوانان درآمده است، غفلت ما در عدم خنثی‌سازی اثرات مخرب فضای مجازی و رها بودن این فضا توجیهی ندارد.

وب‌گاه عصر ایران

خیلی از افراد فکر می‌کنند «نهج‌البلاغه» فقط یک کتاب مذهبی است و تنها از این بعد به مساله نگاه می‌کنند اما باید گفت «نهج‌البلاغه» یک کتابِ تربیتی، اخلاقی، فرهنگی، روان‌شناسی و جامعه‌شناسی در همه ابعاد است.

خبرگزاری مهر

نوبت اول کنکور سراسری سال 1402 در روزهای پنجشنبه 29 دی و جمعه 30 دی 1401 برگزار می شود و برای اولین بار چند تغییر ویژه در کنکور رخ داده و سفیدی برف بر رخ چهارخانه های سیاه و سفید نشسته است.

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو، پروفسور محمد لگنهاوزن استاد پیشکسوت فلسفه در نشست «حکمت عملی؛ چیستی، مبانی و روش‌ها» که امروز سه‌شنبه 27 دی‌ماه از سوی مؤسسه پژوهشی حکمت و فلسفه ایران برگزار شد، گفت: بیش از سی سال پیش سخنرانی در خصوص حکمت عملی داشتیم. کارلا بگنولی فیلسوف ایتالیایی است که بنظرم دیدگاه جالبی تحت عنوان حکمت عملی در کانت و هگل دارد. دیدگاه‌های افلاطونی، ارسطویی، کانتی...

خبرگزاری دانشجو

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری دانشجو، عبدالحسین کلانتری، معاون فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در در دیدار با رئیس دانشگاه تبریز و رئیس سازمان جهاد دانشگاهی اظهار داشت: عملکرد درخشان مدیریت دانشگاه تبریز در حوادث اخیر در تمامی محافل و مجالس در تمامی سطوح حتی در شورای عالی امنیت ملی زبانزد بوده و ما از ریاست، اعضای هیأت رئیسه، اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه تبریز...

وب‌گاه عرشه آنلاین

زندگی همه افراد گاهی با چالش ها، ناراحتی ها و استرس و اضطراب مواجه می شود. مهم این است که بتوانید از این چالش ها به سلامت عبور کنید. برای حل کردن مشکلات مسلما شما نیاز به مشورت با یک فرد متخصص در آن حیطه احتیاج دارید.